יום שני, 24 באוגוסט 2009

דברים קטנים מגיר

אזהרה- פוסט זה מכיל תמונות (לא שלי, לא לדאוג).



במקרה הגיעה לביתי מצלמה דיגיטלית (השאלתי מאמא שלי לטובת הטיול ועוד לא החזרתי). אז החלטתי לנצל את ההזדמנות לחשיפה של תחביב מוזר שלי-  גילוף דברים קטנים מגיר.


שימו לב לכמה אני מוכשרת (לא):  





קשה לראות אבל הפרשים יצאו ממש חמודים. אני מרוצה מהם.



קבוצת אנשים וחתול:



הפרוייקט האחרון שלי: גלגל המזלות (קשה ליצור פוקוס בכזה גודל):

הבתולה בנפרד כי היא צריכה רקע שונה (וגם כי היא יותר גדולה מכל השאר):





כבונוס קבלו סנאי לונדוני:





מה הבאסה- שנגמרה לי הבטריה במצלמה. למה זה באסה? כי היום בערב כשהגעתי הביתה היתה לי שקיעה מדהימה בקצה הרחוב.  הרחוב שאני גרה בו נגמר בדיוק בקצה המצוק שפונה מערבה ככה שאם מתקדמים קצת מהבית שלי רואים את כל הדרך למטה ואת כל טירת הכרמל עד הים. והשקיעות שם מטמטמות. וכשסוף סוף גם אני מגיעה בזמן לשקיעה וגם יש לי מצלמה בתיק אז היא לא עובדת. אז פשוט תצטרכו להאמין לי שהמראה היה מהמם. עמדתי והסתכלתי על השמש שהתחילה ככדור אדום בוהק וסיימה כפס דק שנעלם מעל המיים.



11 תגובות:

  1. סנאים לונדונים הרבה יותר מעניינים משקיעות, זה בטוח.
     
    (הפסלים הקטנים שהכנת נראים מאוד יפים, חבל שהם כל כך מטושטשים!)

    השבמחק
  2. תחביב ממש נחמד, יצא נורא חמוד!

    איך שכולם (כולל אותי) אוהבים שקיעות, ואני יכולה להבין למה- תערובת הצבעים נורא יפה, התחושה שאתה רואה לנגד עיניך משהו שנגמר.

    העיקר שהמראה נשאר בראש שלך

    השבמחק
  3. הפסלים מדהימים.
    אולי היום השקיעה תהיה שוב מדהימה ותצלמי לנו?

    השבמחק
  4. נראה לי שהפסלים מדהימים למרות שהתמונות לא כל כך ברורות.

    ואני מאמין לך בלי תמונות.

    השבמחק
  5. אם אני הצלחתי להבין איפה את גרה בחיפה אז את גרה בשכונה מאוד יפה (זה קרוב לרח’ פרויד?? )

    והתחביב שלך מאוד מעניין, אבל חבל שהתמונות מטושטשות.

    השבמחק
  6. סנאים לונדונים הם מפונקים. נתתי לו לחם והוא לא רצה אותו.

    השבמחק
  7. הם לא מדהימיםף הם סתם חמודים לדעתי

    השבמחק
  8. המצלמה חזרה לבעליה החוקיים.

    השבמחק
  9. זה בגלל שלשקיעה יש צבעים שאין בשום מקום אחר. ועומק כזה שאי אפשר להשוות שום דבר אליו. הדבר היחיד שאולי מתקרב לזה זה הלב של להבה כשמסתכלים עליה ממש מקרוב.

    השבמחק
  10. לא רחוק מפרויד. זו באמת שכונה מטופחת

    השבמחק
  11. את מגלפת יפה
    חבל שהתמונות מטושטשות ולא בפוקוס המתאים

    השבמחק