יום שישי, 17 ביוני 2016

ימים אחרונים של בטלה

עוד לא התחלתי לעבוד. המנהל ביקש לדחות את ההתחלה ליום שני כי אולי הוא לא יהיה ביום שישי. אני כרגע בסרטים שאולי הוא התחרט, עם איך שדברים (לא) עובדים אצלי בזמן האחרון עד שאני לא אתחיל לעבוד אני לא אהיה בטוחה שזה סופי. אבל בינתיים קיבלתי הצעה גם מהמקום השני שהתראיינתי, זה שמצריך אוטו ושעתיים בכביש כל יום. לא אמרתי להם שכבר סגרתי עם חברה אחרת, אמרתי שאני שוקלת, מה שבטוח בטוח אני רוצה לשמור לי את האופציה הזו עד שאני אהיה לגמרי בטוחה. 


בינתיים חגגתי לי בחנויות אאוטלטים. עד עכשיו לא הסכמתי לעצמי לקנות בגדים כי אין לי לאן ללבוש אותם וגם המאזן בסוף החודש לא משהו אבל עכשיו גם מצב הכנסות הולך להשתפר וגם יש לי סיבה להתלבש ולפי מה שנראה לי בראיון כנראה שהסגנון יהיה לכיוון האלגנט, סגנון שעד היום לא היתה לי הזדמנות להתנסות בו יותר מדי. היה לי סט אחד של בגדים לראיונות (מדי ראיונות), עכשיו אני צריכה להרחיב אותו למלתחה. די מעניין, זה נותן לי הזדמנות להגדיר את עצמי מחדש. אז קניתי כמה חולצות, מכנסיים לא ג'ינס (למרות שאני די מקווה לגלות שג'ינס כהה דווקא כן הולך) ושתי שמלות כי ממש בא לי לבוא בשמלה לעבודה. וגם נעלי סירה חמודות. 


עשיתי Unsubscribe לכל האימיליים שאני מקבלת מכל מיני אתרי חיפוש עבודה אז בשבוע האחרון תעבורת המיילים שלי התכווצה משמעותית, אני חוששת שתיכף גוגל יתקשר וישאל אם הכל בסדר. 


עוד בינתיים, פרץ אחרון של יצירתיות שיהיה מה להביא למשפחה בביקור הקרוב:




וקצת טבע בעיר
















 


 


 

109 תגובות:

  1. את מציירת על הכוסות? מאוד יפה, והולך נהדר עם תמונות החיות שצילמת. אולי משם ההשראה. בהצלחה ביום שני. מקווה שיהיה לך נחמד להמציא את עצמך מחדש מבחינה מקצועית ומבחינת ה’מדים’. 

    השבמחק
  2. איזה יופי תפסת את הציפורים... נראה כמו חיזור, לא? 
    זוכרת שאיחלתי לך שתצטרכי להתלבט בין מקומות עבודה? 
    ממש שמחה שאת מתחילה לעבוד ושיש סיבה לבנות מלתחה. יופי של עיטור עשית על הכוסות. ממשיכה לשלוח אנרגיות טובות... ככה שיהיה 

    השבמחק
  3. אין כמו לחדש את המלתחה לקראת החוויה החדשה! בהצלחה ותהני! :)

    השבמחק
  4. הכל נשמע מצויין, והחששות שלך לגמרי טבעיים (אם כי נשמעים לי לא מוצדקים ותזכרי שאת כל המידע שלי אני שואבת מדברים שאת סיפרת).

    לא ידעתי שאת חורטת בזכוכית!  כל כך נדיר למצוא. דיברנו על זה והספקתי להדחיק??

    השבמחק
  5. אני חורטת על הכוסות, זו אחת הדרכים שמצאתי להתמודד עם השיעמום. 
    מבחינה מקצועית זה באמת יהיה מעניין לשם שינוי לעבוד בסטארט אפ קטן ולא בחברה גדולה ומבוססת. זה סוג של חוויה שאני באמת שמחה שתהיה לי  הזדמנות לעבור. בקשר למדים, יהיה מעניין. 

    השבמחק
  6. הציפורים הלכו מכות :)
    האיחולים שלך התגשמו, עכשיו רק תאחלי לי התלבטות האם לצאת לחופשת לידה עוד 10 חודשים. 

    השבמחק
  7. חידוש מלתחה זה תמיד טוב, בעיקר כשיש סיבה אמיתית :)

    השבמחק
  8. אני לא זוכרת אם כתבתי על החריטה או לא. ראיתי את זה אצלך בבלוג פעם ראשונה וזה נראה לי כל כך יפה שאמרתי לעצמי שיום אחד אני אגלה איך עושים את זה ואז כשהגעתי לפה והיה לי משעמם החלטתי שהגיע היום. הזמנתי לי חורט באמזון והתחלתי להתאמן. בינתיים עברתי כבר על כל הכוסות וקערות מרק, קערת סלט, בקבוק יין שהוסב לוואזה לבמבוק וכמה כוסות יין שנשברו בינתיים כי אנחנו גרועים בלשמור על דברים. אז עכשיו אני קופצת על כל תירוץ להכין מתנה למישהו. 

