יום שני, 26 במאי 2014

אני פדלאה

סליחה שלא כתבתי הרבה זמן (כן, זה בכוונה יאק). פשוט לא היה לי מה והייתי עיפה והחתולה הקיאה לי על השיעורי בית.


היה לי פעם שותף ללימודים שהינו לומדים כל כך הרבה ביחד שהוא כבר למד את כל השטויות שמעצבנות אותי והיה עושה את הדברים האלה בכוונה כי זה הצחיק אותו שאני מתעצבנת. אני הייתי מתה להעיר לו כל פעם אבל יודעת שזה מה שהוא רוצה אז הייתי מתאפקת והוא היה אומר אני רואה שאת מתה להגיד משהו, על העקרון, הנה. אני חושבת שככה למדתי לשלוט בעצבנות שלי. אני עדיין מתעצבנת (אם זה לא היה ברור בפוסט קודם) אבל בשקט.


 


יש כמה יתרונות במקום שאני עובדת בו. אחד מהם זה שלאחרונה התחילו קטע של בריאות וכחלק מהעניין התחילו לקיים חוגים בתחומי המפעל מיד בסוף יום עבודה ככה שאפשר לסיים את היום בספורט ואז ללכת הביתה. בשני הרבעונים הקודמים היה פילוט שיעור קיקבוקסינג. אני ממש נהניתי ממנו וגם גיליתי על עצמי משהו חדש- קיקבוקסינג ממש לא טוב לברכיים שלי. כמעט כמו ברמה של אירובי מדרגה. וזה מבאס כי זה כיף, אז ניסיתי לעקוף את התנועות שידעתי שבעיתיות אבל לא כל כך הצליח. מזל שלא פתחו את השיעור הזה שוב כי אחרת היתי נרשמת. אסור לתת לי אחריות על הגוף שלי :(. בכל מקרה עכשיו פתחו משהו חדש- שיעור all in one משהו שאמור לשלב עיצוב ודינאמיקה. בשבוע שעבר לא הגעתי כי לא הרגשתי טוב (והיתי עיפה והחתולה וכו...) והיום באתי מוכנה עם אנרגיות והכל רק כדי לגלות שהדבר הזה משעמם תחת. ועוד הבנתי ששבוע שעבר היה יותר גרוע, כל מיני תנועות מוזרות שאמורות לעצב חלקים בגוף בצורה לא לגמרי ברורה. ומסתבר שכמה בנות התלוננו על זה שהבטיחו חלק דינאמי אז כדי להוסיף דינאמיקה בין כל תנועה לבאה קפצנו כמה פעמים במקום. בסוף השיעור שאלתי את המדריכה אם היא מתכוונת להעלות קצת את הרמה בהמשך ולעשות את זה יותר דינאמי אבל היא אמרה שמה שהיה היום היה ממש דינאמי. אם זה דינאמי אני מוכנה למרתון. נראה לי שאני אוותר. או שאני ארוץ מרתון.


 


אני רוצה למצוא פעילות גופנית חדשה. חדר הכושר נהיה משעמם. אני עובדת על עצמי שאני אלך לרוץ בים אבל אני לא משכנעת. אני גם שוקלת לחזור לשחות אבל עוד מעט חופש ואז הבריכה מלאה ואי אפשר לשחות אז אני מנסה לשכנע את עצמי שאני אשחה בבוקר אבל גם זה לא משכנע.


למישהו יש רעיונות?


 


 

13 תגובות:

  1. אני מניח שאופניים זה לא רעיון טוב נכון? בגלל הברכיים..
    גם טניס לא הכי בריא אבל תלוי איך משחקים.. 

    השבמחק
  2. בעניין הברכים נראה לי שאין ברירה, אני אלך לאורטופד.
    אופניים זה בעיה כי אני לא באמת יודעת לרכב. אז כל דבר יותר מסובך מכביש מישורי בעייתי לי. 
    אם אתה מכיר חוג טניס באזור חיפה אני אשקול

    השבמחק
  3. מה עם אומנות לחימה? אי פעם היית בקטע? 
    או שזה לא מסתדר עם הברכיים? 

