יום שישי, 9 במאי 2014

התחתנתי עם חנון

הוא מנסה לפתור תרגיל בית בקורס שהוא מתרגל כדי שהוא יוכל לבדוק את התרגילים של הסטודנטים.


-בואי תראי פיתוח מצחיק לטור טילור


-הא?


-נו בואי תראי


-לא רוצה, זה בטוח לא מצחיק


-נו בואי תראי בכל זאת


באה


-אם אני מפתח אותו עד חזקה שניה (מפתח...) אני מקבל פקטור 2 אבל אם אני מפתח עד חזקה שלישית (מפתח...) אני מקבל פקטור 3. זה לא מוזר? 


-לא. אני אף פעם לא סמכתי על טורים.


כמה שעות אחרי זה, אנחנו אחרי ארוחה יושבים בדשא ליד הים. רואים ציפור והוא מסביר לי שהיא ממין פולש והיא די חכמה.


-כמה חכמה? נניח אם היא תפתח טור טיילור היא תגיע לפקטור 3?


הוא מתחיל דיון עם עצמו על טור טילור ומשם עובר לטור לוריין ואם אני זוכרת מה ההגדרה שלו (אני לא)


-טוב זאת היתה בדיחה, לא באמת התכוונתי שתתחיל לדבר על טורים שוב


-את התחלת, עכשיו את לא יכולה לעצור אותי, טור לורן אפשר לחשב עם אינטגל על מסלול מעגלי סביב הקטבים


-טוב לך תעשה אינטגרל מעגלי סביב החוף ותחזור


-לא יפה, את התחלת.


 


גיסתו חטטנית. רק רציתי לעזור, הצעתי להחזיק את התינוק כדי שהיא תוכל לאכול קצת והתחלנו לשחק איתו. פתאום היא באה עם השאלה אתם מתעניינים כי אתם צריכים להתאמן? נו מה זה עניינך עכשיו? 


 


זהו, אין יותר על מה לכתוב, חוזרים לשגרה. 


 

11 תגובות:

  1. אוי נו, בעלך דווקא נשמע ממש חמוד...

    השבמחק
  2. הוא ממש חמוד :) זה לא סותר

    השבמחק
  3. הצחקת אותי
    זה כמו שאני מסוגלת לנהל שיחות על דברים שקשורים למחשבים
    (ואת מי זה מעניין חוץ ממני? אף אחד)

    השבמחק
  4. יש לי חבר שהדרך שלו להתמודד עם כל המרמור שלו על מתמטיקה זה לדחוף כל מיני מונחים מתמטיים תוך כדי שיחה ולעצבן אותי. זה לא מצחיק וזה אף פעם לא יהיה מצחיק.
    מתמטיקה זה נחמד. באיזה קורס הוא מתרגל?

    השבמחק
  5. העצוב הוא שאני מבינה על מה הוא מדבר (פחות או יותר)

    השבמחק
  6. דווקא נשמע מצחיק, בעיקר עם זה לא קשור בכלל
    מתמטיקה זה לא נחמד. 

    השבמחק
  7. אמרת "התחתנתי עם חנון" ומתוך השורה הזאת נבעה כל כך הרבה אהבה......

    השבמחק
  8. איזו מעאפנה, כולה רצית לעשות לה טובה.

    השבמחק
  9. חנונים רולזזזזזז, רוצה להקים מועדון?!

    השבמחק
  10. יש כאלה שפשוט מחפשים כל תירוץ לדחוף את האף

    השבמחק
  11. בטח. אפילו יש לי מבחן כניסה.
    לפני כמה ימים התאכזבתי קשות כשגיליתי ששני שותפי למשרד לא יודעים מי היה הקפטן של האנטרפרייז. נזפתי בהם שהם חנונים בלאי ולא ברור מי קיבל אותם לטכניון.

    השבמחק