יום שני, 24 בדצמבר 2012

להתר-הוט

שלום just a. me


אנו שולחים לך הודעה זו על מנת לאשר כי ביום 24.12.12 ביקשת לשלוח הודעת התנתקות משירות טלויזיה של חברת הוט באמצעות אתר נתק.



לצורך אישור הבקשה, יש ללחוץ על הכפתור הבא:


 



אנא שים לב, באחריותך לבדוק את נכונות הפרטים שמילאת וכן כי אינך מצוי בהתחייבות או לא תדרש לשלם קנסות כלשהם בגין הניתוק.


לאחר שליחת הודעת הניתוק, תקבל בדואר אלקטרוני אישור על המשלוח. שמור קובץ זה לצרכים עתידיים וכן למקרים בהם לא תנותק מסיבה כלשהיא.
תודה,
צוות אתר נתק


 


איזה נחמד זה. מכל סיפורי האימה ששמעתי כבר הייתי מוכנה לשיחות מתישות לתוך הלילה. האמת, חשבתי לנצל איזה ערב משועמם ולהעסיק את עצמי בשיחה עם נציג שימור לקוחות. אבל אז שיניתי את דעתי והחלטתי לחתוך מהר וללא כאבים. לפחות לא לי. מחר אני בטח אקבל מהם שיחת טלפון אבל עכשיו זה כבר בעיה שלהם לחפש אותי.


על מה ולמה אתם בוודאי שואלים (סתם, אני לא באמת מאמינה שיחסי עם הוט מעניינים מישהו). ובכן, זה לא הם, זה אני. הם באמת עד היום לא עשו לי שום דבר רע. זה רק שהממיר הפסיק לעבוד ואני התעקשתי שיבוא טכנאי לא בשעות העבודה. גם לא בין 7 ל 9 בבוקר, כלומר לקום ב7 כדי שהטכנאי לא יתפוס אותי בפיז'מה ולחכות כמו מטומטמת עד 9 ולאחר לעבודה בשעתיים. גם לא באמצע היום עם התראה של שעה "אם יתקשר אליך הטכנאי שעה לפני לא תספיקי להגיע?". אני אספיק, אבל למה שאני ארצה לעשות דבר כזה. כל זה היה לפני שבועיים ובסוף השאירו לי הודעה במשיבון שנקבע לי טכנאי ל1.1 כלומר עוד שבוע, בין 9 ל11 בערב. זה כי יש לו הנגאובר מהסילבסטר ולכן הוא יתחיל לעבוד רק בשעות הערב המאוחרות. כמובן שאף אחד לא חשב להציע לי פיצוי או לפחות לוותר לי על תשלום של חודש בו לא היו לי כבלים, אבל זה באמת לא מה שהכריע (והאמת גם לא נתתי להם הזדמנות להציע). מה שכן הכריע היה העובדה שכבר שבועיים אין לי כלום בטלויזיה והאמת, לא הרגשתי בהבדל. במקום לרפרף שעה בכל הערוצים ולהחליט שאין מה לראות אני ישר עוברת למחשב. נכון שלפעמים אני תופסת איזה סרט טוב שלא הייתי בוחרת להוריד אותו למחשב אבל אם הוא כבר שם אז למה לא. ולפעמים אני נהנית לראות הטופ מודל הבאה אבל אני לא מוכנה להודות בזה ולכן אני לא אוריד למחשב. אבל היום יש כבר מספיק תחליפים. אני רק צריכה למצוא מקור טוב לצפיה ישירה, אחרי שסגרו את רובם. אולי אני אפילו אעשה מנוי לאיזה אתר כזה. בטח יעלה פחות וגם יהווה תרומה לחופש המידע. או שאני אמצע משהו מועיל יותר לעשות בשעות המתות של סוף היום.


למישהו יש הצעות?


 


 איזה קטע, סתם במקרה החלטתי לבדוק מה הנושא החם וגיליתי שזה בדיוק מתאים. אז הנה שוב לקחתי חלק בנושא החם והפעם בלי כוונה בכלל.


 


 


 

13 תגובות:

  1. אחי דווקא שוכר סדרות ב - DVD (לא ידעתי שהמוסד עוד קיים, אבל מסתבר שכן). ככה את גם מקבלת את כל העונה בבת אחת, במקום לחכות שבוע-אחרי-שבוע לעוד פרק.
    חוצמזה, זאת ההזדמנות ליהנות מעוד כמה שעות פנויות ביום לעשות את מה שתמיד רצית, בין אם זה לקרוא עוד איזה ספר, או לצאת קצת החוצה (טוב, לא במזג האוויר הנוכחי), או להתחיל לצייר או משהו כזה.

