יום שלישי, 18 בדצמבר 2012

תעלומה

כל פעם שאני מגיעה הביתה ומוצאת מגנט אני שמה אותו על המשקוף של הדלת. הגעתי למצב שכמעט על המשקוף מכוסה, חלק מהמגנטים בערמות. לפעמים אני מגיעה הביתה ומגלה שנעלמו כמה מגנטים של אינסטלטורים למשל ועל הדלת יש מגנט חדש של אינסטלטור אחר.


לפני כמה ימים הגעתי הביתה ושני מגנטים חדשים חיכו לי על הדלת. באתי לשים אותם על המשקוף ואוי, אין מגנטים על המשקוף. אף לא אחד. נשאר רק מגנט אחד של צ'וקה על הדלת (היתה לו צורה עגולה והוא לא התאים למשקוף אז השארתי אותו שם). נעלמו להם כל המגנטים. מייד חשדתי במדביקי המגנטים החדשים שרצו לבטל את התחרות. אבל שניהם היו של אוכל. אם רק המגנטים של האוכל היו נעלמים זה היה הגיוני, אבל כולם נעלמו (חוץ מצ'וקה).


חשבתי לעצמי מילא, גם ככה נגמר לי המקום על המשקוף, נתחיל מחדש. שני מגנטים ראשונים לאוסף מספר 2.


היום אני מגיעה הביתה ואים צ'וקה. אני מסתכלת לצדדים ואין מגנטים על המשקוף. כן כן, שני המגנטים שחשדתי שהעלימו את כל השאר נעלמו גם הם.


חשוד מאוד!


בדקתי וגם הדלת של השכנה שמתגוררת שתי דירות לידי, דלת שהמגנטים עליה מסודרים יפה, ריקה ממגנטים.


יש גנב מגנטים אצלי בבניין.


מישהו שמע על מחסור במגנטים בזמן האחרון?

8 תגובות:

  1. חחחחחחחחחח וואו....
    ממש תעלומה! אני הייתי מתקין מצלמות מחוץ לדלת! O_o
    נשמע לי חשוד ביותר!!

    השבמחק
  2. זה ממש מרגיז! אני מצטער לשמוע 

    השבמחק
  3. ממש חשוד. בדיוק כשחשבת שהעיר הזו לא יכולה להתדרדר יותר

    השבמחק
  4. לא נורא. יבואו עוד מגנטים

    השבמחק
  5. צ’מעי, לא קל. אם אין עיתונים לגנוב אז מה יגנבו? :)

    זה באמת מוזר. אני תוהה האם זה בעל בית/ועד בית שהתחרפן, או שמא תוקפת את המדינה מגיפה חדשה (לפני שנה שנתיים היו גונבים את בתי הנרות ממצבות בשביל הברזל. לכי תדעי מה חסר היום..)

    השבמחק
  6. הועלתה השערה שלפיזיקאים בטכניון נגמר התקציב לפיתוח מגנט העל שלהם אז הם אוספים מגנטים מהשכונות באזור

    השבמחק
  7. הממ. make sense  :)

    השבמחק
  8. כנראה שלאחד השכנים יש חיית מחמד חדשה - "אוכל מגנטים מצוי"
    והוא מתקמצן לקנות לו מזון, אז עובר בחדרי המדרגות ו"מנקה" דלתות ומשקופים....

    השבמחק