יום שלישי, 23 ביוני 2009

קצרים

משגע אותי: נהגים שמתקרבים לרמזור בדיוק כשהו מתחלף לכתום, מאיטים כמעט עד כדי עצירה בקו העצירה וברגע שמתחלף לאדום נותנים גז וחוצים את הצומת. חוסר החלטיות על הכביש זה לא בריא.



משעשע אותי: אנשים יוצאים מחדר כושר ועולים קומה אחת במעלית במקום המדרגות. 


אם כבר חדר כושר, ראיתי השבוע בחור שמתאמן על מכשיר גניקולוג. ואני חשבתי שיש מכשירים שרק בנות עושות.


(למי שאף פעם לא ראה גניקולוג או חדר כושר, מדובר על זה: http://www.energym.co.il/prodinfo.asp?id=711)



יש לי תפיסה איטית: אני עומדת אחרי רכב ברמזור (לא ההוא מקודם). הנהגת מוציאה יד מהחלון ועושה תנועות מוזרות. לוקח לי איזה דקה להבין שהיא עושה את הסימן האוניברסלי ללהדליק אורות. זה לא חכם להניח שכל הנהגים טפשים.



אני מפילה את עצמי: יש לי rule באאוטלוק בעבודה שאומר למחוק כל הודעה שהכותרת שלה מכילה מילים מסויימות. שלחתי למישהו מייל שמכיל אחת מהמילים האלו בכותרת. כל התשובות שהוא שלח לי מאז הלכו ישר לדואר זבל.



נמאס לי. בכללי. מהכל.

18 תגובות:

  1. יש לי עוד אחד על הנהגים שלא-יודעים-מה-הם-רוצים: אלה שעומדים בשקט בצד, ורק כשמתקרבים אליהם, הם נזכרים שהם רוצים להשתלב אל הנתיב פתאום. הלא ראית אותי, לא יכולת קצת קודם? או לחילופין, לחכות עוד חצי דקה ולהיכנס אחריי (אבל זו כבר תהיה אוטופיה, אנחנו בישראל בכל זאת).
    לעלות קומה אחת במעלית אחרי חדר כושר? ממש קורעים אותם שם, מה? לפחות הם לא יוצאים להפסקת סיגריה באמצע האימון (אני מניח?).
    אני משוכנע שאת יכולה לייצר rule לפי כתובת מייל, אם ממש תרצי להתעסק עם זה - אבל לאף אחד אין כוח לזה.

    השבמחק
  2. ומתי נראה דברים שלא אכפת לי למות תוך כדי #2

    השבמחק
  3. ולמי לא נמאס מהכל?

    יש תקופות שעוברות על כולנו ושבהן נמאס לנו מהכל. אז ברוכה הבאה למועדון.

    השבמחק
  4. במיוחד בשבילך כי ביקשת יפה.

    השבמחק
  5. מחקרים מוכיחים שנהיגה מזיקה לבריאות הנפשית.
    ואף אחד לא קורע אותם בחדר כושר, הם באים לשם מרצונם החופשי. כנראה שהם עובדים ממש קשה ככה שלא נשארת להם אפילו טיפת כוח אחרונה לעלות במדרגות. אנשים מסכנים, קשים חייו של מתאמן בחדר כושר.

    השבמחק
  6. את נחמדה.

    אין עלייך.

    את יכולה לשלוח לי מנת דם?

    השבמחק
  7. יש גרביים.

    לנשים יש גם גרבי ניילון.

    מומלץ.

    השבמחק
  8. רחמנות על המתאמנים בחדר כושר, באמת. אני מוחה דמעה כרגע.
    ובעניין נהיגה - היא מזיקה לבריאות הנפשית לחלוטין. מצד שני, גם להיות נוסע עם נהג שלא יודע מה הוא עושה מזיק לבריאות הנפשית.

    השבמחק
  9. בדרך אליך. אם דופקים אצלך בדלת תפתח להם. אל תפחד מהסכינים והצינורות שהם מחזיקים.

    השבמחק
  10. אם מישהו אחר נוהג זה פחות מלחיץ כי העסק לא בשליטתך אז אם משהו יקרה אתה תמיד יכול להאשים אותו.

    השבמחק
  11. אנחנו כבר נדאג לתשלום כשיבוא הזמן... סמוך עלי.

    השבמחק
  12. קיבלת את הטופס ששידרתי לך?

    השבמחק
  13. זה היה טופס ריק.
    היו חסרים פרטים.

    נא  לשלוח שוב.

    אפשר במייל, אם את רוצה הוא מופיע בדף האודות בבלוג שלי.

    השבמחק
  14. זה פחות מלחיץ, אולי - אבל הרגל שלי מתנועעת לפעמים כמעט-מעצמה לכיוון הברקס (שאין בצד של הנוסע, איזה מזל האמת).

    השבמחק