    השבמחק
  9. אאאאאה.
    מבינה ממש מהר כשמסבירים לי לאט. אני סקרנית, איזה מהמכשירים הרבים שיש קנית? זה נראה שיש לך (או שאת משתמשת) רק בראש יהלום עגול. האומנם? למה? ואיך אנשים מגיבים? ראי הוזהרת שמפתחים בהדרגה סטיית זכוכיות קשה. מגוון הכוסות, הצנצנות והואזות המיותרות בביתי מתחרה במלאי של חנות קטנה (ולא איכותית) לכלי בית.

    השבמחק
  10. קניתי את <a target=_blank href="http://www.wenproducts.com/store/Engraver-13-Watt-21C?filter_name=engraver&quot;>זה שהכי נמכר באמזון בקטגוריית מכשיר חריטה ביתי קטן וזול. דרך אגב, באמזון הוא יותר זול מבאתר שלהם. באיזה שלב ניסיתי לקנות סט של ראשים שונים אבל הם נשחקו בשימוש ראשון וזה עצבן אותי אז ויתרתי. בינתיים הבאתי בעיקר למשפחה אז מנימוס הם צריכים להתרשם. הבאתי גם לחברים כמתנת פרידה ונראה שהם אהבו את זה. אני לא אוהבת שדברים סתם יושבים לי בבית, זה נותן לי הרגשה של בזבוז, בגלל זה לא פיתחתי את העניין יותר מזה. 

    השבמחק
  11. זה לא ראש יהלום בכלל. כמה מוזר. מנסיוני ראשי יהלום כמעט לא נשחקים וראשים ורודים מחומר שאינלימושג אכקורימלו נשחקים נורא ומתפרקים ישר. מה קורה עם ראשים ממתכת כמו שלך יש אין לי מושג, אין לי כאלה.
    החוט נראה לי כבד ומפריע. שלי מזכיר עיפרון עבה (מצד שני צריך ללחות על הכפתור כל הזמן כשרוצים שיעבוד).

    ובעניין הזכוכיות, את רובן לא קניתי. זה משהו שקורה כשכולם יודעים שיש לך סטיית זכוכיות. טוב לא אולי לא את רובן, אבל יש גם לא מעט שלא קניתי.

    תנסי משטחים ושהחלק שבולט הוא מה שלא חרטת. ומראות. מראות זה מגניב!

    השבמחק
  12. אווו, מראות! איך לא חשבתי על זה? אני לגמרי הולכת לנסות. 
    איך את מעתיקה את הציור שאת רוצה למראה? אני מציירת בעפרון על נייר ואז מדביקה אותו מאחרי הזכוכית ומעתיקה עם עט על הזכוכית. כשציירתי על בקבוק יין אז הלכתי על ציור פשוט אבל על מראה הייתי רוצה לעשות משהו יותר מורכב.


    אני זוכרת שראיתי מכשיר כזה שנראה כמו עפרון עבה אבל הביקורות עליו לא היו טובות. החוט לא כל כך מפריע, רק מגביל במקום שבו אני יכולה למקם את העבודה. 
    מאיפה את קונה ראש יהלום? ניסיתי לחפש ראשים אחרים אבל כמו שכתבתי מה שמצאתי נשחק בשימוש ראשון. הראש ממתכת נשחק כל כמה זמן אז קניתי כמה מהאתר של החברה. 

    השבמחק
  13. ועכשיו שבאתי כתבתי יותר מידי :)
    המשך..

    אני אגב מאד אהבתי חלק מהאפקטים של הראשים הורודים ה"מתפרקים" או הנשחקים למעשה. זה רק באמת לא הכי כלכלי.

    השבמחק
  14. סליחה על תגובה מאוחרת, לא קיבלתי התרעה :(
    אני מציירת על המראה בטוש דק לא מחיק (שרפי למנייהם) וכשאני גומרת את החריטה אני מנקה שראיות עם מסיר לק (הנה חזרנו לשיחה של מה אני עושה עם לקים וכלי העזר) או מעבירה (אם זה ציור מועתק) עם נייר קופי. צריך קופי טוב. בישראל מוצאים אותם אצל מקעקעים. כן כן, הולכים לחנות קעקועים ומבקשים בנימוס נייר קופי. מציעים לשלם ומקבלים בחינם :) שלי למפני כמה שנים. אני לא חורטת המון, אבל לדעתי הוא יחזיק אצלי בערך לנצח (או עד שאאבד אותו). אני מניחה שבארה"ב זה הולך טיפה אחרת, אבל שווה לנסות. 
    מראות זה קצת טריקי כי יש את ההשתקפות של הציור (ואז של החריטה). תבחרי משהו מורכב, אבל לא כזה שקריטי שהקו יהיה לא קו ההשתקפות (פרח - אחלה, סט עיגולים מושלם של סמל האולימפיאדה - הרבה יותר קשה).
    אני משתמשת במכשיר של proxxon והוא מגיע עם ראשי יהלום. אפשר לקנות באמזון, אבל מניסיון לא כל "ראש" מתאים לכל מכשיר.
    <a href=https://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_noss?url=search-alias%3Daps&field-keywords=proxxon+engraving+heads+diamond&rh=i%3Aaps%2Ck%3Aproxxon+engraving+heads+diamondhttps://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_noss?url=search-alias%3Daps&field-keywords=proxxon+engraving+heads+diamond&rh=i%3Aaps%2Ck%3Aproxxon+engraving+heads+diamond</div>

