יום ראשון, 14 בספטמבר 2014

נשרפתי ברגליים

עברתי את כל הקיץ בלי להשרף ובסופו- בום. רגליים אדומות. ועוד אדומות באופן חד צדדי לא סימטרי, כי השמש היתה בצד שמאל כל הזמן. האחד קצת יותר מסכן, נשרף בגב, עכשיו אפשר לראות בדיוק עד לאן הידים שלו מגיעות כשהוא מנסה למרוח אולטרסול (; בדרך כלל אני מורחת לו את הגב אבל הפעם הוא ניסה לבד, כנראה לא רצה שהאנשים האחרים יחשבו שאני מתנהגת כמו אמא שלו (רפרנס לפרק הרלוונטי ברמזור עם הירוק בשיניים).


אח של האחד, נקרא לו שניים, ואשתו כבר מזמן החליטו ששניים ג'וניור צריך בן דוד. עכשיו הם גם החליטו שאנחנו צריכים להתאמן ומכיוון שהם משפחה ואכפת להם, הם מוכנים לעזור ולתת לנו להתאמן על שניים ג'וניור ואחיו שעדיין לא יודע לדבר או מה הוא רוצה, אבל אוטוטו רץ מרתון. נשמות טובות, כל פעם שאחד מהם נתקע לבד עם שני ילדים אנחנו מקבלים טלפון, שניים ג'וניור רוצה לשחק עם האחד. הוא רוצה שהאחד וג'אסט יבואו איתו לים. ויבנו איתו ארמון בחול וירדפו אחרי הרץ מרתון הצעיר בזמן שאבא שלהם שוחה ואמא בבית נהנית מקצת שקט.


אז אחרי 3 שעות בים, בדיוק בשעות החמות של היום ולא, לא נהיה קר יותר בספטמבר, אחרי שהרץ מרתון עשה אימון לב ריאה, כלומר ניפח את הריאות ונתן צרחות מכל הלב, כשמידי פעם הוא נח עם הראש בתוך החול האחד אמר לי שמעי, אני לא בטוח שאני רוצה אחד כזה. יש להם יותר מדי באגים, זה לא הגיוני. הבטחתי לו שכשלנו יהיו 2 כאלה אני לא אשלח אותו איתם לבד לים.


ולמרות כל זאת, אני רוצה ילד. 


 


 

8 תגובות:

  1. למה לרצות להביא ילד לעולם שלנו?
    קודם נהפוך אותו למקום טוב יותר קאפיש

    השבמחק
  2. ילדים זה שמחה. באמת!

    השבמחק
  3. אני מכירה שני אנשים שישמחו להשאיל לך קצת מהשמחה שלהם. 

    השבמחק
  4. העולם לא יהפוך ליותר טוב. הוא ישתנה כמו שהוא משתנה כל הזמן. העולם שלנו שונה מהעולם שיהיה לילדים שלנו. למה להביא אליו ילד? כדי להפוך אותו לקצת יותר טוב. 

    השבמחק
  5. אין דבר שמרתיע זוג צעיר מלהיכנס לתהליך עשיית הילדים יותר מבייבי סיטר על ילדים של אחרים.....
    אבל ברור לך שהילדים שלך .....הילדים שלך יהיו אחרים לגמרי! 

    השבמחק
  6. בטח שהילדים שלי יהיו אחרים. הם יהיו מחונכים ואפילו ינגנו על כינור (הייתי מתה)

    השבמחק
  7. התנהגות של ילדים נובעת כל כך הרבה מהחינוך שהם מקבלים מההורים שלהם
    ככה שזה בלתי אפשרי לעשות השוואות בין ילדים של מישהו אחר לאלה שיהיו לך

    השבמחק
  8. ילדים זה ילדים וכולם באים עם באגים. היתה לי היום שיחה עם שתי אמהות שבאופן בלתי נמנע הגיעה לכיוון הזה והמסקנה היתה שילדים הם השקעה לעתיד. העתיד הרחוק מאוד. כשנהיה זקנים ונצטרך אותם. עד אז נתאזר בסבלנות

    השבמחק