יום שני, 12 באוקטובר 2015

פוסתמונות

זה לא ים אבל זה במרחק הליכה 





 


 


מלא סנאים







האחרון מצא שקית צ'יפס ונשנש ממנה


 


 


downtown, זה לא במרחק הליכה אבל חצי שעה באוטובוס מגיעים לשם







 


 


יש קצת עצים אדומים



אבל הרוב כנראה פשוט הופכים צהובים ואז נושרים.



 יש רגע קסום כשמשב רוח יוצר גשם של עלים... 




 


 


ועוד משהו שהינו חייבים לצלם:



לדבר הזה הם קוראים פיצה ממולאת. זה בעצם סיר בצק, בתוכו בריכת גבינה עם קצת ירקות שטבעו (בתמונה: ברוקולי מנסה לשחות לחוף) ומעל שכבה של רוטב עגבניות. 


לזה קוראים אוכל :s

10 תגובות:

  1. אם היה צריך להגדיר את ארה"ב בתמונה, ה"פיצה" הזאת הייתה עושה את העבודה.
    גרתי שם קצת בתור ילדה. התמונות שלך גרמו לי להתגעגע.
    לפני כמה שנים נסענו לשם לבקר. ביום הראשון חטפתי קלקול קיבה מהאוכל המזוויע. אבל אחרי חודש הגוף מתרגל. לי היה הכי טוב לאכול במסעדות אסייתיות.

    השבמחק
  2. אני גם מעדיפה את המסעדות האסייתיות, המנות שם יותר שפויות. 
    בכלל, האוכל מאוד גדול ומאוד מתוק. אני לא מבינה את זה, טירס תרי בעלים, ישר מהשוק, אף אחד לא נגע בו והוא עדיין מתוק מדי.

    השבמחק
  3. התמונות נראות מדהים
    הכל שם נראה כל כך נקי!

    הסנאים נראים חמודים
    והאגם ענקית!

    והאוכל האמריקאי
    טוב, עכשיו אני מבינה למה אומרים שאמריקה סובלת מבעיית השמנה...

    השבמחק
  4. האזור פה ממש יפה עכשיו, הכל נראה שקט וירוק. 
    אני מחכה לראות מה יהיה פה בחורף

    השבמחק
  5. לבושתי אני חייבת להודות שאכלתי בסוף גם את המשולשים שלקנו הביתה :(

    השבמחק