    השבמחק
  15. אין דבר כזה כתבתי יותר מדי 
    חבל שלא דיברתי איתך על הנושא מוקדם יותר, כשהיה לי מלא זמן פנוי לנסות את ההצעות שלך. אבל אני בטוחה שאני אמצע עוד זמן 

    השבמחק
  16. ציירת את הסצנה הזאת והרגשתי כאילו אני שם איתך על האוטובוס.
    אהבתי 

    השבמחק
  17. לרגע גם אני רציתי להיות הם. הכל פתוח ומבטיח ומשוחרר. 

    השבמחק
  18. היופי שבלהיות בתחילת הדרך

    השבמחק
  19. ואני רוצה שיער סגול...

    תיארת מקסים.

    השבמחק
  20. מעניין לעקוב אחרי הטיסה שלך בקטעים שנכתבו בזמן אמת. 
    בעניין המתנות אני איתך, אבל אולי לא נורא אם יצרת תקדים, כי זה לא כאילו שאת נוסעת כל שבועיים. ותמיד אפשר ל’אפס’ את הציפיות: פעם אחת לאכזב את כולם. את לא חייבת להביא מתנות בכל פעם, ודאי לא לחפש באופן מיוחד. אבל כן אהבתי את זה שאמא שלי עד היום לובשת סוודר שהבאתי לה מחו"ל ומספרת לכולם שזה הסוודר שאני קניתי לה במיוחד. 
    מקווה שהביקור יהיה כל מה שאת רוצה, ושתחזרי עם מצברים מלאים. 

    השבמחק
  21. ברוכה הבאה לארץ :) ובהצלחה לאמא שלך בניתוח. 
    אהבתי את השיחות שלך בקוסטה ריקה. אצטרך לנסות את זה כשנסע לארץ כזאת בה אני לא מכירה את השפה. 
    הצליח לך עם הביזנס, הלוואי עלי בעיקר בטיסות הארוכות האלה!
    לגבי המתנות - אין שום סיבה להביא לכולם, ומצד שני אין בעייה לפעמים להביא לילדים ולפעמים לא. אבל כן בהחלט עדיפות למתנות קטנות אם כן. 
    קטע מוזר עם החום לפני הטיסה. היתה לי תקופה שהייתי חוטפת הקאות ושלשולים לפני טיסות. חום זה עדיף, נראה לי.......
    וא פרו פו חום....מה את אומרת על החום הבלתי נסבל כאן?????

    השבמחק
  22. כשההורים של האחד ביקרו אצלנו שלחתי איתם צעיף לאמא שלי שהיא נורא התלהבה ממנו. בקיץ יותר קשה למצוא דברים כאלו. אולי אם נבוא שנינו בקריסמס אז יהיה קל יותר למצוא מתנות קטנות ומעניינות

    השבמחק
  23. אני לא בטוחה שהקטע עם השיחות יעבוד בכל מדינה, זה אופי של אנשים בקוסטה ריקה לנהל שיחות כאלה ארוכות ומלאות סיפורים בלי לשים לב אם הצד השני מבין או לא

    פעם אחרונה שטסתי טיסה ארוכה היה לי הריון חוץ רחמי לפני, חום זה עדיף.

    השבמחק
  24. תהני מלא במחנה, זו חוויה מטורפת (:

    השבמחק
  25. מתחברת כל כך לחוויית הטיסה! 
    ועכשיו שמילאת חובתך לאמא, ממתינה לעדכונים האמיתיים. 
    איך היה בארץ, איך הבריאות של אמא, איך האחד קיבל אותך כשחזרת, איל הרגיש לחזור "הביתה" לשיקאגו, וכמובן עדכונים טריים מהעבודה החדשה 

    השבמחק
  26. איזה כייף שחזרת, חיכיתי לעדכונים :)
    מקווה שנהנהת בארץ, הטיסה נשמעת מעייפת אבל העיקר שנחתת בשלום

    השבמחק
  27. אנשים מחפשים פוקימונים בשיקגו... העולם השתגע. מקווה שהלכת לישון קצת, ואולי היעפת תעבור תוך יום יומיים. ברוכה השבה. 

