יום שבת, 29 באוגוסט 2009

שמונה פרות התאבדו בשוויץ

הן קפצו מאיזה הר, לא לגמרי ברור למה. כנראה נבהלו מסופת ברקים. שמעתי את זה עכשיו בחדשות בדרך חזרה מהחדר כושר. נשבעת לכם, הקריין התאפק בכוח לא לצחוק כשהוא קרא את החדשה הזו. הוא משך אותה והקריא כל משפט לאט וברור כדי להנות עד הסוף מהרעיון. מי אמר שחדשות הן תמיד מדכאות.


אני יודעת שזה לא בסדר וקובי מידן תכף יבוא אלי הביתה לנזוף בי אבל כשיצאתי לחדר כושר בכוונה השארתי את המזגן דולק ואיזה כיף היה לחזור לבית קרררר. אני תיכף אכבה אותו כשאני אכנס למקלחת אז יהיה בסדר ולא יגמר מאגר החשמל במדינה (אני מקווה). בכלל, מה זה הקטע הזה בזמן האחרון להפיל על הציבור את בעיות המדינה? חברת החשמל לא מסוגלת לספק חשמל אז במקום להפריט אותם ולאיים עליהם אומרים לציבור לחסוך חשמל תוך שידור פרסומת לא סמוייה בכלל לנורות "חסכוניות". כבר כמה שנים שממשלות ישראל לא עושות כלום לפתרון בעיית המיים במדינה אז במקום להוציא מכרז להטפלה ויבוא מיים מטורקיה במיידי מטילים עונשים על הציבור. עוד מעט שר התחבורה יצא בקמפיין שקורא לנהגים להשאר בבית כדי לפתור את בעיית התאונות בכביש. דרך אגב, זה רק אצלי שאחרי חודש שימוש הנורות האלה מאבדות חצי מעצמת ההארה שלהן? חסכוניות עלק.


 עוד שבוע עבר ועוד שבוע מתחיל. בתחילת השבוע הקודם כאב לי הגרון. בד"כ זה לא מטריד אותי אבל בגלל שבדיוק חזרתי מלונדון ואם כל הפאניקה סביב חזירים שעושים אפצ'י החלטתי לגלות אחריות ציבורית ורכשתי לעצמי מד חום. כמובן שקיוויתי לגלות שיש לי חום וכך לקבל תירוץ להשאר בבית עוד קצת, זה לא כי אני רוצה, פשוט מגיפה והכל אתם יודעים. אבל לא. סתם כאב גרון שלקראת סוף השבוע הפך לצינון. גם הוא בלי חום. אי אפשר לסמוך על חזירים.


בברכת שבוע טוב ובריא לכולם נחתום.


13 תגובות:

  1. זה בכלל מעצבן אותי שרוצים שאנחנו נחשוב פעמיים האם להוריד את המים בשירותים או לא, ואם להשאיר את הברז פתוח בדוש כשאתה חוף בזמן שכל הזמן מגלים מפעלים שמבזבזים כמויות אדירות של מים ללא פיקוח.

    ובקשר למחלה.. תגידי תודה, הייתי חולה לפני כמה זמן עם חום והכל וזה סיוט, במיוחד בקיץ.

    השבמחק
  2. פרות קופצות אל מותן נשמע לי כמו חזון אפוקליפטי יותר מאשר חדשות טובות... והפתרון לחשמל לא חייב להיות הפרטה, הקמת/אי הקמת תחנות כח זה לא באחריות חברת חשמל אלא בידי המדינה, שכמו בנושא המים עושה מעט מידי מאוחר מידי. סתם לידע כללי, הפרטה לפעמים זה מאוד רע, לפעמים עדיף לשלם קצת יותר לעובדים "מקומבנים" מאשר להעביר ישר את כל השליטה ל-18 משפחות ההון הישראליות.

    וואי יצאה תגובה כבדה... אז מה את אומרת? מה שלומך?

    השבמחק
  3. היום אי אפשר לסמוך על כלום.
    אם אי אפשר לסמוך על המדינה, את הייתי רוצה לסמוך על חזירים??

    תסמכי על עצמך (תשבי בסיר רותח והחום שלך יעלה).

    השבמחק
  4. זהו סופה של כל פרה שלא עושה מווווווו.

    השבמחק
  5. מקווה שאת מרגישה יותר טוב עכשיו. באמת מבאס להיות חולה בקיץ.

    השבמחק
  6. טוב נו, לא התכוונתי באמת הפרטה, רק שמישהו בממשלה יתחיל לפקח על מה שהולך שם.
    ושלומי טוב תודה, מה שלומך? ששמעתי שהעיפו את מיי, באסה לא?

    השבמחק
  7. אני יודעת יותר טוב מכולם שאי אפשר לסמוך עלי. אז מה יהיה?

    השבמחק
  8. אז מה עושה פרה שוויצרית? מההה?

    השבמחק
  9. בשנייה שהעיפו אותה הכרזתי על שבוע אבל ויום צום (הצום נשבר אחרי שתיים עשרה דקות, לקיבתינו שלום).

    מאוד מבאס, אבל נראה לי שהיא כאן בשביל להשאר... מסתבר שלגברת פיינגולד ולי יש מכרים משותפים, זה אומר שאני יכול להשתזף באורה???

    אוף, כמה אפשר לדבר רק עליך? מה איתי??? אז מה את אומרת? הולכים ללאונרד כהן? 

    השבמחק
  10. אני חושב שזה גם חכם בשבילך לא להשאיר מזגן דולק ...
    סבבה, הנאה ריגעית, אבל זה יכאב בסוף החודש :)

    "לצבא יש שתי פרות חולבות,
    אז הוא מכשיר 10000 חלבנים.
    הצבא מגלה שיש לו יותר מידיי חלבנים אז הוא שולח אותם להיות משק"י מחסן."

    השבמחק