    השבמחק
  4. אם את מוצאת משהו מעניין ואיזה משפט שממש משכנע אותך, ספרי לי.
    אני מנסה לשכנע את עצמי כבר כל כך הרבה זמן ואני ממש גרועה בזה.

    השבמחק
  5. פעם אחרונה שניסיתי נינג’יצו מצאתי את עצמי רוב הזמן מרותקת לרצפה. אפילו כשהתאמנתי עם עוד בחורה. זה לא כזה כיף :(

    השבמחק
  6. משהו מעניין לא מצאתי. פעם היה לי משפט משכנע, אני הייתי נעמדת מול המראה ואומרת "את שמנה". זה עבד די הרבה זמן אבל עכשיו המראה פשוט עונה לי "אה, אז מה". 
    אני מנסה למצוא משהו אחר

    השבמחק
  7. תכף יבוא מישהו להגיד לי להפסיק לצחוק באמצע הלילה :)
    יש בריכות שמיועדות רק לאנשים שרוצים לשחות נטו. את יכולה לנסות כדורסל למשל. 
    בעיקרון לזכור שפעילות גופנית משחררת אנדרופינים ועושה מצב רוח טוב עוזר לי. 

    השבמחק
  8. שיחה עם עצמי:
    לכי לחדר כושר
    אין לי כוח
    אבל אם אני אלך אני ארגיש טוב, אני תמיד מרגישה טוב אחרי אימון
    אבל אין לי כוח
    טוב אז לא

    הבעיה עם בריכה זה שיש הרבה overhead להתארגן, להכין מראש תיק עם בגד ים ושמפו, להתקלח. יש לי שיער ארוך. הזמן שלוקח לחפוף אותו זהה לזמן שאני שוחה. בסוף היום צריך לזכור להוציא את הבגד ים מהתיק וליבש. 
    בקיצור אני עצלנית

    השבמחק
  9. את יכולה ללכת עם חברה/לצאת לרוץ. 

    השבמחק
  10. בתכל’ס אין שום דבר שהוא באמת מעניין (או שגם אני פדלאה ולכן חושבת כך)
    יש תקופות (כמו בשנתיים-שלוש האחרונות) שבאורח פלא אני נכנסת למומנטום ומתעמלת באופן קבוע כמה פעמים בשבוע - ויש תקופות שאין סיכוי להזיז אותי.
    בסופו של דבר מה שהצליח זה כשהתחלתי להתייחס לפעילות הגופנית כמו לתרופה. כי זה מה שזה עבורי. אם אני לא מתעמלת (חדר כושר, שחייה, פלדנקרייז) אז כואבים לי כל מיני חלקים בגוף. אז אין לי ברירה....
    את עוד צעירה, ולמרות הברכיים, בטח אין לך בעיות כאלה. אז אין לי באמת שום משפט שעשוי לשכנע אותך.....
    בכל מקרה מה שעוזר לי בחדר כושר זה צפייה בטלוויזיה / האזנה למוסיקה שלי. אחי, למשל, שומע ספרים (במקום לקרוא) בחדר כושר. מעניין אותך? 

    השבמחק
  11. את יודעת מה מעניין וכיף? אירובי מדרגה. אבל זה דופק את הברכיים. אני ממורמרת. 
    כשהלכתי לחדר כושר בטכניון מוזיקה באמת עזרה לי. החדר כושר שאני הולכת אליו עכשיו לא ממש תומך במוזיקה (זה לא בדיוק חדר כושר וצריך להקשיב למוזיקה שיש ברקע). אולי אני אעבור לחדר כושר אמיתי. 

    השבמחק
  12. אצלנו יש מוסיקה קצבית בחדר הכושר אבל כשאני שמה אוזניות אני בעולם משלי. קניתי אוזניות bluetooth אז זה מאד נוח....
    ואז אפשר לבנות את הפייליסט לפי מה שאת אוהבת, או כאמור ספרים...

    השבמחק