יום שני, 19 במאי 2014

מעצבנים

אנשים שכותבים אני יחזור אליך. באופן עקבי, בכל מייל, אני יחזור אליך. ואז כותבים אני אבדוק את העניין ויחזור אליך. כאילו התחלת נכון אבל אמרת לעצמך לעזאזל עם זה, אני יחזור. 


אנשים שלא מפקידים צ'קים. ולא סכומים קטנים של חתונות, שכר דירה. אז התקשרתי לבעלת הדירה שהיא בעצם אמא של בעל הדירה שאין לו זמן אז היא מפקידה לו את הצ'קים ושאלתי אותה אם יש בעיה ולמה היא לא הפקידה את הצ'ק של אפריל. כי היא העבירה את הצ'קים לבן שלה שיטפל בזה בעצמו. והוא לא טיפל ובינתיים כבר אמצע מאי ועדיין לא הפקיד את אפריל ומאי. רק חסר לי שביוני הוא יפקיד את כל השלושה צ'קים האחרונים וגם התופרת תועיל בטובה להפקיד את הצ'ק שלה. מה, אנשים לא רוצים את הכסף שלהם?


צ'קים במטבע חוץ שמגיעים חודש אחרי החתונה. אי אפשר להפקיד אותם במכונה, צריך לגשת לסניף וכמובן שגובים על זה עמלה מוגזמת ולמי יש זמן עכשיו. וצריך לרשום הכל כי כשהם יזמינו אותנו לחתונה...


לאסי. אני הולכת לשירותים בלילה, חוזרת ורואה אותה במקום שלי. אני מנסה להזיז אותה בעדינות אבל החוצפנית צועקת עלי. אז העפתי אותה. אז למחרת בבוקר היא שוב צעקה עלי. החתולה הזו נהיית חצופה בזמן האחרון.  


מנהלים (שניים) שצריכים להפגין נוכחות ולוודא שאף אחד לא יבקש ממני לעשות משהו בלי אישור שלהם קודם. כי אני לא יודעת לנהל את הזמן שלי או להגיד מה אפשר ומה לא. 


אנשים שצופרים. אנשים שצופרים עלי כשאני מנסה לצאת מהחניה בבוקר. חצי דקה תחכה שאני אצא, מה כבר יקרה לך? אנשים שצופרים בבוקר כשהאוטו זבל חוסם להם את הדרך. לא, כי הוא לא שם לב שהוא עומד בכביש, אולי אם תצפור לו הוא יזוז מהר יותר.


טבעונים. טבעונים שמופיעים במומלצים בישרא. מה כבר יש להמליץ על אנשים שחושבים שהחיים של התרנגולת יותר חשובים מכל הדפוקים האחרים בארץ הזו, יותר מהפליטים בדרום תל אביב ומהפלסטינים במחסומים, יותר חשוב שלתרנגולת המטומטמת הזו יהיה טוב. דרך אגב, כל מי שאי פעם יצא לו לעבוד עם תרנגולת יודע כמה החיה הזו מטומטמת ועדיף לה לגדול אצל בני האדם כי בטבע היא לא תחזיק אפילו שניה.


טבעונים שמופיעים בתוכנית טלויזיה שאני בחיים לא אראה אבל אני נאלצת לשמוע עליהם בלי סוף כי כולם מדברים על זה.


אנשים שמדברים על כמה שהאח הגדול זה תוכנית רדודה והם לא יראו אותה ומנתחים את כל הסיבות למה הם לא יראו אותה. אף אחד לא מכריח אתכם לראות. לא רוצים, פשוט תכבו את הטלויזיה וסתמו את הפה.  


אנשים. 


כשבסופר שמים מקרר מיוחד ועליו שלט גדול מבחר גבינות ב9 שקלים ואתה לוקח את הגבינה שנמצאת בדיוק מעל השלט ומגיע לקופה ומגלה שדווקא הסוג הזה לא במבצע והקופאית טוענת שזה לא הטעיה כי לא כתוב איזה גבינות במבחר. 


