יום שלישי, 3 ביוני 2014

גם אני רוצה פוסטתמונות עוגה

הכנתי טארט טירמיסו


 


לפי המתכון השכבה האחרונה היתה אמורה להיות בצורת עיגולים שנוצרו בעזרת שק זילוף עם צנתר חלק בקוטר 2 ס"מ אבל לצערי בדיוק נגמרו לי הצנתרים.  למרות זאת השכבה העליונה יצאה הכי טעימה.


 


והאחד הכין קנלוני תרד ריקוטה (אין לי קישור, הוא מאלתר)




אני לא הפרעתי. רק קצת כשעצרתי אותו לתמונה.


 


התארחנו אצל אחיו. היה הרבה אוכל והמון סלטים וגם קינוחים לא חסר. אני הודעתי מראש שאני מכינה עוגה אבל אמא של גיסתו היתה חייבת להכין אחת גם כן ובנוסף גם קייזרססאמו או משהו כזה שזה מילה גרמנית מרשימה לחתיכות פנקייק. ובלי לשאול מי רוצה מה היא פשוט הגישה לכולם מהכל. מה אני אגיד? לא, אני רוצה רק את העוגה שלי? לא נעים. בכל זאת, אמא פולניה (או רומניה, לא כזה משנה).


אבל הטארט שלי היה הכי מוצלח. וגם הקנלוני היה טעים. 


 


 

7 תגובות:

  1. היי - היי.
    בתור חצי רומני חצי פולני אני נעלבתי פעמיים!

    השבמחק
  2. <a target=_blank href="http://www.printime.co.il/image/users/16584/ftp/myhttp://www.printime.co.il/image/users/16584/ftp/my_files/shavuot6.gif">http://www.printime.co.il/image/users/16584/ftp/my</div>

    השבמחק
  3. דיי! הריר שלי יהרוס את המקלדת! 
    קייזרסשמארן... שם גדול לחביתיות מרוסקות. אבל את הקומפוט שזיפים שבא איתם בדרך כלל אני אוהבת...

    השבמחק
  4. אני חצי רומניה ומקיבוץ פולני, אתה לא עושה עלי רושם. אז לך תעלב לבד בחושך.

    השבמחק
  5. כן, בדיוק זה. אצלה זה בא עם דובדבנים משומרים. 

    השבמחק
  6. זהו, הפכת רשמית לבאלאבוסטע (נראה לי זה "בעלת בית" ביידיש)
    כל הכבוד
    נראה טעים ומרשים!

    השבמחק