יום שני, 27 בפברואר 2017

החלטה (כי אם אני כותבת את זה פה אולי זה יקרה)

השבוע לעשות כל יום פעילות גופנית, עד שהגוף לא יעמוד בזה יותר. מאחר והכושר בקנטים זה לא יגזול יותר מדי זמן.


ללכת ברגל מהעבודה לאוטובוס במקום לקחת רכבת. לפחות כל עוד לא יגיע השלג שהבטיחו.


אולי ככה אני אצליח לאפס את עצמי שוב למצב טוב.


 


בדרך כלל אין לי ריבים עם המשקל, מקסימום אני אעלה מידה, אני כבר יודעת איך לרדת חזרה כשאני ארצה. הבעיה היא שלא הבאתי איתי מהארץ את המכנסיים במידה גדולה ולא בא לי עכשיו קניות מבאסות. 


 


 

10 תגובות:

  1. כן כן לכי על זה (תרתי משמע)
    תרגישי נהדר עם זה 😄 

    השבמחק
  2. בהצלחה! אגב את יכולה למשל לקפוץ עם דילגית בבית איזה 10 ד’ ביום זה מעולה, אני שמה לעצמי פלייליסט מספוטיפיי משהו קצבי וקופצת. יש את אתגר הפלאנק שהוא נחמד אם תרצי אשלח לך..
    ובכלל כל ספורט שאת נהנת ממנו ועושה לך טוב...
    אני חושבת שרק כשאני נהנת מהפעולה אני חוזרת לעשות אותה אז תמצאי משהו נחמד וכיפי ולכי על זה :)
    ממש בא לי לעשות יוגה וספינינג אבל הכל בפאקינג גרמניייתתת!! אוף
    טוב, מחר מתחיל האביב אז אפשר לעשות הליכות וריצות ;)

    השבמחק
  3. איזה קטע, יש לנו דלגית בבית שקיבלתי באיזה יריד, אולי באמת אני אתחיל. בעקרון יש לנו חדר כושר מינימלי בבניין אבל לרדת אליו זה השקעה.
    מי אמר שמחר מתחיל האביב? לנו הבטיחו שלג

    השבמחק
  4. אני מדלגת בדירה :) אנחנו קומה ראשונה.. 
    ממליצה להדליק מוסיקה קצבית מאוד עוזר

    מחר 1.03 זה האביב לא??? גם אם יורד שלג ;)

    השבמחק
  5. אני יודעת שאני יותר מדי זמן בארצות הברית כשאני קוראת את ההודעה שלך ותוהה למה את אומרת שהשלישי לינואר זה אביב :$
    אבל וואלה, מחר כבר מרץ. איזה קטע :)

    השבמחק
  6. לגמרי! חהחה .תחזרו כבר!! ( אומרת גם לעצמי)

    השבמחק
  7. אם כתבת - זה יקרה. (כמו הכותרת) בהצלחה!

    השבמחק
  8. לו רק זה באמת היה עובד ככה...

    השבמחק
  9. תתפלאי, אבל כשכותבים המוח מתייחס למילה הכתובה יותר ברצינות מאשר למחשבה. הסיכוי להצלחה גדל.
    אם את זוכרת את אפליקצית "יומן האושר" שפיתחנו לאנדרויד, מחקרים מצאו שכשאת כותבת ביומן האושר דברים טובים שקרו לך - יש יותר סיכוי להעצים את האושר/כיף מאשר לחשוב עליהם. אותו רעיון.
    בכל מקרה, הפירגון שלנו פה גם יעזור 

    השבמחק
  10. וואלה, אז סופשבוע אני אכתוב שאני הולכת לעשות מיסים.
    בינתיים הפרגון בהחלט עוזר :)

    השבמחק