יום ראשון, 24 ביולי 2016

דברים שמצאנו כשהלכנו לאגם

1. דרור שחטף מכת חום. 


המסכן ישב באמצע המדרכה עם מקור פתוח ולא זז. ניסינו להניח לו מים בפקק של הבקבוק לפניו, הוא לא זז. ניסינו לשפוך עליו מים, הוא קצת זז. ניסינו לשפוך לו מיים למקור, נראה כאילו הוא מנסה לשתות אבל נחנק. בסוף יצרנו בריכה קטנה ושמנו אותו בפנים. כשחזרנו הוא היה על הגב :(


2. כדור פוטבול.


נכנסנו לחוף רחצה, היה קפוא ואנשים סביבנו זרקו כדורים ואמרנו שפעם הבאה גם אנחנו נביא כדור. יצאנו מהחוף והלכנו למזח לשבת עם רגלים במים ופתאום ראינו כדור שוחה לכיווננו. ניהלנו דיון מי יכנס למים הקפואים להוציא אותו אבל בסוף הכדור שחה עד אלינו. אספנו את הכדור וחזרנו לחוף לפגוש עוד אנשים. כשחזרנו חבורה של אנשים שקודם שיחקו בכדור הסתכלו עלינו ודיברו ביניהם ובסוף אחד ניגש אלינו ושאל אם מצאנו את הכדור באגם. החזרנו לו את הכדור. הוא וחבריו מאוד הודו לנו. אחרי שיצאנו מהמים שוב הלכנו לאורך המזח ובדיוק באותו מקום פגשנו את אותו כדור שישב ליד המזח וחיכה לנו. פעם הבאה שנלך לאגם יש לנו כדור. 


3. סופת ברקים.


 


הסיבה שהכדור ברח להם היא שהם זרקו אותו רחוק מדי והמצילה לא הסכימה להם לשחות להביא אותו. מצילים פה בחוף זה לא כמו אלה בישראל, מציל כל 200 מטר עומד על מגדל וצועק במגפון "הי ילד, תתרחק מהמצוף". מכירים את הדלגים בחוף שמסמנים את גבול האזור הבטוח לשחיה? אז פה במקום דגלים יש מצילים. בחוף קטן יש 4 מצילים ב4 סירות משוטים שמגדירים את קצה אזור הרחצה. ועוד 2 מצילים יושבים על מגדל קטן (או כיסא גדול, תלוי איך מסתכלים על זה) על החוף. אמרתי כבר ששעת עבודה פה לא שווה יותר מדי? ההגדרה של אזור בטוח לרחצה אגב היא שהמים מגיעים עד לחזה. מה שאומר שהאחד היה יכול להגיע עד לסירה אבל כשאני התקרבתי אליו המצילה צעקה עלי לחזור אחורה. 


ים יותר כיף.


 

6 תגובות:

  1. איזה כיף שכבר סוף סוף קיץ אצלכם! 
    מציל כל 200 מטר - זה היה חוסך כאן בארץ הרבה חיים של אנשים

    השבמחק
  2. מצילים באגם זה די משעשע כקונספט. אני יודעת שזה אגם ענק. עדיין לא מסתדר לי בראש.

    השבמחק
  3. הכיף הוא שימים של חום מעיק מסתיימים בסופת ברקים וגשם וסערה. ככה שרב צריך להשבר. 

    השבמחק
  4. האגם ענק אבל החופים המוכרזים לרחצה די קטנים ומרוחקים אחד מהשני ככה שאין בעיה לרצף את קו הגבול במצילים. וכן, זה ממש משעשע לראות מצילים בסירות מגדרים את אזור הרחצה.

    השבמחק
  5. פתאום הכותרת של הפוסט במייל (על התגובה) נקרא אצלי כ-Perhaps it’s the head that I found in the lake
    מכירה את The Nightmare Before Christmas? סרט מופלא (אחד האהובים עליי). הולכת לשים לי את הפסקול ותדעי שהפכת את כל הבוקר הזה למחוייך יותר. תודה!

    השבמחק
  6. ברור שמכירה, הולכת לשים לעצמי את הפסקול ברגע שמגיעה לעבודה 

    השבמחק