יום רביעי, 10 ביוני 2009

4 אנשים שעובדים במסדרון שאני עובדת בו הציעו נישואים לאחרונה

ועל עוד אחד מופעל לחץ קבוצתי שיצטרף. ואם מישהו תהה התשובה היתה חיובית לכולם (אני שאלתי). מיאש משהו.



לעת עתה ויתרתי על חיפוש חבר ועברתי לחפש מנחה לתואר. בכל זאת, התחלתי תואר שני לפני כמעט שנה, הגיע הזמן שאני אחליט מה אני רוצה ללמוד. באופן מוזר זה מרגיש די דומה. לשלוח מייל למרצה פוטנציאלי, במהלכו אני מנסה להשמע רצינית, מתעניינת, מוצלחת, לחזר בקיצור. ואז להפגש עם הפוטנציאלי, להפגין בקיאות בתחומי העניין שלו, להפגין רצון להשקעה. אח"כ לשמוע מה תחומי המחקר שהוא עוסק בהם כרגע, לחפש איך מה שאני מתעניינת בו משתלב שם. לא קל. נפגשתי עם אחד היום, התחנפתי קצת, קיבלתי שיעורי בית לקרוא את ההצעת מחקר שלו ולמצוא את החלק שיעניין אותי.  אבל למה באנגלית??? 


נקווה שהחיפוש יסתיים בהצלחה.


7 תגובות:

  1. <a target=_blank href="http://tinyurl.com/qky463"><span style="font-weight: bold;">מה שהמורה שלכם ללשון הסתירה ממכם שנים!
    אוווווו מיי גוד!

    השבמחק
  2. בהנחה שאנחנו מדברים על תואר שני במדעי הטבע, רוב החומר שתקראי באופן כללי יהיה באנגלית (ספרים מקצועיים ומאמרים) - כדאי שתתחילי להתרגל.
    בהצלחה!

    השבמחק
  3. אני יודעת שהכל באנגלית, זה לא אומר שאסור לי להתלונן.

    השבמחק
  4. אהה - הבנתי.. תתלונני כאוות נפשך.
    אגב, זה האנגלית משתפרת במהלך תואר מתקדם בצורה נפלאה. גם אוצר המלים וגם מהירות הקריאה. מנסיון.

    השבמחק
  5. הבעיה שלקרוא מאמרים באנגלית זה כמו לקרוא ספר של טולקין באנגלית. אני לא יודעת אם אני לא מבינה את המילה כי אני לא יודעת אנגלית או כי הכותב המציא מילה חדשה.

    השבמחק
  6. במקרה הכי גרוע הולכים למילון - אבל האמת שזה לא קרה לי הרבה.

    השבמחק