    השבמחק
  28. אין לי קשר למחנה, זה רק במקרה שלבשתי חולצה באותו צבע כמוהם

    השבמחק
  29. טיסה מתישה אבל לפחות עברה בשלום. כשיהיה לי כוח יבואו עוד עדכונים

    השבמחק
  30. עוד יגיעו עדכונים, כשיהיה לי כוח

    השבמחק
  31. העולם התחרפן, זה ברור. ישנתי טוב, לאט לאט השעות מסתדרות

    השבמחק
  32. ממש עשה לי טוב לקרוא על החוויה עם אמא. שמחה שהגעת והיית איתה ובשבילה. שמחה שהיה לך קצת נופש ארץ ישראלי לפני הצלילה למקום עבודה חדש, לטיפולי ההפרייה...למציאות שלך.
    הצחקת אותי עם ה"אמא שלו עדיין מעיקה". יש לי חדשות בשבילך....היא לא תשתנה. מה שישתנה (ואולי כבר התחיל להשתנות) זו התגובה שלך אליה....
    דווקא עשית לי חשק לראות תמונה של הגור המתוק הזה. 
    תיהני מהירוק של שיקגו, מסופות הקיץ, מכל הדברים שאין כאן ואולי יום אחד תתגעגעי אליהם...

    השבמחק
  33. איזה יופי! החויה שלך נשמעת לי מצוינת עשית כל מה שהיה ב to do ליסט אם הבנתי נכון ואפילו נהנת מזה :) היה לי כייף לקרוא שהיה לך זמן איכות עם אמא ושהניתוח עבר בשלום (אני מאחלת לה רפואה שלמה ומהירה!) אני חושבת שאף פעם לא מאוחר לשפר את הקשר והתקשורת ואולי בהזדמנויות פחות נעימות בעקבות ניתוח הקשר אף מעמיק. זה גם לא נשמע שביקרת מעט אנשים, ביקרת את מי שהיה חשוב לך לראות, נהנת? מה זה משנה מה הכמויות זה לא מרמז על כלום. לפני שאני מגיעה לארץ יש לי גם תכניות נפוליון אבל בסופו של דבר אני מצמצמת את זה למה ומי שחשוב באמת, אין טעם להתפזר...
    אז זהו, חזרת, עכשיו מתחילה תקופה חדשה עם הזדמנויות חדשות.
    מקווה שהקשר עם האחד משתפר ואתם מתקרבים עוד ושהקרבה הרגשית הזו תניב פירות בקרוב מאוד וכמובן בהצלחה בעבודה!

    השבמחק
  34. ותגידי... איך נקראת הקבוצה של נשים ברילוקיישן כי לא הצלחתי למצוא אז חשבתי אולי זה נקרא אחרת...

    השבמחק
  35. הקבוצה נקראת אסנת בר יוסף פורום לנשים ברילוקיישן ושליחות. אחרי שאת מבקשת להצטרף תשלחי הודעה פרטית למארגנת כי היא לא מוסיפה אוטומטית. אני חייבת להזהיר מראש שרוב הדיונים /קיטורים הם בנושאי ילדים ואיך הם מסתדרים, כמעט ואין יצוג לנשים בלי ילדים או סתם לצרות שלנו

    השבמחק
  36. הצלחתי להנות והכי חשוב שהייתי שם בשביל אמא שלי. אולי בפעם הבאה נבקר בחורף שנינו ואז גם נוכל לטייל קצת בחי לסבול מהחום הזה.

    השבמחק
  37. אני לא חושבת שאמא שלו תשתנה, או שאבא שלו יפסיק לדאוג ויאמין לי שאנחנו בסדר. אני פשוט צריכה את האחד לידי שיקשיב להם ואז אני יכולה לעזוב את השיחה ולדבר עם מישהו אחר על משהו אחר

    השבמחק
  38. המממ אני אנסה ונראה אם זה יתאים מי יודע... אבל כן בד"כ בקבוצות הללו יש יצוג מאוד מסוים ולא תמיד הדברים הכי מעניינים את כולם (בטח לא קיטורים על ילדים של אנשים אחרים )

    השבמחק
  39. איזה פוסט חמוד,
    בהצלחה
     והרבה הרבה בריאות

    השבמחק
  40. נשמע כמו הביקור המושלם. בלי דרמות גדולות, עם הרבה זמן יחד עם האנשים שבאמת חשובים לך, ומילוי מצברים. המון הצלחה להמשך. 

