יום שלישי, 25 בדצמבר 2012

למה אנשים מעצבנים

מי קובע להציג דירה להשכרה ב9.30 בערב? ועוד ממקבל וקובע עם 2 אנשים בו זמנית. ואז שולח אותנו החוצה לראות את המרפסת וכשאנחנו חוזרים עושה לנו פרצוף מתנצל ואומר שהבחורה השניה החליטה שהיא רוצה לסגור. זה בכלל אשמת אישתו שקבעה לו 2 הצגות (או איך שקוראים לזה כשמציגים דירה למישהו) ביחד. הוא לא התכוון למקבל אותנו.


מי בכלל רוצה את הדירה הזו. רחוב קטנטן, כל חלון צופה לשכן אחר, חלוקה לא הגיונית של החלל וכלב מעצבן בקומה עליונה שכל הזמן לא הפסיק לנבוח. שיהיה לה לבריאות עם הדירה.

6 תגובות:

  1. הו, חיפושי דירות. לא כיף. אבל תמצאו את הנכונה! אני לא האמנתי שאמצא מהר, בגלל זה התחלתי חודשיים לפני סוף החוזה. והנה מצאתי תוך שבוע וחצי (ועכשיו כידוע תקועה עם הדירה ההיא עדיין). הנכונה תגיע. כמו באהבה :)
    בהצלחה!

    השבמחק
  2. האמת שבקשר לאהבה לא באמת האמנתי שהנכון יגיע והנה הוא הגיע למרות הכל אז אולי יש סיכוי גם לדירה. בינתיים החיפוש מייגע.

    השבמחק
  3. בהצלחה מאמוש, זה באמת לא פשוט. 
    לא הגיוני לחפש לפני הזמן, כי את עלולה למצוא ולהיתקע עם שתי דירות, ולא הגיוני לחפש מאוחר מדי כי אולי לא תימצא האחת......
    המון המון הצלחה (לפחות את האהבה מצאת , כל השאר יסתדר כנראה.....)

    השבמחק
  4. תודה. אני דווקא מעדיפה מוקדם מדי כדי לא להתפשר רק כי נגמר הזמן. בשביל זה אני מוכנה גם לשלם על 2 דירות למשך כמה חודשים אם לא תהיה ברירה

    השבמחק
  5. רבים מהמשכירים עושים את המעשה הנבזי הזה וקובעים עם כמה שוכרים פוטנציאליים רק על מנת להגביר (לדעתם בלבד) את הסיכוי להשכיר את דירתם
    שימותו

    השבמחק
  6. זה לא נבזי לקבוע עם כמה שוכרים, בכל זאת, כל חודש שהדירה ריקה זה חודש שהם לא מקבלים שכר דירה וזו הכנסה די משמעותית לרוב האנשים.
    מה שנבזי זה לקבוע בדיוק לאותו זמן. ועוד בשעה מאוחרת בערב. ואז לסגור לאחד מול האף של השני.

    השבמחק