יום שני, 6 בפברואר 2017

בין חלום למציאות וירטואלית

נתחיל בסיפור פאדיחה. 


קיבלנו למשרד משקפי VR (כן, אני עובדת במקום מגניב). המשקפיים הגיעו עם אפליקציית כיול פשוטה שכוללת בלונים וליזרים. כל הגברים במשרד שניסו את המשקפיים התחילו להעיף בלונים ולפוצץ אותם ורק אני כמו מפגרת התחלתי לרדוף אחרי הבלונים, לתפוס ולזרוק ופתאום... בום! טראח! מה קרה? ג'אסט נכנסה בעמדת בקרה, המסך נפל והתפרק לחלקים ואני קיבלתי מכה באף :( העניין הוא שהכל נראה כל כך אמיתי שממש הייתי בטוחה שאני בחלל ענקי וריק והמכה הגיעה ממש בהפתעה.


היום הבחורה החדשה במשרד (יש עוד מהנדסת במשרד, יאי) הורידה עוד אפליקציות ואני, עדין כואבת את ההשפלה מיום שישי העדפתי להתרחק. אבל אז היא מצאה אפליקציה שלא יכלתי לעמוד בפניה. עיקר האפליקציה- לעלות במעלית לקומה האחרונה של גורד שחקים ולצאת מהמעלית אל קרש שהקצה שלו באויר.


הזכרתי פה פעם בעבר שנפילה או קפיצה ממקום גבוה זה מוטיב חוזר בחלומות שלי. מה שמאוד מאפיין את הנפילה הוא שבדרך כלל אני יודעת שאני חולמת כשאני נופלת ואני יודעת שברגע שאני אגיע למטה, רגע לפני הפגיעה אני אתעורר. לפעמים כשאני יודעת שאני חולמת אני בכוונה קופצת מהחלון ולפעמים זה הפתרון כשאני רוצה להתעורר מהחלום אני קופצת ואז מתעוררת (או שאני חולמת שאני מתעוררת, גם זה קרה. ניסיתי להתעורר אז קפצתי ורגע לפני הפגיעה חלמתי שהתעוררתי אבל אז הסתכלתי מסביב והבנתי שאני עדיין חולמת ואז באמת התעוררתי. אינספשיין לעניים). 


בכל אופן, הייתי חייבת לנסות את האפליקציה החדשה. שני הנסיינים שניסו לפני לא הצליחו לצאת מהמעלית, אחד ממש התישב וניסה ללכת על ארבע והשני פשוט חזר למעלית והוריד את המשקפיים. זה נראה בערך ככה. שמתי את המשקפיים, יצאתי מהמעלית ופשוט הלכתי על הקרש עד לקצה והסתכלתי מסביב. אני מתה על גבהים. מודה שקצת רעדו לי הרגליים אבל זה היה ממש מגניב. ואז לקחתי צעד הצידה. כל כך מגניב. כל הבניינים חולפים מולי והקרקע מתקרבת בדיוק כמו בחלום ואני תוהה מה יקרה כשאני אגיע למטה. ואז הקרקע מגיעה ועוברת והכל נהיה לבן. כנראה שככה מתעוררים מחלום במציאות מדומה. 


יום אחד אני חייבת לנסות צניחה חופשית. 

17 תגובות:

  1. עובדת במקום מגניב זה בלשון המעטה... :(

    השבמחק
  2. וואי אין עלייך! ואני לא מאמינה שטרם ניסית צניחה חופשית!

    השבמחק
  3. באמת מקום מגניב, וכל הכבוד שאזרת אומץ לנסות שוב!

    השבמחק
  4. אמלהההה איזה אדיר!!!!! די את עובדת רשמית במקום מגניב :)
    והרסת אותי עם זה שנתקעת במסך והכל התפרק אני מצטערת אבל צחקתי בקול
    ואי אני חייבת להראות לבעלי את הוידאו! הוא מפחד פחד מוות מגבהים היה נטרף! איזו גיבורה את אבל!!! מהר ללכת להירשם לצניחה חופשית בטח תהני בטירוף

    השבמחק
  5. זה מין חלום שיום אחד אני אממש. אני פשוט מפחדת שאחרי דבר כזה שום דבר כבר לא ירגיש מרגש מספיק

    השבמחק
  6. הרצון לקפוץ יותר חזק מהפחד מפאדיחה נוספת :)
    והפעם הייתי הרבה יותר מודעת לגבולות

    השבמחק
  7. אני בטוחה שמי שהסתכל מהצד זה נראה ממש מצחיק.  מזל שאף אחד לא צילם את זה, זה בטח היה הולך חזק ביוטיוב

    השבמחק
  8. בוידאו רואים קצת זה די קורע אבל נראה כמו חוויה נדירה 

    השבמחק
  9. מגניב ביותר! אומרים שכשאתה על הקצה - יש אנשים שמפחדים ליפול ויש כאלו שמפחדים שירצו לקפוץ... 

    השבמחק
  10. אני יודעת שאני ארצה לקפוץ. מה זה אומר עלי?

    השבמחק
  11.  לא אם שאלת ברצינות, אבל לרוב הרצון לקפוץ הוא הרצון לחיות! לחיות חיים מלאים ומרגשים. חיים של חופש. 

    השבמחק
  12. וואו נשמע ממש מגניב!
    בסרטון זה לא נראה מפחיד אבל בטח המשקפים ממש גורמות לזה להרגיש אמיתי. הזוי איך אפשר לתעתע במוח...

    השבמחק
  13. מצטרפת לכל המתפעלים ממקום העבודה.
    אני לא חושבת שהייתי יוצאת מהמעלית.

    השבמחק
  14. מגניבבבב אני גם רוצה!

    השבמחק
  15. לא צניחה חופשית בדיוק, אבל עשינו את ה - sky jump בניו זילנד. יש אחד גם בלאס וגאס. תבדקי, אולי יש גם יותר קרוב למיקום שלך. נפילה חופשית מאוד מאוד קצרה ואז נחיתה איטית. מומלץ בחום.
    חוצמזה, VR זה מגניב. הטכנולוגיה עדיין לא מרגישה לי בשלה לגמרי, אבל היא מתקרבת לשם, אין ספק.

    השבמחק