    השבמחק
  41. תודה. בריאות זה באמת הדבר הכי חשוב כרגע

    השבמחק
  42. נשמע כמו אחלה ביקור
    ולמרות שהיית המון עם אמא שלך ותמכת בה והכל
    זה מרגיש לי כאילו כן הצלחת לטעון קצת מצברים

    יש אנשים שכשהם באים לביקור בארץ מחו"ל מנסים לבלוע את העולם ולהיפגש עם כל העולם אחותו ואשתו
    אני חושבת שכל אחד צריך לעשות מה שמתאים לו, ובקצב שלו
    ונראה שמצאת את הקצב שלך

    החלמה מהירה לאמא שלך

    השבמחק
  43. הביקור השיג את מטרתו- להיות עם אמא כשהיא צריכה אותי, להתרענן קצת ולאפס מד געגוע לאנשים החשובים

    השבמחק
  44. היה ביקור טוב, תמציתי ולעניין

    השבמחק
  45. איזה כיף שכבר סוף סוף קיץ אצלכם! 
    מציל כל 200 מטר - זה היה חוסך כאן בארץ הרבה חיים של אנשים

    השבמחק
  46. מצילים באגם זה די משעשע כקונספט. אני יודעת שזה אגם ענק. עדיין לא מסתדר לי בראש.

    השבמחק
  47. הכיף הוא שימים של חום מעיק מסתיימים בסופת ברקים וגשם וסערה. ככה שרב צריך להשבר. 

    השבמחק
  48. האגם ענק אבל החופים המוכרזים לרחצה די קטנים ומרוחקים אחד מהשני ככה שאין בעיה לרצף את קו הגבול במצילים. וכן, זה ממש משעשע לראות מצילים בסירות מגדרים את אזור הרחצה.

    השבמחק
  49. פתאום הכותרת של הפוסט במייל (על התגובה) נקרא אצלי כ-Perhaps it’s the head that I found in the lake
    מכירה את The Nightmare Before Christmas? סרט מופלא (אחד האהובים עליי). הולכת לשים לי את הפסקול ותדעי שהפכת את כל הבוקר הזה למחוייך יותר. תודה!

    השבמחק
  50. ממש סקרנית עכשיו לשמוע על העבודה שאת אוהבת אבל אין לך כוח לכתוב עליה. 
    שולחת לך אנרגיות טובות ומיטיבות לעמוד בכל תופעות הלוואי (שהתחילו ושעוד יגיעו) - לא פשוט! 
    בהחלט מסכימה שלא חכם להיות לבד בחושך בחוץ בפארק.....
    עדיף שירוץ בסיבובים סביבך ולא ישוויץ  העיקר שתישארו ביחד מההתחלה ועד הסוף!

    השבמחק
  51. ברור שמכירה, הולכת לשים לעצמי את הפסקול ברגע שמגיעה לעבודה 

    השבמחק
  52. אני עוד אכתוב על העבודה, ברגע שיהיה לי כוח להקדיש לפוסט את הזמן המגיע לו (רגע אחרי שאני אמצא זמן לכביסה) 
    הפארק מלא אנשים גם אחרי שמחשיך (כולל כאלה שמחפשים פוקימונים, יש פה מאגר של פוקימוני מים)  אז אני לא חושבת שזה באמת בעיה, סתם מרגיש לא נעים.

    השבמחק
  53. נכון שהאמריקאים האלה מאד מנומסים - אבל דווקא משום הנימוס היה ראוי שנהג האוטובוס יודיע לנוסעיו - הכביש הרגיל סגור, אני נאלץ לנסוע דרך העיר - מי שממהר מוזמן לעבור לרכבת.....לא? 

    השבמחק
  54. לא, זה לא נימוס, זה הגדלת ראש. להזהיר שהדרך תהיה מאוד ארוכה ולהציע להחליף לרכבת זה לקחת יוזמה ולתת לאנשים יעוץ, זה כבר מעבר לתחום הסמכות של נהג אוטובוס

    השבמחק
  55. היוש, קראתי שפראצטמול ממש לא מומלץ בהריון אז סתם ככה לעתיד ;) 

    באיזה דפים את משתמשת??? חולה על דברים לכביסה בכלל יכולה לשבת ולהסתכל עליה שעה מסתובבת וגם על הריח של בדין הכחול!!
    מבאס רק שמהמייבש הכל יוצא בלי ריח אבל אם לפחות את עניין הרכות אפשר לשנות למה לא!

    השבמחק
  56. כשאני אגיע להריון אני אדאג לזה

    הדפים הם מותג הבית של הcvs , בחרתי אותם לפי המחיר כי לא באמת האמנתי שהם יעשו משהו. לא מבינה אנשים שאוהבים כביסה, מה יש לאהוב בזה? דוחפים בגדים למכונה ואז הם יוצאים רטובים ואז דוחפים למייבש והם מתייבשים ואז צריך להחזיר אותם חזרה למקום שממנו הם באו מלכתחילה. תהליך מסובך בשביל לחזור למצב התחלתי.

