יום שישי, 10 ביוני 2016

תוכניות 2

איך לא חשבתי על זה עד עכשיו? הרי כל תכנית נידונה להשתבש. אני עושה תוכניות ואז קורים דברים שמשבשים אותן. אז אם אני רוצה שדברים יקרו אני צריכה שיהיו לי תוכניות שיכולות להשתבש. 


הנה לדוגמה, ישבתי בבית וחיכיתי שהגניקולוגית תיצור קשר בקשר לניתוח. ואז החלטתי להצטרף לאחד בנסיעה לפילדלפיה. בדיוק אחרי שהזמנו את הכרטיסים שאי אפשר לבטל כי הם בהתראה של פחות משבוע הגניקולוגית מתקשרת ומסתבר שאם אני רוצה שהניתוח יהיה בקרוב אני צריכה להפסיק את הגלולות ככה שהמחזור יפול על פילדלפיה כדי השניתוח יהיה שבוע אחרי. אין כמו מחזור אחרי גלולות לדפוק טיול נחמד. 


ובדיוק כשאני בפילדלפיה, שוכחת לרגע מהתסכולים, מתקשר אלי מישהו שמכיר מישהו שמחפש עובדים ורוצה לחבר בינינו. אני בפילדלפיה בלי המחשב שלי וצריכה לשלוח לו קורות חיים עוד היום לפי כללי הנימוס האמריקאי. יש לי את הקובץ בגוגל דרייב אבל ברגע שניסיתי לפתוח אותו מהטלפון הוא התחרבש לגמרי ויצא שישבתי באמצע הגן חיות, מנסה לערוך מחדש מסמך בטלפון ומקווה שהסוללה לא תגמר לפני שאני אצליח לשלוח אותו ואם אפשר שישאר לי עוד מספיק סוללה להזמין אובר כי היה יום חם ולא היה לי כוח לחזור ברגל. 


יום למחרת בדיוק לפני שאני יוצאת למוזיאון אני מקבלת מייל ממישהי ששלחתי לה קורות חיים לפני שבוע ורוצה לדבר איתי לכמה דקות, אם אפשר היום בשעה וחצי הקרובות. אז לא יצאתי למוזיאון ובמקום זה התחלנו חליפת מיילים ובסופה שיחת טלפון. 


בקיצור דווקא בשבוע שאני לא בבית נקבעו 2 ראיונות עבודה וניתוח לשבוע שבמקור הדבר היחיד שהיה אמור להיות בו הוא יום הכוון למתנדבים שבסוף לא הלכתי אליו כי לא נשארו לי כוחות.


ועוד דוגמה, עד שסופסוף קבעתי נסיעה לארץ והזמנתי טיסה חזרה ואמא שלי כבר מתרגשת שסופסוף אני מגיעה, אני מקבלת הצעת עבודה והם רוצים שאני אתחיל עכשיו.


 


:))))))


כן, קיבלתי הצעה! אני מתחילה שבוע הבא ביום שישי. 


:))))))


 


ומה עם הנסיעה? היתרון בלהיות לפני התחלה של עבודה הוא שאני יכולה להציב תנאים. אני אתחיל שבוע הבא ושבועיים אחרי אקח חופשה ללא תשלום. אז עכשיו תקועה לי נסיעה ישר אחרי תחילת העבודה. איזה מזל שיש תוכנית שיכולה להשתבש. 


 

16 תגובות:

  1. קולולולולו

    זה מהחברה עם הישראלי?

    השבמחק
  2. כן :) במשך תקופת החיפוש הייתי בטוחה שאם רק יראיין אותי מראיין ישראלי הוא יצליח לראות מעבר לרשימת מכולת שהם תמיד באים איתה ומעבר לתסריט המוכן מראש של ראיון עבודה אמריקאי ויבין מה היכולות שלי. מסתבר שצדקתי. 

    השבמחק
  3. וואו באמת הכל קורה בעיתויים הכי הזויים אצלך. אבל....בסוף יש עבודה, ואפילו ממש עוד מעט. באמת מזל שיש תכנית שיכולה להשתבש 

    השבמחק
  4. הופה.. זה יעשה לך רק טוב :) מזל טוב!!

    השבמחק
  5. אני חושבת שמאז תחילת הרילוקיישן שום דבר לא מסתדר לי מבחינת עיתויים. כאילו מישהו ממש מנסה להוכיח לי שאין לי שום שליטה על החיים שלי.

    השבמחק
  6. לגמרי יעשה טוב. שמונה חודשי אבטלה, אני כבר לגמרי התחרפנתי. 

    השבמחק
  7. עוד כמה שיבושי תכניות כאלה והכל יסתדר.

    השבמחק
  8. כן, רק צריך לדאוג לעוד תוכניות

    השבמחק
  9. ברכות. אם כבר תוכניות משתבשות, אז רק בכיוון הזה. 

    השבמחק
  10. איזה כייף! מזל טוב!
    שתמיד יתחרבש ככה :)

    השבמחק
  11. איזה יופי! אחלה שיבושים! מקווה לעוד שיבושי תכניות מוצלחים! 
    וכן חמודה, אין לך שום שליטה כשתביני ותזרמי עם זה הכל יסתדר 

    השבמחק
  12. תודה. מכל השיבושים הרבים שהיו עד היום השיבוש הזה הוא מהטובים

    השבמחק
  13. הייתי מעדיפה שיפסיק להשתבש.

    השבמחק
  14. מזמן הבנתי שאין לי שליטה, רק לאחרונה הבנתי שמישהו ממש צוחק עלי באופן ספציפי. מה שנקרא השגחה אישית. 

    השבמחק
  15. קולולו! איזה כיף!
    איך היתה פילי? אומרים לי שהיא מקסימה ואני שוקלת להוסיף אחרי DC.

    וגם איזה יום מוזר זה להתחיל, שישי. כל פעם מחדש אני נדהמת מפערי התרבות.

    השבמחק
  16. כתבתי פוסט מוקדם יותר על פילי. בקיצור עיר מגניבה אבל מבחינת תיירות אין מה לעשות שם יותר מיומיים, שלושה לכל היותר. כנראה שעכשיו יהיה שם ממש חם. 

    ההתחלה בשישי זה סתם בגלל שהמנהל היעודי שלי לא במשרד עד יום חמישי, כנראה איזה נסיעת עסקים. לפחות נותן לי קצת זמן לבנות מלתחה עכשיו כשסופסוף יש לי סיבה לקנות בגדים וגם תקציב (עתידי) לעשות את זה. 

    השבמחק