יום שלישי, 17 ביוני 2014

עוד על ברכיים דפוקות

קריאה זו מוגשת כשירות לציבור: למען עתיד הברכיים שלכם ובריאותן, תאריכו את שרירי התאומים. בעמידה תישרו רגלים ותנסו לגעת באצבעות. תחזרו על זה כל יום עד שתצליחו ואז תחזרו לפחות פעם בשבוע כדי לשמור על גמישות. תעמדו עם רגל אחת לפני השניה מול הקיר, תישרו רגל אחורית ותכופפו את הקדמית ותדחפו את הקיר עד שתרגישו מתיחה בשריר. כל מי שדיברתי איתו כל בעיות ברכים אמר שאצלו זה נובע משריר תאומים קצר. אל תגידו שאף אחד לא אמר לכם. 
לי אף אחד לא אמר :(

דווקא עכשיו כשאני לא יכולה לעלות במדרגות במפעל החליטו לשים שלט ליד כל מעלית על כמה זה הרבה יותר בריא להשתמש במדרגות. 

תחנקו!


התבלבלתי בין רופאים. הרופאת משפחה אמרה לי ללכת לאורתופד אז רשמתי לעצמי למצוא אורתופד. אבל אז דיברתי עם מישהו והוא המליץ לי על הפיזיוטרפיסט שהוא הלך אליו והפיזיו התבלבל לי עם אורתופד אז הלכתי לפיזיותרפיסט במקום וכשהוא שאל אותי למה לא הלכתי לאורתופד קודם לא כל כך ידעתי מה להגיד לו. ככה זה אצל מהנדסים, יודעים לפתור אינטגרלים בעיניים עצומות אבל כשצריך לזכור שם של רופא הכל מתבלבל .

לפי מה שהפיזיו אמר אין לי טעם ללכת עכשיו לאורתופד, אולי קודם זה היה עולה לי קצת פחות, אבל אין משהו שאפשר לעשות בכל מקרה. אבל החלטתי ללכת בכל מקרה כי לא אהבתי את התשובה שלו. הפעם לשם שינוי שאלתי את גיסתי שלומדת רפואה ואמא שלה גם רופאה ולכן היא לא מתבלבלת בין רופאים אם היא יכולה להמליץ על מישהו. היא בדקה וחזרה אלי עם שם ואמרה ללכת אליו, לא משנה איפה הוא נמצא, ולהגיד שד"ר אמא של גיסה של ג'אסט שלחה אותי. בדקתי את השם וגיליתי שהוא שכן של הפיזיותרפיסט, שניהם מקבלים באותה מרפאה שהיא המרפאת ספורט של מכבי חיפה. טוב, הם די טובים בכדורגל, אולי גם הרופאים שלהם טובים.

 אז התקשרתי לקבוע תור, קיבלתי אחד עוד חודש. באמצע היום, אם אני רוצה אחרי הצהרים יש רק באוגוסט. עד אז אני אצטרך להאמין לפיזיותרפיסט.


בינתיים אני צולעת לי כל פעם שצריך לעלות במדרגות ומתפדחת קלות כל פעם שאני עולה או יורדת 2 קומות במעלית. ואני מסתובבת עם תחבושת אלסטית שעיקר התרומה שלה היא שהיא מכריחה אותי לשבת עם זוית נכונה בברכיים, אחרת הדם לא זורם לי לרגליים. 


פרק אחרון של משחקי הכס לעונה סיים לרדת. אני הולכת לראות. 





 מה אתם אומרים, יש לי כשרון פוטושופ?









8 תגובות:

  1. הפרק של משחקי הכס היה לא רע (יחסית לפרק אחרון לעונה)
    באסה שצריך לחכות עכשיו כמעט שנה לעונה הבאה

    אין לי בעיות ברכיים (למזלי)
    אז לא יצא לי לבדוק את הסוגייה
    אני רק יודעת שפיזיו עוזרת

    השבמחק
  2. לדעתי הפרק האחרון היה מוצלח. נתן סיום טוב לעונה
    כשקראתי את הספרים הגעתי עד למקום שהסדרה הגיעה אליו עכשיו והחלטתי שזה בדיוק זמן טוב לעצור, מכאן זה יכול רק להתדרדר. גם עם הסדרה יש לי עכשיו את ההרגשה הזו אז לא בטוח שאני אחכה בקוצר רוח לעונה הבאה

    השבמחק
  3. כן, יחסית לעונות הקודמות הפעם הסיום עונה היה כמו שצריך
    לא יצא לי לקרוא את הספרים בינתיים
    למרות שקניתי את הספר הראשון בעברית
    אבל הזהירו אותי שהתרגום לא משהו
    ואני כנראה אקנה את הסדרה באנגלית (זה גם יוצא הרבה יותר זול האמת)

    השבמחק
  4. מאד נהניתי מהעונה הזאת של משחקי הכס. הראשונה היתה מעולה והשתיים באמצע לא משהו. לא קראתי עדיין.
    בעלי הפסיק לצפות באמצע מתישהו....אני רואה את זה לבד.
    תודה על הטיפ לגבי הברכיים! אקפיד להוסיף את זה לרפרטואר התרגילים שלי  

    השבמחק
  5. ברגע שעוברת לי הסחרחורת אני עוברת לטפל טיפול מונע בברכיים.
    הו.

    מאד אהבתי את הפוטושופ!

    השבמחק
  6. העונה השניה והשלישית היו עונות שלמות של בניה ורק בפרק 9 הגיעה עלילה. 
    הפעם היתה עלילה כמעט בכל פרק. 

    בכל מה שקראתי בעיות ברכיים שנגרמות מיציבה לא נכונה זה משהו שמתחיל להופיע בגיל 30-40 ככה שאם הגעת עד היום בלי בעיות כנראה יש לך פתור. מזלך

    השבמחק
  7. עוד לא עברה הסחרחורת?  תראי כבר רופא

    אם היה לי פייסבוק הייתי מנסה להפיץ את התמונה הזו. 
    אני חושבת שהיא מצליחה. 

    השבמחק
  8. ראיתי רופא. נתתי דם. קבעתי עוד בדיקות.
    אני מרגישה איום ונורא. תודה :)

    אכן תמונה שמתאימה לויראליות פיסבוקית.

    השבמחק