    השבמחק
  57. לא יכולה להסביר את זה, אני חולת כביסה, הריח, התחושה של הניקיון.. אין לי מושג זה הדבר שאני הכי אוהבת לעשות מכל הדברים בבית

    השבמחק
  58. בארץ היתה לנו מכונת כביסה אז הכביסה היתה בשבילי סתם עוד מטלה. פה זה לרדת לחדר כביסה, לקוות שיש מכונה פנויה ושעוד חצי שעה יהיה מייבש פנוי ולשם את הבגדים במכונה. אחרי חצי שעה לרדת ולהעביר אותם למיבש. אחרי שעה לרדת ולהוציא מהמיבש, לעלות חזרה ולקפל מיד את הבגדים כי צריך את הסל לכביסה. ולא כדאי להשאיר את הבגדים יותר מדי זמן מעבר לזמן שלוקח למכונה מיבש כי אם מישהו ירצה את המכונה הוא יוציא את הבגדים ולא בא לי למצוא את הבגדים שלי מפוזרים על השולחן. 

    השבמחק
  59. המחקר פגום. המסקנה האמיתית מהמחקר החדש היא שדלקות וחום מזיק להריון ולא משכך הכאבים. לכן יש קורלציה בין נטילת משכך הכאבים לבין בעיות בהריון.

    השבמחק
  60. paracetamol קרוי פה בארה"ב acetomenophen

    go figure...

    השבמחק
  61. טוב לדעת. בכל מקרה, בינתיים אני עם טילנול, ברומא התנהג וגו’

    השבמחק
  62. אני מתה על המחקרים האלה, המשך ישיר למסקנה שאם אישה שוקלת כמו ברווז אז היא מכשפה. מישהו צריך להסביר לכל עורכי המחקרים: קורלציה != קשר סיבה-תוצאה

    השבמחק
  63. את חמודה כשאת כועסת ;)

    השבמחק
  64. לגמרי מאיזה בנין! אוף אין כוח לכל אלה!!! בת דודה של בעלי תמיד עוקצת אותי אבל לא בה להן בקלות גם ובלה בלה בלה אז שיסתמו ולא יעצבנו אם ככה! ממש את אמורה לרחם על מישהי אחרת ו"להשתתף" ולהיות אמפטית כשאת באותו מצב :( fuck it 
    עזבי אל תתעצבני עוד שנייה תצליחו ותראי לה מה זה 

    השבמחק
  65. מאד בעייתי העניין הזה - כשכל אחת מנסה להיכנס להריון ואחת מצליחה ואחת לא. נראה לי שכלתי דוחה את העניין של לנסות להתחיל בכלל בגלל שלאחותה היו שתי "לידות שקטות" בשנה האחרונה!  היא גם חוששת לבאס את אחותה (כלתי סופר סופר מתחשבת) ואני חושדת שהיא גם פוחדת עכשיו עוד יותר מכל העניין......

    לגבי האנגלית - כן, זה מתיש. אבל עוד כמה שבועות בעבודה ותשכחי שזה בא לך קשה בכלל

    השבמחק
  66. אוי, אני פשוט שונאת אנשים שמסבירים לך למה את לא נכנסת להריון. 

    אולי תעשי עמידת ידיים אחרי סקס או תקחי ויטמינים או תעשי דיקור. הכי חשוב - אל תחשבי על להכנס להריון. רק מי שלא חושב על זה נכנס להריון הרי.

    השבמחק
  67. לא רוצה רחמים, רוצה שלא תנופפי לי בעצות ממרומי השבוע שמיני שלך. הצלחת? מזל טוב, תסתמי את הפה. 

    השבמחק
  68. אין בעיה עם זה שהיא הצליחה, לגמרי מפרגנת. יש לי בעיה עם זה שהבחורה הכי לחוצה מהטיפולים שדיברתי איתה, שחפרה לכל העולם עם הלחץ שלה, מייעצת לי לשחרר. רק לפני חודשיים היא התלוננה כמה זה מעצבן שכולם אומרים לה שהיא צריכה להיות רגועה, ופתאום הכל נשכח והיא מיעצת לי לשחרר. 

    השבמחק
  69. את התקחי ויטמינים עברתי איתה פיזית, היא דחפה לי ליד קופסה של ויטמין די בתוספת הרצאה על זה שכולם צריכים ולא משנה ששמש... בדיעבד אני יודעת שכבר אז היא ידעה, בטח, אם הצלחת, למה שלא תגידי לאחרים מה לעשות כי את כל כך מומחית באיך להכנס להריון. 

    השבמחק
  70. (אני אגב גרה בקומה גובהה יחסית ויש לי מפתחות לגג)

    השבמחק
  71. מסכימה לחלוטין ומבינה את הכעס שלך, הכי קל לחלק עיצות כשאת כבר שם ותוך חצי שניה שכחת מה עברת לפני...

    השבמחק
  72. מסכימה, אין ספק שקורלציות זה דבר בעייתי 

    השבמחק
  73. טקט ורגישות - והעדרם. זה קשור להמון תחומים בחיים, ובמיוחד לשלב שבו את נמצאת עכשיו. אם רק היה אפשר לכתוב ’עשה ואל תעשה’ לאנשים כאלה, שיקראו רגע לפני שהם קופצים מהגג. 

