יום שני, 15 ביוני 2009

דברים שלא אכפת לי למות תוך כדי #1

צפייה בהר געש מתפרץ. בעקבות תוכנית בערוץ ההיסטוריה. אמנם המוות המתואר נשמע קצת לא נעים- לנשום אוויר רעיל ששורף אותי מבפנים, אבל המראה המדהים הזה של אש ועוצמה מתפרצים מתוך הארץ- שווה את זה.



אחרי 2 קטעים פסימים אחד אופטימי כי אני מנסה להיות אדם חיובי (לא כולל הדיבורים על מוות).



הדייט של אבא שלי ביום שישי היה כנראה מוצלח. והוא גם לא היה הראשון, היו כמה לפניו. אני שמחה בשבילו, מגיע לו. קצת עצבן אותי כשהוא אמר שהוא מתלבט בגלל שהיא נראית מבוגרת מגילה. ככה חינכתי אותו? לפסול על מראה? העיקר שיהיה לו טוב.



אח שלי חזר אתמול מטיול של שנה בכל יבשת אמריקה כמעט. באופן מפתיע הוא נראה בדיוק אותו הדבר כמו שהוא היה כשהוא נסע. לא שיער ארוך, לא זקן, נשאר מטופח בכל מצב. אחלה גבר. אני לא עשיתי טיול כזה כי זה פשוט לא חסר לי. לא אז ולא עכשיו. כסיימתי צבא ידעתי מה אני רוצה ללמוד כסיימתי ללמוד ידעתי במה אני רוצה לעבוד. באף שלב לא היה לי את הצורך הזה לעזוב את הכל ולנסוע. לפני שנתיים הייתי חודש במרכז אמריקה וזה הספיק לי לגמרי. לא שנמאס לי, אני עוד אחזור לשם כמה פעמים. פשוט אחרי חודש כבר רציתי לחזור למקום שלי. אני טיפוס מיושב.



אני מנוייה בבנק על שירות ששולח לי את הדואר לתיבת דואר באינטרנט. חבל לבזבז עצים על מכתבים שגם ככה אני לא קוראת, לפחות אין מחסור בביטים (בינתיים, עוד שנים יגלו שמשאבי הביטים מוגבלים ויצא קמפיין חסכון בביטים. כי אין לנו מרשתת אחרת (מרשתת=המילה שנתנה האקדמיה לאינטרנט) (סוגריים בתוך סוגריים זה תקין מבחינה תחבירית?)). לפני שבוע קיבלתי מכתב לסנייל מייל (דואר רגיל- אני מנסה להפיץ את המושג, אתם מוזמנים לעזור) שאומר שהרבה זמן לא נכנסתי לתיבר הדואר שלי ואם אני לא אכנס בקרוב יבטלו לי את השירות ויחזרו לשלוח לי את הדואר בסנייל (כנ"ל).זה איום מוזר: אם את לא תקראי את המכתבים שלך אנחנו נשחוט עוד עצים. וכל העצים שימותו יהיו על המצפון שלך כי לא קראת את הדואר שלך. מכיוון שאני אוהבת עצים (אלא אם הם נמצאים מעל החנייה ומלכלכים לי את האוטו) נכנסתי לתיבת הדואר שלי וסימנתי את כל המכתבים כנקראו. לעצים שלום.


ד.א. עותק של המכתב איום נשלח לי לתיבת הדואר האלקטרוני. אם לא תיכנסי לתיבת הדואר שלך ולא תקראי את המכתב הזה אנחנו נשלח לך אותו בסנייל. מוהאהאההאה



משימה לקוראים: נראה מי מצליח לגלות הכי מהר איך מסירים מסנג'ר מהמחשב. לי זה לקח חצי שעה בערך להעיף אותו והיום כשהדלקתי את המחשב המניאק התקין את עצמו שוב. אז הסרתי אותו עוד פעם והפעם גם את הקבצים שלו. אם הוא חוזר שוב אני מפרמטת את המחשב.



14 תגובות:

  1. <a target=_blank href="http://tinyurl.com/qky463&quot; target="_blank">רק אם בא לך<a target=_blank href="http://tinyurl.com/qky463&quot; target="_blank"> מצחוק.... קליק!
    אאוץ’

    השבמחק
  2. גם אני רוצה לצפות בהר געש, זה מחזה מרהיב, אבל לצערנו אין לנו בישראל הרי געש.
    כמה שחבל.
    בקשר למסנ’ למה להסיר אותו?? אל תשתמשי בזה זה יותר נוח

    השבמחק
  3. ואיך אומרים צ’ט בעברית??

    השבמחק
  4. לא עושים את זה פשוט מ"לוח הבקרה" ואז "הוספה או הסרה של תוכנית"?

    פיקולו.

    השבמחק
  5. לדעתי פיקולו צודק בדרך ההסרה של המסנג’ר, אבל למה את רוצה להסיר אותו?

    לפחות לך שלחו הודעה למייל, לי פעם שלחו הודעה דרך דואר ישראל ואז באמת כרתו עץ, לא חבל?

    השבמחק
  6. כי הנודניק קופץ לי לפנים כל פעם שאני מדליקה את המחשב.

    השבמחק
  7. I challenge you למצוא אותו ב"הוספה או הסרה של תוכנית".
    וכשתמצא אותו להבין מה הקאץ’ מאחורי הפעולה של הסרה שלו (רמז- היא לא מסירה אותו).

    השבמחק
  8. שלחו לי הודעה אחת למייל וכשהבינו שאני לא קוראת אותה שלחו לי עוד אחת לדואר. אם היו יכולים לשים אישור קריאה גם על הודאות דואר הם היו רואים שגם אותם אני לא קוראת ואז היו שולחים לי שליח הביתה שימסמר לי את ההודעה לדלת ויעמוד ויחכה עד שהוא יהיה בטוח שאני אקרא אותה. ככה היו הורגים גם עץ וגם את הדלת שלי. והכל על מצפוני

    ומסנג’ר זה רוע. מייקרוסופט בכללי זה רוע.

    השבמחק
  9. אני צריכה לחשוב על זה. אני אחזור אליך

    השבמחק
  10. אני בטוח שאפשר איפהשהוא להגדיר לו שלא יעלה אוטומטית. ובעניין הר הגעש - לא רע בכלל. אולי אני הייתי בוחר בבאנג’י כשהחוט לא נמתח. אם את בקטע של תופעות טבע, אפשר גם ללכת על מפולת שלגים, או התמוטטות של מדף קרחון בדיוק כשאת שם.
    אני לא טיילתי אחרי הצבא. גם עוד לא טיילתי, זאת אומרת. אני מניח שניו זילנד לא תברח לי.

    השבמחק
  11. היתי מסתפקת בהגדרה כזו אבל זה הפך לעניין עקרוני. אם אני אוותר עכשיו אני לא אוכל להסתכל למחשב שלי בעיניים יותר.
    מה אתה אומר, אתה ואני שנה בקרוואן בניו זילנד. נטפס על קרחונים, נעשה בנג’י, נחפש הרי געש. לא צריך לקנות כרטיס חזרה

    השבמחק
  12. שום בעיה. תני לי שנתיים כדי לסיים את הדוקטורט קודם ואני איתך (אגב, יש לי אח בניו זילנד. בושה וחרפה שעוד לא ביקרתי אצלו).

    השבמחק
  13. את מחסידי הפינגווין?

    השבמחק