יום חמישי, 21 ביולי 2016

בחוץ גשם וסופת ברקים

והמזגן דולק. אז מה המצב בארץ?


אז הביקור. נתחיל מזה שאמא בסדר. הניתוח עבר בלי בעיות, התוצאות טובות, נראה שהגידול הוסר במלואו. יומיים אחרי הניתוח התפתחה דלקת שגרמה לכאבים וחוסר נוחות ובעיקר לתסכול אבל בעזרת אנטיביוטיקה בגודל של כדור גולף גם זה עבר. 


בקבוצת פייסבוק של נשים ברילוקיישן (כן, יש קבוצה כזו וכן, אני קוראת בה) כל מיני נשים מספרות על הביקור שלהם בארץ וזה נשמע כל כך דרמטי ועמוס ורגשני. אני חייבת לציין שאף פעם לא הבנתי נשים. זה שיש לי מעט חברים ביחס לנשים אני כבר מזמן יודעת. אבל כל אחת שם מספרת על איך במשך כמה שבועות כל מה שהם עשו זה לעבור מסט חברים אחד לאחר. ערב אחד נפגשתי עם כמה חברים מהעבודה במסעדה. ביקרתי שתי חברות בחופשת לידה והלכתי לים עם חברה שלישית ובזה הסתיים לוז החברים שצריך לבקר. ליתר בטחון עשיתי פייסבוק צ'ק אין בשדה התעופה כדי שאף אחד לא יגיד שהוא לא ידע שאני בארץ. קיבלתי הרבה לייקים אבל אף אחד לא חש צורך עז להתקשר ולהפגש. דרך אגב, החזרתי את התאריך יומולדת שלי בפייסבוק לתאריך הנכון ופייסבוק הזהיר אותי שאני לא אוכל לשנות יותר את התאריך. מי אתה שתגיד לי לא להזיז את היומולדת שלי, דיקטטור. 


רוב הזמן הייתי עם אמא. היה בזה סוג של תיקון מהפעם הקודמת שהייתי לבד בארץ שבועיים על הספה בחדר עבודה שלה, אז הייתי לגמרי בדיכאון ורחמים עצמיים מכל הסיפור של החוץ רחמי והרילוקישן שמתחיל בצורה כל כך גרועה. אז היא ליוותה אותי לכל הבדיקות והניתוח ותמכה בי, הפעם אני ליוויתי אותה כל הזמן (היא לא נתנה לי להתרחק ממנה ליותר מדי שעות) ועודדתי ושמרתי על אופטימיות. בהתחלה היא חשבה שאחרי שהיא תתאושש מהניתוח ניסע ביחד ונטייל קצת אבל בגלל החוסר נוחות שנגרמה מהדלקת לצאת מהבית היה בשבילה עניין מעיק אז פשוט הייתי איתה בבית, ראינו סרטים ודיברנו. וגם יצא לי להתחבר עם הבנזוג שלה שאני חייבת לציין שהוא מקסים, הצורה השקטה והבטוחה שבה הוא תומך בה ונמצא שם בשבילה מתי שהיא רק צריכה ויותר, אני כל כך שמחה שהם ביחד. אני חושבת שאבא שלי קצת נעלב כשהוא ראה אותי בחדר אוכל אוכלת איתו. ניסיתי גם להיות קצת עם אבא שלי אבל איתו זה הרגיש חובה יותר מאשר געגוע.


משהו אחד שאני לא בטוחה האם הוא היה טעות, לא נסעתי לבקר את סבתא שלי. אני יודעת שיש סיכוי שבפעם הבאה שאני אבקר היא כבר לא תהיה אבל מצד שני לפי מה שאבא שלי מספר גם עכשיו היא לא בדיוק נוכחת. בפעם האחרונה שהייתי אצלה היא זיהתה אותי אבל לא את אח שלי ולא כל כך ידעה מה קורה סביבה. כמה פעמים במהלך הביקור היא שאלה מי נמצא בבית ואז עברה אחד אחד ואמרה "אתה עייף, לך תנוח".


ביקרתי גם את המשפחה של האחד. אמא שלו עדיין מעיקה, אבא שלו עדיין דואג לנו, האחיינים עדיין רועשים. עם הגיסה בלי הילדים נוצר לאחרונה קשר שמבוסס על אחוות נשים בטיפולי פוריות (גם היא שם עכשיו) אז איתם נפגשתי יותר, וגם כי יש להם גור כלבים חדש מהסוג הזה שנראה כמו בובה ובגודל של אחת, זה דבר מגוחך, מצחיק וחמוד.   


אז בקיצור, הרבה אמא, משפחה, קצת חברים, ים, בריכה (הרבה יותר כיפית מהבריכה שיש לי פה במכון כושר), וחגיגת יומולדת משפחתית. זה כבר פעם שניה שאני חוגגת יומולדת בארץ בזמן שהאחד באמריקה.


 


אז זהו. חזרה לאחד, לירוק של שיקגו, לעבודה החדשה ולזריקות הורמונים. שיהיה בהצלחה. 