    השבמחק
  74. יש באינטרנט המון רשימות של מה להגיד ולא להגיד במצב הזה, כל אחת שעוברת טיפולים כותבת רשימה כזו ומפרסמת איפשהו. הבעיה שאף אחד לא קורא אותן חוץ מבנות אחרות בטיפולים שפשוט מהנהנות בהסכמה עם כל סעיף

    השבמחק
  75. אני חושבת שזה קטע תרבותי, שהם לא שואלים כי ’אסור’, כי אולי את לא רוצה שישאלו. וגם אם קשה לך לדבר, פשוט תחייכי. לישראלים אין נטייה לחייך בלי סיבה, רק כי מבטם הצטלב עם מבט של מישהו אחר, אבל אצל האמריקאיים אם את לא מחייכת את כועסת.
    ובהצלחה. מכל הלב, ג’אסטי. 

    השבמחק
  76. מסכימה עם מניפה בקטע של החיוך ואם תוכלי להוסיף אפילו "hi, how are you?" קטן זה יסגור את העיסקה עם רובם. לפחות יוריד לך את החשש מהתדמית הסנובית. לגבי העמידה בציפיות - מכירה את זה גם. אולי זה טוב שאת טרודה בטיפולים, כי באמת שכניסה לתפקיד חדש דורשת זמן וסבלנות. אם תתפני לזה רגשית את יכולה ליזום: לעדכן את מי שזה רלוונטי לו באיזה שלב את, לשאול שאלות ענייניות, סוג של יחסי ציבור לעבודה שלך. האמריקאים מאד מנומסים בחיים לא ישאלו משהו אישי כמו "מה יש לך ולמה את הולכת לבדיקות", אבל את יכולה בעדינות לספר ביוזמתך למי שנראה לך מתאים. אני מניחה שזה לא סוד וסיפרת בעת קליטתך לעבודה שאת עובדת על הריון (כלומר אין צורך להסתיר?)

    השבמחק
  77. אני באמת צריכה לשים לב לחייך יותר. אני ממש מנסה וגם שמתי לב שכשאני מדברת אנגלית אני מאמצת לעצמי קול מתנחמד כזה שאני לא מבינה מאיפה הוא מגיע לי, אבל זה באמת לא מספיק. הבעיה היא שאני ממש צריכה להתאמץ בשביל זה ואין לי כוחות לזה כרגע. 

    השבמחק
  78. ברור שלא סיפרתי בזמן הקליטה שאני מנסה להכנס להריון, למה שאני אספר דבר כזה, אני רוצה שיקבלו אותי לעבודה. אני לא מרגישה צורך לספר, גם לא ציפיתי שישאלו למה הבדיקות, גם בארץ כשעשיתי את הניתוח רק אמרתי למנהל שאני הולכת לניתוח בלי לפרט, אבל הייתי מצפה לאיזה שהיא אמירת תרגישי טוב או משהו כזה. אולי זה באמת נחשב חדירה לפרטיות. 

    השבמחק
  79. בתור מי שגרה בארה״ב כבר עשר שנים ועובדת בערך שמונה, זה לגמרי עניין של נימוס ופרטיות. אמריקאים בחיים לא ישאלו אותך לגבי מצב רפואי בלי שתנדבי פרטים, ולפעמים גם אחרי הם ירגישו לא נעים. בקיצור, אל תחשבי על זה בתור משהו רע לגבייך - פשוט ככה הם. לפעמים יש יתרונות - נגיד כשממש לא בא לך לשתף. 

    השבמחק
  80. אהבתי את הרשימה, אף פעם לא שמתי לב לאנשים בכלי התחבורה תמיד בטלפון ובמוזיקה שלי ועכשיו כשרשמת בא לי דווקא להסתכל :) פעם הבאה אעשה זאת

    השבמחק
  81. רשמת תוך כדי? אהבתי את המאמא השחורה שמילאה את משבצת הקלישאה. הקלישאות האלה בנויות מפיסות של מציאות אמיתית לפעמים. 

    השבמחק
  82. האמת שרק לאחרונה למדתי איך להסתכל בפלאפון באוטובוס בלי לקבל בחילה, אז בדרך כלל בנסיעות אני גולשת אבל מדי פעם בא לי לנוח ופשוט להסתכל מסביב

    השבמחק
  83. ניסיתי לכתוב תוך כדי אבל יצא סוג של כתב סתרים. הטלפון החכם התעקש לתקן גם את המילים שכתבתי נכון ואת אלה שלא הוא תיקן למילה הכי רחוקה שמצא אז ברגע שהגעתי הביתה כתבתי שוב במחשב
    זה מדהים אותה כל פעם מחדש כמה כל הקלישאות האמריקאיות כל כך מדוייקות. אני תוהה אם אנשים מתאימים את עצמם לביטוי התרבותי שלהם  או שמראש הם התנהגו ככה והתרבות האמריקאית רק לכדה אותם

    השבמחק
  84. מעניין איך הם היו מתארים אותך

    השבמחק
  85. וואו, לא חשבתי על זה. באמת מעניין. 