שופרסל.


 


 

26 תגובות:

  1. אנשים (בלי קשר להעדפה מינית) שמלקטים ביצית באוקראינה רחם בתאילנד  וחושבים שלמרות שהם התעקשו ליצר את הילד שלהם בלי להקשיב לאזהרות  משרד החוץ אני צריכה לשמוע אותם  מקטרים על המדינה בכל תכנית רדיו

    השבמחק
  2. התכוונת אני אחזור אליך...או שהשגיאה זה חלק מהעניין ?

    השבמחק
  3. אנשים שחושבים שזכותם הטבעית להשתמש בגוף של אשה שהם בכלל לא מכירים בשביל לעשות משהו שהטבע לא התכוון שהם יעשו. ושחושבים שכל מי שלא חושב שאשה תאילנדית היא כלי לגיטימי להשתמש ולזרוק הוא חשוך. 

    השבמחק
  4. למה שיעצבן אותי שמישהו יחזור אלי? מה שמעצבן הוא ש"אני יחזור". גרוע כמעט כמו יושנת. 

    השבמחק
  5. אנשים שמחליטים שהם אלרגים לגלוטן

    השבמחק
  6.  
    אנשים שמחליטים שהם לא אוכלים גלוטן כי זה לא בריא. 
    אנשים שמאמינים לכל השטויות שהם רואים באינטרנט ונותנים לך הרצאה של שעה על כמה חלב זה לא בריא. 
    אנשים ששותים חלב סויה למרות שהם לא אלרגים לחלב כי הם מאמינים לכל השטויות שהם רואים באינטרנט
    אנשים שמאמינים לשטויות שהם קוראים באינטרנט

    השבמחק
  7. לפני שנה וחצי בניתי רשימה שדי מסכמת את כל מה שאת אומרת פה..

    השבמחק
  8. אנשים שמשקיעים יותר מדי ברשימות
    כמה זמן לקח לך לחשוב על כל אלה?

    השבמחק
  9. את האמת שחשבתיהמצאתי רק 40-50% מהמשפטים. את הרוב ליקטתי

    השבמחק
  10. אנשים שאומרים "אני כבר חוזר אלייך" אבל בסוף לא חוזרים
    מנהלים שינזפו בך על כל דבר קטן שלא מוצא חן בעיניהם, אבל שאת עושה עבודה קשה לבד יש מהם שקט תעשייתי
    מנהלים שרוצים דיווח על העבודה שאת עושה כשהם אינם (לא כי באת לשחק דוקים בעבודה)
    מנהלים שנתת להם פתרון לבעיה שאת מתמחה בתחום הזה שאומרים לך שאין לך מושג בזה, אבל הם שבכלל לא מהתחום מבינים יותר (ובסוף אומרים טוב נעשה מה שהצעת).
    אנשים שאומרים לך שאת חייבת לעשות משהו מבלי שהם מכירים אותך בכלל
    אנשים שחושבים שהם החברים הכי טובים שלך למרות שאת מכירה אותם בקושי 5 דקות
    אנשים שמתנהגים אלייך כאילו את ילדה קטנה למרות שאת מזמן כבר לא (ולא הם לא אמא ואבא שלך)

    השבמחק
  11. גברת! את, את תותחית את! מת על הפוסטים שלך 
    אני לרוב מתעצל לבדוק את הברקוד של המוצר האם משתתף במבצע.
    לרוב אני פשוט מגיע לקופה ובוהה במסך לראות אם ירד או לא ירד.
    תמיד טענתי שאנשים חושבים שהעוצמה של הצפירה תגרום לרכב מולם להתעופף באוויר והם יוכלו לעבור בבטחה.
    זה מצחיק אותי לדמיין את זה. עכשיו אפסיק לצאת מוזר ואסתום פי (-:
    הרגת אותי עם התרנגולת.
    את יודעת מה ההבדל מבחינתי בין טבעוני לצמחוני? טבעוני זה צמחוני יפה נפש.
    כן נו, נכון שיש עוד כמה הגבלות שהם עושים על עצמם אבל משהו בראש נדפק על הדרך.