 


 

13 תגובות:

  1. ממש עשה לי טוב לקרוא על החוויה עם אמא. שמחה שהגעת והיית איתה ובשבילה. שמחה שהיה לך קצת נופש ארץ ישראלי לפני הצלילה למקום עבודה חדש, לטיפולי ההפרייה...למציאות שלך.
    הצחקת אותי עם ה"אמא שלו עדיין מעיקה". יש לי חדשות בשבילך....היא לא תשתנה. מה שישתנה (ואולי כבר התחיל להשתנות) זו התגובה שלך אליה....
    דווקא עשית לי חשק לראות תמונה של הגור המתוק הזה. 
    תיהני מהירוק של שיקגו, מסופות הקיץ, מכל הדברים שאין כאן ואולי יום אחד תתגעגעי אליהם...

    השבמחק
  2. איזה יופי! החויה שלך נשמעת לי מצוינת עשית כל מה שהיה ב to do ליסט אם הבנתי נכון ואפילו נהנת מזה :) היה לי כייף לקרוא שהיה לך זמן איכות עם אמא ושהניתוח עבר בשלום (אני מאחלת לה רפואה שלמה ומהירה!) אני חושבת שאף פעם לא מאוחר לשפר את הקשר והתקשורת ואולי בהזדמנויות פחות נעימות בעקבות ניתוח הקשר אף מעמיק. זה גם לא נשמע שביקרת מעט אנשים, ביקרת את מי שהיה חשוב לך לראות, נהנת? מה זה משנה מה הכמויות זה לא מרמז על כלום. לפני שאני מגיעה לארץ יש לי גם תכניות נפוליון אבל בסופו של דבר אני מצמצמת את זה למה ומי שחשוב באמת, אין טעם להתפזר...
    אז זהו, חזרת, עכשיו מתחילה תקופה חדשה עם הזדמנויות חדשות.
    מקווה שהקשר עם האחד משתפר ואתם מתקרבים עוד ושהקרבה הרגשית הזו תניב פירות בקרוב מאוד וכמובן בהצלחה בעבודה!

    השבמחק
  3. ותגידי... איך נקראת הקבוצה של נשים ברילוקיישן כי לא הצלחתי למצוא אז חשבתי אולי זה נקרא אחרת...

    השבמחק
  4. הקבוצה נקראת אסנת בר יוסף פורום לנשים ברילוקיישן ושליחות. אחרי שאת מבקשת להצטרף תשלחי הודעה פרטית למארגנת כי היא לא מוסיפה אוטומטית. אני חייבת להזהיר מראש שרוב הדיונים /קיטורים הם בנושאי ילדים ואיך הם מסתדרים, כמעט ואין יצוג לנשים בלי ילדים או סתם לצרות שלנו

    השבמחק
  5. הצלחתי להנות והכי חשוב שהייתי שם בשביל אמא שלי. אולי בפעם הבאה נבקר בחורף שנינו ואז גם נוכל לטייל קצת בחי לסבול מהחום הזה.

    השבמחק
  6. אני לא חושבת שאמא שלו תשתנה, או שאבא שלו יפסיק לדאוג ויאמין לי שאנחנו בסדר. אני פשוט צריכה את האחד לידי שיקשיב להם ואז אני יכולה לעזוב את השיחה ולדבר עם מישהו אחר על משהו אחר

    השבמחק
  7. המממ אני אנסה ונראה אם זה יתאים מי יודע... אבל כן בד"כ בקבוצות הללו יש יצוג מאוד מסוים ולא תמיד הדברים הכי מעניינים את כולם (בטח לא קיטורים על ילדים של אנשים אחרים )

    השבמחק
  8. איזה פוסט חמוד,
    בהצלחה
     והרבה הרבה בריאות

    השבמחק
  9. נשמע כמו הביקור המושלם. בלי דרמות גדולות, עם הרבה זמן יחד עם האנשים שבאמת חשובים לך, ומילוי מצברים. המון הצלחה להמשך. 

    השבמחק
  10. תודה. בריאות זה באמת הדבר הכי חשוב כרגע

    השבמחק
  11. נשמע כמו אחלה ביקור
    ולמרות שהיית המון עם אמא שלך ותמכת בה והכל
    זה מרגיש לי כאילו כן הצלחת לטעון קצת מצברים

    יש אנשים שכשהם באים לביקור בארץ מחו"ל מנסים לבלוע את העולם ולהיפגש עם כל העולם אחותו ואשתו
    אני חושבת שכל אחד צריך לעשות מה שמתאים לו, ובקצב שלו
    ונראה שמצאת את הקצב שלך

    החלמה מהירה לאמא שלך

    השבמחק
  12. הביקור השיג את מטרתו- להיות עם אמא כשהיא צריכה אותי, להתרענן קצת ולאפס מד געגוע לאנשים החשובים

    השבמחק
  13. היה ביקור טוב, תמציתי ולעניין

    השבמחק