יום ראשון, 7 ביולי 2013

קצרים

יש ברחוב שאנחנו גרים מכונית שאני חושבת שכבר כמה חודשים לא זזה מהמקום וכל המכסה מנוע שלה מקומט. לא מקומט תאונה, מקומט כאילו נפל עליה עמוד ברזל וכיפף אותו. ויש לה פתק על הוישרים, קטן, כזה שמשאירים כשדופקים למישהו את האוטו. כל פעם שאני עוברת ליד האוטו אני חושבת ללכת לבדוק מה כתוב בפתק, אולי יהיה שם הסבר מה קרה לאוטו.


 


יש סממית על הקיר וזה מחרפן את לאסי. היא יושבת ומסתכלת עליה ומייללת ואז היא מנסה לטפס על הקיר ולקפוץ על ארונות. בסוף היא תשבור משהו.כרגע הסממית התחבאה מארי התריס אבל לאסי יודעת שהיא שם וממשיכה להסתכל על הקיר, מחכה שהסממית תצא מהמחבוא. 


סממית זה טוב, היא אוכלת יתושים. אולי אני אשמור אותה.


 


כביש 22 מקלקל אותי. בימים שבהם אני נוסעת לעבודה באוטו אני מגיעה ל130 בכביש הזה. אגב, מאזדה 2 מתחילה לרעוד ב130. קטע מעניין, בכביש 22 מרגישים את הרעידות האלה. בכביש 6 ובכביש 433 לא מרגישים אותן. כנראה הכביש ישן אז הרעידות נבלעות ברעידות הכלליות. בכל מקרה היום נסעתי על כביש יגור-יקנעם, כביש שביומיום אני לא מעיזה לנסוע בו מעל 110 גג, ופתאום תפסתי את עצמי על 130. לא בסדר. 


 


הלכתי אם אמא שלי לבריכה של הקיבוץ. מה שנחמד שם זה שאפשר לשחות בלי כובע. אני אוהבת לשחות בלי כובע כי אני אוהבת את ההרגשה של השיער במים מלטף לי את הגב. אבל מה, מסתבר שלשיער יש גרר די רציני. אני תוהה עד כמה מטופש אני אראה אם אני אהיה היחידה בבריכה עם כובע. 


הבריכה שאני בדרך כלל הולכת אליה מעצבנת בחופש כי היא מלאה וצריך לשחות בסלאלומים. החלטתי שאני מתחילה ללכת בבוקר. החל משבוע הבא...


בינתיים אני אשחה אם אמא שלי בקיבוץ.


 


אני לבד ומתגעגעת. גם לאסי. 


עצוב


 

7 תגובות:

  1. לבד אבל לא באמת כן? לא היה איזה פיצוץ כלשהו בטעות נכון?..

    השבמחק
  2. לבד זמני, למרות שחודש זה די הרבה זמן.
    כשהוא יחזור הוא חייב לי פיצוי של כמה קראט לפחות 

    השבמחק
  3. שיט על ישרא
    לא הגיעה הודעה על הפוסט הזה

    ממליץ לך לא לנסוע 130 קמ"ש אפילו בכביש 6
    הסיכון גדול לאין שיעור מנסיעה במהירות 95-100 קמ"ש

    השבמחק
  4. נכון.. הטיסה לחו"ל... נלחצתי לרגע (-:

    השבמחק
  5. לא לדאוג, בינתיים הכל בסדר

    השבמחק
  6. שלום חבר נפגעתי ושבורת לב כאשר קרתה בעיה גדולה מאוד ביני לבין בעלי לפני שבעה חודשים בנישואיי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להישאר איתי שוב ושהוא כבר לא אוהב אותי. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדי לעבור כאבים עזים. ניסיתי בכל האמצעים האפשריים להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אך ללא הועיל. והוא אישר שקיבל החלטה ולא רצה לראות אותי שוב. אז ערב אחד, בדרכי חזרה מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו הכל, אז הוא אמר לי שהדרך היחידה שבה אוכל להחזיר את בעלי היא לבקר אצל זורק כישוף, כי הוא באמת עשה את זה גם. אז מעולם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של זורק הכישוף שהוא ביקר. ד"ר אלאבה. למחרת בבוקר שלחתי מייל לכתובת שהוא נתן לי, ומטיל הכישוף הבטיח לי שאחזיר את בעלי ליומיים הקרובים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז אני עושה אותם בלי עלייה, אז ביומיים הבאים, באופן מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע ​​לי שהוא חוזר. כל כך מדהים !! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום הקשר בינינו היה חזק יותר מבעבר, בעזרתו של זורק קסמים נהדר. אז, אני אמליץ לך אם יש לך בעיות, צור קשר עם ד"ר אלאבה במייל: dralaba3000@gmail.com או צור איתו קשר בוואטסאפ וב-Viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744.......

    השבמחק