יום חמישי, 11 בספטמבר 2014

לאן עף לו עוד שבוע?

יום ראשון היינו בחתונה. זוג ערבים נוצרים, חתונה בכנסיה. היה יפה, נבל בכניסה לכנסיה שהדהד באולם בצורה מרשימה. פעם ראשונה שהצטערתי שאני לא מבינה ערבית כי ממש רציתי להבין מה הם עושים. היה איזה קטע עם כתרים, כנראה שהמעצבת שיער של הכלה לא ידעה עליו כי התסרוקת שלה ממש לא תמכה בכתר. בערב מסיבה בגן אירועים, המון אנשים, רובם לא צעירים, כנראה כל הקהילה. מסתבר שערבים יודעים לעשות שמח. לא כמו החתונה האשכנזית הקטנה שלנו, שם כולם רקדו. נחמד. 


יום שני לא היה לי כוח לנהוג אז באתי בהסעה, תכננתי לצאת בהסעה הרגילה, להגיע הביתה מוקדם, לאסוף את האחד וללכת לרוץ, אבל ישיבה שהיתה אמורה לקחת שעה לקחה שעתיים ופספסתי את ההסעה הרגילה, אז יצאתי בהסעת שעות מאוחרות ועד שהגעתי לא היה לי כוח לרוץ, אז הבטחתי לו מחר. 


יום שלישי כל היום היו ישיבות, דיונים וקורס והבטחתי לראש פרוייקט לסיים משהו עד הערב אז נשארתי עד מאוחר ועד שאספתי את האחד, לא היה לנו כוח לרוץ, אז הבטחנו שנרוץ מחר. אמרתי לו שיתקשר אלי בשש ויגיד לי ג'אסט, צאי מהעבודה עכשיו, הולכים לרוץ.


בשש הוא לא התקשר. שלחתי לו הודעה אם הוא רוצה לרוץ, ענה שאין לו כוח. שאלתי אם הוא רוצה שאני אאסוף אותו, אמר שיותר מאוחר, אז שוב נשארתי עד מאוחר. 


היום סוף סוף, עבדתי בדיוק 9 שעות, יצאתי מהעבודה, אספתי אותו, הגענו הביתה והלכנו לנוח. ואחר כך לרוץ.


ככה רץ לו שבוע כל כך מהר, לא הספקתי כלום. השבועות רצים וכבר סופשבוע. 


שבוע הבא כבר עכשיו עמוס. 


 


ולעניין אחר לגמרי, אני כבר 6 שנים ועוד קצת באותו מקום עבודה. 6 שנים, 6 ברכות ראש השנה, כולן זהות. כולן תלויות לי על הלוח בעבודה, אותה תמונה, אותו כיתוב, רק הצבע הצהוב ברקע טיפה שונה, הבדלים של מכונות דפוס שונות. והשנה- הפתעה. ברכה שונה! רקע לבן, תמונה אחרת, פונט שונה. רק המלל לא השתנה. מסתבר שגם במקום עבודה מקובע מדי פעם משנים דברים. אבל את המלל לא משנים, עד כאן. 


 


דברים חדשים שלא הצליחו השנה וחבל שכך:


beer&breakfast. מקום נחמד, לא פורמלי, אוכל מושחת, בירה טובה במחיר הוגן. אפשר לשבת בסיום של טיול, בלי כל הרשמיות והאוירה של פאב. כמו דוכן פלאפל, רק של בירה. אני חושבת שמאז המונדיאל סגור שם. חבל :(. 


פיצה בצבעים. נכון, זה מסעדה של גימיק אחד, אבל הגימיק היה נחמד. עכשיו זה סתם פיצה. אמנם לא יקרה ודי סבבה, אבל סתם עוד פיצה. לא בטוח ששווה ללכת עד מרכז הכרמל בשבילה. למרות שזה תירוץ טוב, הלכנו 2 קילומטר, מגיע לנו פיצה. אולי נמשיך להגיע לשם. 


 


עוד מעט חגים. 

2 תגובות:

  1. אז השבועות ממשיכים לרוץ גם כשאתם לא תמיד מצליחים.....

    השבמחק