    השבמחק
  12. כן, לצפור על כלב זה הכי הגיוני. זה פשוט גורם לו לעמוד במקום ולהסתכל עליך במבט של ’מה אתה דפוק?’. 
    צמחוני יכול להיות גם הגיוני (אני יודעת, אני נשואה לאחד כזה) טבעונים לוקחים את כל העניין מעבר לגבול ההגיון לכיוון הדפוק לגמרי. 

    השבמחק
  13. ענק!
    שגיאות כתיב (ודיבור) בכלל משגעות אותי, ואני מבחינה כאן בין ילידי הארץ לעולים. אני סולחת לעולה חדש/ישן על עברית שגויה ושגיאות כתיב, אבל כשמנהל כותב לי "זה מתעקב" (במקום מתעכב) או כמו שאמרת "אני יחזור אליך", "אני יסדר לך", או הגדול מכולם "למה התקשרת כשהייתי יושנת?"
    ללאסי אני סולחת - זה בטבע שלה. לשופרסל בחיים לא! 
    מאנשים שצופרים למדתי להתעלם. זו הבעייה שלהם לא שלי. נושמת עמוק ומתעלמת. בסוף זה עובד. תנסי...

    השבמחק
  14. "הייתי יושנת"?!? עונש הגליה על המקום. 
    מתעקב יכול להחליק במייל אם הוא כותב מהר, למרות שזה קצת מעליב שהוא לא קורא את מה שהוא כתב לפני שהוא לוחץ על שלח. 
    לשופרסל לא סולחים על כלום. 
    מאנשים שצופרים קשה להתעלם כשזה מתחת לחלון שלי מוקדם בבוקר או כשאני מנסה לישון. אני צריכה רובה ביצים ליד המיטה. 

    השבמחק
  15. חחחחח אהבתי, רובה ביצים! חזק ביותר!
    הייתי סולחת על ה"מתעקב" לולא זה חזר על עצמו באופן קבוע
    ועוד במיילים בתפוצת נאטו....
    פעם אחת תיקנתי אותו (בפרטי כמובן) אבל זה היה משהו שהוא לא הצליח להתגבר עליו.....

    צפירות מתחת לחלון מחייבות עונש מוות מיידי, חשבתי שאת מתכוונת לצפירות כשאת ברכב.....אז אני מתעלמת 

    השבמחק
  16. אנשים שכותבים "סליחה שלא עדכנתי הרבה זמן".
    אתם עובדים אצלי? למי אכפת

    השבמחק
  17. אותיות איתן זו באמת מצוקה קשה. שמתי לב שהרבה פשוט גם מדברים ככה.
    אני חושב שהייתי מתעצבן על רוב הדברים שאמרת.
    השאלה אם את עבנית ביום יום שלך בחזרה?

    אגב אהבתי מאוד את שינוי השם בבלוג:)

    השבמחק
  18. יש בזה קצת אהבה עצמית במשפט הזה, כאילו מישהו ממש ציפה שאני אכתוב ואכזבתי אותו ולכן צריך להתנצל.

    השבמחק
  19. יש ימים שאני עצבנית ואז באמת כל דבר ברשימה מעצבן אותי ויש ימים שאני רגועה ואז אפילו אני יחזור לא מזיז לי ורק טבעונים מעצבנים אותי

    השבמחק
  20. בייייפ, מה אני יגיד לך, הייתי מפקידה את הצ’ק אבל החתול שלי בדיוק הפיל את הגבינה הטבעונית שלי. 

    השבמחק
  21. לא, היום אני רגועה. לא אכפת לי.

    השבמחק
  22. הזדהיתי מאוד. חתולים הרבה פחות מעצבנים מילדים, קחי בחשבון. :-)

    השבמחק
  23. כשנגיע לילדים נתעצבן גם עליהם

    השבמחק