יום שני, 31 בדצמבר 2012

טוב די

התקשרה אלי בחורה נחמדה משימור לקוחות. צפוי. ממש ממש היה חבל לה שאני עוזבת. אני לקוחה כבר הרבה זמן וחבל. יש לי כרגע 3 חבילות, היא יכולה להציע לי עוד 2 חינם. הסברתי לה שכרגע אני משתמשת בקושי בשתיים. אבל ממש חבל ואולי היא יכולה לסדר לי משהו. ממש חבל. ניחמתי אותה קצת ונפרדנו לשלום.


התקשרה אחת מעצבנת. יש אולי אפשרות להשאיר אותך? לא. אני רואה שההיא הציעה לך עסקה ממש מתשלמת. לא. טוב, לא אז לא, פשוט ההצעה שהיא  נתנה לך ממש טובה. בטוח שאי אפשר להציע עוד משהו? לא. חבל. אז מתי מגיע טכנאי לקחת את הממיר? או. זוכרים למה מלכתחילה התחיל העניין? כי עבור טכנאי הוט שעות אחר הצהריים זה בין 3 ל5. אפשר מחר בין שלוש לחמש. אפשר אחרי הצהרים? אפשר ביום רביעי בין שלוש לחמש. אפשר אחרי הצהריים? טוב, נו עוד שבוע בין 5 ל7. לא, הוא לא יכול להתקשר שעה לפני להודיע. מעניין, פעם קודמת הוא יכל, עכשיו לא. בסדר לטובת ההתנתקות אני אצא שעה מוקדם יותר מהעבודה רק כדי לשבת שעתיים בבית לחכות.


היום בזמן שיחת טלפון יש שיחה ממתינה ממספר לא מזוהה. לא עונה לממתינות. הוא ממשיך. לדעתי זה חוסר נימוס להשאר על שיחה ממתינה אם אין לך משהו חשוב להגיד וגם אז אפשר לסמס. אחרי רבע שעה עוד פעם שיחה. שלום מדבר מישהו משימור לקוחות. אפשר אולי... לא אי אפשר. מסכן, כמעט ניתקתי לו בפנים.


בקשה מאתר נתק (שדרך אגב זה אחלה שירות שבעולם, תבורכו), אנא הוסיפו לפקס שלכם שורה אופציונלית שהלקוח אינו מעוניין בשיחות משימור לקוחות וכל שיחה שכזו תחשב להטרדה טלפונית שעלולה להוביל להגשת תלונה.


עוד שבוע אחד והתנתקנו.


 


עדכון טרי מהיום, הפעם משרות טכני. הטכנאי שהיה אמור להגיע היום בלילה? אז פתאום הם נזכרו שאין להם טכנאים שעובדים בשעות כאלה ורצו להזיז לי את השעה.


ואחר כך הם מתפלאים למה 3 חבילות לא יגרמו לי להשאר.

6 תגובות:

  1. ממש ויה דולורוזה בניתוק הזה
    לא יודעת מה יותר קשה - לקבל שירות או להצליח להתנתק!
    וכמובן ברור לך שבחיים לא יוסיפו שורה אופציונלית כזאת - אין מצב שיימנעו מלהפנות אלייך את "שימור לקוחות" - אבוד מראש
    בהצלחה - דווחי כאשר ביתך יהיה ממיר-less.....

    השבמחק
  2. זה היופי בעניין. שכל מה שהייתי צריכה לעשות מהתחלה ולא עשיתי הוא פשוט לנתק להם אחרי לא אחד. לפי החוק מהרגע שהפקס מגיע אליהם הם צריכים לנתק אותי תוך 5 ימי עבודה, כל השאר זה בעיה שלהם. 
    זה פשוט שאני נחמדה מדי וככה נתתי להם להאמין שיש טעם להמשיך להתקשר אלי. לא יחזור על עצמו

    השבמחק
  3. זה בהחלט מעיק. איך לרגע אחד הם סופר דופר נחמדים ולקקנים ורגע אחרי שנתת להם תשובה סופית פתאום הם קרים אליך ועושים טובים שבאים לקראתך.
    שיילכו לחפש כל החברות האלה. איך את מעבירה את הזמן הפנוי?

    השבמחק
  4. בזמן הפנוי שנוסף לי אני מעדכנת בבלוג.
    וגם חזרתי להליכות ערב בשכונה, הרגל שדי הזנחתי בחודשים האחרונים.  

    השבמחק