    השבמחק
  2. מצטערת, אבל אין לי שום דבר להגיד בקשר להוט. בנוגע לרשימה של הספרים שלך, לעומת זאת, אומר - למה להכחיש את לא מזיק ברובו שלא עשה לך כלום, כשאפשר להכחיש את "ועוד משהו" הנורא והאיום?

    השבמחק
  3. תגובה לתגובה - הרגע שמתי לב למשחק המילים עם "לא מזיק ברובו שלא עשה לך כלום". כי אני כל כך חכמה, את מבינה.

    השבמחק
  4. מה שנקרא..הכל לטובה (-:
    איזו התנהלות ביזיונית. שילכו לחפש, את תצברי לך דמי כיס בזכות זה (-:

    השבמחק
  5. באמת אפשר לשכור DVD עדיין? איפה קורה דבר כזה?
    אני פשוט שולחת את מר בחור להוריד את כל העונה מהאינטרנט.
    אולי באמת אני אתחיל לצייר

    השבמחק
  6. מכירה את הסרטיםסדרות האלה מסוג מתחתעלומה שכל הסרט את בטוחה שהפתרון של התעלומה יהיה ממש מגניב ואז כשמגיעים לסוף ומגלים את הפתרון את חושבת לעצמך "זה הפתרון? איזה מעפן" (מי אמר אבודים)?  אז זה מה שבלתי מזיק עשה לשאלה למה מה שעבר בראש של אגרטל הפטוניות היה "הו לא, לא שוב".

    האם אפשר להכחיש ספר שאני לא מודעת לקיומו?

    השבמחק
  7. איזה דמי כיס, בזמן שיתפנה אני צריכה להעסיק את עצמי איכשהו, מה שבטח יעלה כסף.

    השבמחק
  8. לכי להתנדב באיזו עמותה (-;

    השבמחק
  9.  נגעת פה בנושא רגיש אצלי - סוף של סרטים/ספרים/סדרות!!!!!
    יש כל כך הרבה ספרים וסרטים שהם פשוט לא ידעו איך לסיים, איך להגיש את הפתרון!!!! זה ממש מרתיח אותי! 
    כל כך רואים ש...
    לסופר היה deadline והוא היה חייב להגיש את סוף הספר אחרת לא היו משלמים לו...
    הבמאי הקרין את הסרט לקבוצת בקרה וקיבל ביקורות לא טובות אז שינה את הסוף חפיף ברגע האחרון...
    למישהו היה רעיון לסיפור אבל בלי שום מושג איך לסיים אותו.....
    מישהו התעצל לעקוב אחר ההתרחשויות בסיפור של עצמו והשאיר קצוות לא סגורים או יותר גרוע ....סרג את כל הקצוות בשניים-שלושה עמודים בצורה הכי רשלנית שיש! 

    השבמחק
  10. במקרה הזה נראה לי שהסופר בעצמו לא ידע מה היה פתרון התעלומה ורק לקראת הסוף הוא הרגיש לא נעים אז הוא היה חייב למצוא איזה closer.

    השבמחק
  11. זה הכי מעצבן. קראת את "עולם הסוף" של אופיר טושה גופלן? בנוסף לזה שזה ספר אדיר, לדעתי, הדמות הראשית הוא "סופר סופים" - כזה שכותב סופים עבור סופרים אחרים. נראה לך שיש במציאות דבר כזה? 

    השבמחק
  12. קראתי את מאחרי הערפל שלו ולא ממש אהבתי. אבל זה נשמע יותר מוצלח. והרעיון של סופר סופים נשמע טוב. אולי אני אנסה להתמחות בנושא.

    השבמחק
  13. דווקא את זה לא קראתי
    אהבתי מאד את עולם הסוף, וגם את "ביום שהמוסיקה מתה" אבל קצת פחות. עולם הסוף היה הראשון, נדמה לי, וכנראה הטוב ביותר. המון רעיונות מבריקים בספר אחד.
    כדאי לך לנסות
    ובהחלט יהיה מדליק אם תהפכי את כתיבת הסופים לעיסוק! מדליק ביותר 

    השבמחק