יום שני, 29 ביוני 2009

גילוי שערוריתי!!!

גבירותי ורבותי, חשיפה!!! בלינק הזה: http://www.haaretz.com/hasite/spages/1095829.html נמצא גילוי מזעזע. אני ממליצה לשבת לפני  שאתם קוראים אותו שלא תיפלו מהרגליים. ראש מינהל המזון האמריקני לשעבר חושף שם את אחת הקונספירציות המורכבות ביותר. שימו לב לזה- חברות המזון האמריקאיות גורמות לאוכל להיות- תקשיבו טוב- טעים !!! בכוונה !!! על מנת לגרום לנו לאכול יותר. אני מצוטטת: "מסעדות ויצרניות מזון עושות מניפולציה במרכיבי המזון כדי להגיע ל"נקודת האושר"... מדעני המזון משקיעים מאמצים רבים בניסיון להגיע לנקודה המדויקת שבה אנחנו חשים את העונג הגדול ביותר מהשילוב בין השומן, הסוכר והמלח." קוראים יקרים, זה לא אשמתי שאני לא מצליחה לרזות. זה אשמת חברות המזון שמפעילות מניפולציות פיזיות על המזון כדי שיהיה טעים. ואני מצוטטת: "אכילה מוגזמת נגרמת לא כתוצאה מהיעדר כוח רצון, אלא בגלל הגירוי הביולוגי שיוצר המזון המצוי בסביבתו של אדם "


לדעתי זה הזמן לצאת בקמפיין ציבורי כנגד כל החברות המרושעות אשר במרכזו נפרסם רשימה שחורה של כל חברות המזון שמייצרות מזון טעים. זה כבר יראה להם, המנוולים.


הכי מזעזע בקטע זה התיאור שבו ראש מינהל המזון לשעבר מנסה לעמוד מול, אני מצטטת, "עוצמתן של עוגיות שוקולד צ'יפס". אני יכולה לדמיין את העוגיה מחייכת חיוך מרושע בזמן שהיא לוכדת אותו בשדה הרוע שלה. הוא רוצה להתנגד לה אבל לא יכול לעמוד בפני הנימוחות האכזרית. הו שומע אותה קוראת לו וצוחקת, מואאאאאהההההההההה.


בשבוע הבא באמנון לוי חשיפה: עוגיות שוקולד צ'יפס מפתות ילדים תמימים באינטרנט.


 


וברצינות, הבנאדם צריך לתבוע את ההורים שלו שלא לימדו אותו לדחות סיפוקים.


דפוקים האמריקאים האלה. מי בכלל חושב שאוכל אמריקאי טעים? ועוד סניקרס?


 

8 תגובות:

  1. חחח...
    באמת יצא משעשע...

    אבל העניין אני חושב שונה, פספסת כאן את הנקודה. מה שהוא אומר זה שבאד הקדמון למשל לא עמד מול סניקרס -  מזון שייוצר במיוחד כדי להיות טעים לו. אלה מול עגבניות ותפוחים שייצר הטבע. ככה שכשיצרניות המזון מייצרות אוכל שהונדס במיוחד עבור בלטות הטעם שלנו אז הגוף שלו לא תוכנת לזה, ובגלל זה אנשים משמינים.

    השבמחק
  2. מה שאני אומרת זה שאף אחד לא מכריח אותו לקנות סניקרס. להשמין מעודף מזון זה טבעי (מי כמוני יודעת). להאשים בזה את חברות המזון זה ילדותי.

    השבמחק
  3. קצת לא מדויק מה שכתבת, כשהם אומרים שהם מייצרים בכוונה אוכל שהוא טעים הם מתכוונים שהם עושים אותו ממכר, כלומר מייצרים את הטעמים שברגע שטעמת אותם פעם אחת הגוף שלך דורש עוד ועוד מאותו מוצר. זה די ברור מאליו שמי שיש לו עסק ירצה למכור משהו טעים, אבל הם הגדילו ראש ועשו את המוצר ממכר.

    אגב, צחוק מרושע זה מוהאהאהאהא... "מואהההההההההההה" זה נשיקה, אבל בסדר... :)))

    השבמחק
  4. כשאחי חזר מארה"ב הוא לא הפסיק לדבר על האוכל שם ועל ההאגן דאז, M&M, אז חשבתי שהוא מטומטם, עכשיו אני מבין שהוא היה קורבן.

    (לא ששיניתי את דעתי בקשר להיות מטומטם) 

    השבמחק
  5. סוף סוף את יכולה להגיד בפה מלא כשאת אוכלת : זה לא אני זה האמריקנים.

    השבמחק
  6. לא נראה לי שהכוונה היא לאוכל ממכר. אם זה היה ככה זו כבר היתה עילה לטביעה. מה שהוא אומר זה שהאוכל לא רק טעים אלא טעים בצורה כזאת שגורמת לתחושה נעימה. מה שנקרא הנאה. זו טענה טפשית כי הרי כשהוא קנה את העוגיה הוא לא קנה אותה כי הוא ידע שהיא תשביע אותו, הוא קנה אותה כי הוא ידע שלאכול אותה יגרום לו עונג. ואז הוא בא ומאשים את יצרנית המזון שמייצרת אוכל שגורם לו לעונג.

    מצטערת על הטעות בצחוק, לא יחזור על עצמו.

    השבמחק
  7. בין מטומטם לקורבן לפעמים עובר גבול דק מאד

    השבמחק
  8. זה בדיוק מה שאמרתי לעצמי כשלא התאפקתי וירדתי על קרטיב רמזור אתמול.

    השבמחק