    השבמחק
  86. איזו דרך מענינת להעביר נסיעה באוטובוס.....

    השבמחק
  87. Same here מה שמזכיר לי שהשנה אף פעם לא לבשתי שמלה
    תשאפי מהחום ותצרבי בזיכרון נקווה שהחורף יהיה קצר וקל

    השבמחק
  88. חורף שעבר היה קל, נראה לי שהשנה נשלם על זה. 

    השבמחק
  89. אנחנו שנה שעברה שילמנו אז אם זה עובד אחד כן אחד לא הסתדרתי חח

    השבמחק
  90. מנסיון התץלום תמיד מגיע אבל הפיצוי יכול להתעכב בדואר. מקווה שאכן תקבלו פיצוי

    השבמחק
  91. צודקת, טוב אאלץ להנות מ 30 המעלות שיש לנו עכשיו ולקוות לטוב ;) 

    השבמחק
  92. איזה תיאור מלבב של הסתיו, ממש ראיתי את התמונות מול עיני. 
    לא בא לך חורף אבל נראה לי שצריך להגיד ביי ביי לקיץ. 
    תגידי לא מקפיאים אותך במזגן בעבודה שאת יכולה ללכת עם שמלת קיץ?

    השבמחק
  93. אמנם אני בחורה אבל גם מהנדסת. אם לי קר בדרך כלל לעוד מישהו קר ככה שאני לא צריכה לריב על המזגן

    השבמחק
  94. לומדים את זה בטכניון? אני רוצה את הקורס הזה!
    האווזים צודקים. תזוזו אתם סביבם. למה שיפנו את השביל? הם היו פה קודם!

    (נשמע קסום שם עכשיו אצלכם).

    השבמחק
  95. זה סוגשל בדיחה שלי, כל פעם שמישהו אומר לי שמוזר שלא קר לי כי לבחורות בדרך כלל קר אני אומרת לו שבחורות בדרך כלל לא לומדות הנדסה בטכניון. זה גורם להם להגיש לרגע לא נעים שיצא להם הסטראוטיפי

    השבמחק
  96. מדמיינת את הזקנה הקטנה הנבולה וחושבת על איך היא מרגישה בפנים - אולי היא עדיין מרגישה כמו הילדה שהיא היתה.....ומתלבשת בהתאם. קצת מגוחך, קצת עצוב, אבל האמת? למה לא בעצם?
    מעניין אם היית פונה להריונית העצובה ....אם היתה משתפת פעולה, מקבלת בברכה את החדירה למרחב הפרטי שלה....באמריקה זה די לא מקובל אבל...אי אפשר לדעת.
    אהבתי את האינטראקציה עם הבחורים - המסטול וחברו. אני מבינה שקיווית שהם יסעו לכיוון השני בגלל שהוא נוהג כשהוא מסטול....
    בכל פעם שאת כותבת על השכונה הזאת אני זוכרת את ההתלבטות שלכם לפני הנסיעה היכן לגור....

    השבמחק
  97. איך את יודעת שהפרלין היה זול?
    נשמעת קצת מלחיצה השכונה שלכם.

    השבמחק
  98. אני גם תהיתי איך ההריונית תגיב. חשבתי לעשות את זה רק בשביל הניסוי אבל אין לי אומץ.
    ההתלבטות הזו עלתה שוב ממש לאחרונה, אני עדיין לא בטוחה שבחרנו נכון

    השבמחק
  99. שקט, אני כרגע במסע שכנוע עצמי שאין לי באמת סיבה להרגיש שהשכונה מלחיצה.

    השבמחק
  100. אני חושבת שכשמתרגלים אז מכירים יותר וכל מקום, כולל המלחיץ ביותר, הופך למלחיץ הרבה פחות.
    זה לא תמיד חכם, אבל זה טבעי.

    השבמחק
  101. האנשים נשמעים מאוד רבגוניים :) 
    לגבי ההתלבטות עם הבחורה ההגיונית, את היית רוצה שיגשו אלייך כשאת באמצע סערת רגשות ובתוך עצמך? 
    אני חושבת שאם כן אז אולי היה שווה :)
    השכונה שלנו פה גם הופכת ליותר ויותר מפחידה המוני אפרו גרמנים (או מי שלא יהיו) חולשים על הפינות ואני בפוליסת אני לא מסתכלת עליכם אתם אל תסתכלו עלי.. וגם מעט גרמנים אני רואה לאחרונה וזה מתחיל להלחיץ מצד שני אולי זה הדמיון והכל לא כזה נורא? 

    השבמחק