יום שבת, 13 ביולי 2013

יומולדת שמח ג'אסט

ולמה שלא יהיה שמח? מה יש לי לשנוא את היום הזה. סופסוף יש לי מישהו שאני אוהבת ואני רואה את עצמי בונה איתו בית. אמנם כרגע הוא לא פה אבל אנחנו מדברים כמעט כל יום. אם לפני שנה וחצי מישהו היה אומר לי שמרצוני החופשי אני אדבר עם מישהו כל יום היתי אומרת לו מה השתגעת? מה יש לי לדבר עם מישהו כל יום, בסוף אני אתעצבן רק מלשמוע את הקול שלו. היום אני מוצאת את עצמי מחכה כל יום בצהרים שיתקשר כשהוא קם ובערב אני מקווה שהשותף שלו למשרד יצא לארוחת צהרים כדי שאני אוכל לראות אותו בשיחת וידאו. לא דמיינתי לי אף פעם שאני כל כך אחכה לראות מישהו, אפילו בתמונה מקרטעת (אני באמת צריכה להחליף ספק אינטרנט). רק שיחזור עם טבעת והכל יהיה מושלם (דרך אגב, אם אתה קורא פה, המידה היא 1.8 ס"מ קוטר פנימי קריצה).


יש לי תואר שני. אמנם פחות מרשים מהראשון ובלי תזה אבל תואר שני תוך כדי עבודה במשרה מלאה לא הולך ברגל ואף אחד לא יכול לקחת את זה ממני. בעבודה אני זוכה להמון הערכה וסופסוף למדתי שהיא מגיעה לי. אני כבר לא בטוחה שאנשים מתרשמים ממני יותר מדי ומפחדת שהם יגלו שזה לא נכון. אני יודעת מה אני שווה, וזה לא מעט, וגם אם בסוף אני אעבור את הביטחון העצמי שצברתי גם אי אפשר לקחת ממני.


יש לי חברים שאפשר להזמין לארוחת ערב וחבר שאוהב להשקיע בארוח ודירה שיש בה מקום.  


לפני כמה ימים נכנעתי פתחתי חשבון בגוגל+. המניאק אמר לי שיש לי מעט חברים ומתעקש להציע לי עוד, שילך לעזאזל.


אז למה שלא יהיה לי יומולדת שמח


מזל טוב לי ושתהיה לי שנה מוצלחת לפחות כמו זו שהיתה. 


 


 

14 תגובות:

  1. ברכות!!! 
    רשימת מצאי מאוד מרשימה, וברכות גם על התואר. ובכלל, כיף לקרוא שטוב לך איפה שאת, ואיך שאת. וקצת געגועים זה תבלין טוב מאוד לזוגיות. 

    השבמחק
  2. מקסימה אחת! שיהיה לך המון המון מזל טוב.
    כל כך כיף לקרוא שאת מרוצה מהמקום בו את נמצאת, מכל הבחינות.
    נקווה שאכן יחזור עם טבעת 

    השבמחק
  3. מזל טוב! 
    שימשיכו לך ככה החיים, בשמחה והכרה בטוב שיש לך :)

    השבמחק
  4. יופי של סיכום שנה, בין יום הולדת אחד למשנהו
    המון המון מזל טוב - המשיכי בדרך שלך, נראה לי שהיא עושה לך רק טוב!
    ומניסיוני - לא צריך הרבה חברים, רק קומץ חברים טובים. 
    וגם אם הבחור לא יחזור עדיין עם טבעת....אתם כבר חיים יחד, אתם בכיוון הנכון...

    השבמחק
  5. ברכות ליום ציון בואך לעולם
    מאחל לך אך אושר וגם עושר לא יזיק

    השבמחק
  6. תודה 
    נראה כשהוא יחזור מה עשו הגעגועים...

    השבמחק
  7. תודה
    הכי חשוב זה באמת לדעת להכיר במה שיש 

    השבמחק
  8. תודה
    זה באמת כיף סופסוף להיות במקום שבו אני באמת מרוצה

    השבמחק
  9. תודה. 
    תגידי לגוגל שלא צריך הרבה חברים. הוא סתם מניאק

    השבמחק
  10. תודה
    קצת עושר בהחלט לא יזיק, אבל אושר יותר יועיל

    השבמחק
  11. קצת באיחור
    מזל טוב
    מרגישים מהכתוב  שאת מאושרת וטוב לך
    וזה אחד ה-דברים החשובים בחיים
    יום הולדת שמח :)

    השבמחק
  12. גם את מזל סרטן:)
    גברת את במסלול הנכון (לא רק בגלל איך שהדברים מסתדרים לך אלא בעיקר בשל העובדה שאת רואה אותם כך) אני מאחל לך טבעת מחו"ל, או מהארץ, כי נראה שאת כבר שם.
    תמיד הרשמת בביטחון שהפגנת כשהתבטאת...אני מניח שזה שינוי שלא קרה בשנה האחרונה והיה פה כבר לפני, אולי רק התחזק.
    מי לייק יו. המון מזל טוב:)

    השבמחק
  13. ברור שאני מזל סרטן, מה לא שמת לב שאתה ואני באותו אופק? (אין לי מושג מה זה אומר)
    רוב תודות על האיחולים.

    בעבודה לא תמיד היה לי בטחון, זה רק מהזמן האחרון שצברתי אותו

     

    השבמחק