יום חמישי, 7 באוגוסט 2014

מלחמה על הבית

ביום שני בערב האחד חזר הביתה. אחרי כל כך הרבה זמן שהתרגלתי לישון
לבד יש משהו במיטה שמפריע.


שלישי לפנות בוקר אני מתעוררת מקול מרמור. אני פותחת את העיניים, רואה
שיש אור בחוץ וסוגרת את התריס. כמה דקות אחרי זה שוב קול מרמור. אחריו זמזום וצליל
פאק כזה שנשמע כשחרק גדול במיוחד נתקע בקיר מעל הראש שלי. אני מתישבת ומנסה לנער
את מה שזה לא יהיה מהמיטה ושומעת את הקול הממורמר אומר שנראה לו שזה עקץ אותו. אני
רוצה לחזור לישון את החצי שעה שנשארה לי עד שיצלצל השעון אבל הוא רוצה להרוג את
הדבר הזה. אחרי הרבה שיכנועים אני מסכימה להדליק את האור ולנסות לישון בזמן שהוא
רודף אחריו עם ספר. בסופו של דבר המרדף הצליח והדבר מת. גיבור שלי, אפילו צילם
תמונה של הגופה.




בתמונה עדן אברג'יל וגופה. בקשר למחירים, עוד נבדוק. 


 


אבל זה היה רק כוח החלוץ


אתמול בערב, אנחנו הולכים לישון. אני סוגרת את התריס ואז אומרת
"משהו זז בתוך התריס" . לבקשתו אני מכבה את המאוורר ואז נשמע בוודאות
זמזום באזור הקופסה של התריס. אני מדליקה את האור ואנחנו רואים צבא של צרעות
מזרחיות (הוא בדק בויקיפדיה) יוצאות מהקופסה של התריס ותוקפות את החלון מבחוץ.
איזה פחד. אני מנדבת k-300 והוא טובח
בהן אחת אחת. מסתבר שמה שעובד על ג'וקים עובד גם על צרעות, במיוחד עם מרססים עליהן
ישירות דרך הרשת. כנראה שג'וקים זה באמת הדבר הכי עמיד, להם לוקח כמה שניות לפרפר,
הצרעה נופלת מיד. וכל החדר מסריח. אוקי, הלילה לא נישן בחדר שינה, יש שם צרעות
וריח של ריסוס. לוקחים את המזרן לסלון. מזרן מאוד גדול. בסלון אני קוראת לאחד
בפחד, יש פה עוד אחת. הוא שואל אותי אם יש לי דאודורנט ספרי. מה? נו אני לא הולך
לרסס גם פה k-300. אז מה, אתה רוצה שיהיה
לה ריח נעים? לא, לשרוף אותה. מסתבר שהמילואים האלה היו יעילים כי הוא למד בהם
שיטה למיגור צרעות. דאודורנט ספרי, מצית וצרעה אחת בלי כנפיים.




בלילה ישנים בסלון.


בבוקר למחרת אנחנו סופרים את הגופות. לפחות תריסר. ועוד 2 זחלים
שמנים. אני רוצה להזמין מדביר אבל הוא כנראה עדיין קרבי מהמילואים, רוצה לטפל
בעניין בעצמו. ניסיתי לשכנע אותו, אמרתי לו שלא יתעסק איתן, זה לא צרעה אשכנזית
שאפשר לדבר איתה ולהגיע להבנות. זה צרעה מזרחית, ערסית (אומרים שבזמני משבר
הגזענות פורחת). אבל הוא בשלו. אז עכשיו הוא ריסס לתוך הקופסה של התריס. המזרון
עדיין בסלון.


כרגע הפסקת אש הומניטרית, נותנים למי שנשאר בחיים להתפנות. מחר הוא
הבטיח לעשות לקן שלהם מה שצהל עשה לסג'עיה. תאחלו לו בהצלחה. 


 


עדכון משישי בבוקר


קן המחבליםצרעות הושמד, לכוחותינו שלום.






18 תגובות:

  1. צרעות זה לא דבר נחמד,
    מאיפה הן הגיעו לבית שלכם בכלל?

    השבמחק
  2. אפילו צרעות בצה"ל הורגים עם התעללות. מרשים.

    השבמחק
  3. מנסיון עם צרעות, הכי טוב לקרוא למדביר שזו ההתמחות שלו. 
    קרה שהתנחלו לי צרעות בבית ותקפו אותי כשניסיתי להתמודד איתן לבד. וכשאני אומרת תקפו, אני מתכוונת רדפו אחרי בבית ועקצו אותי.
     
    ובנוסף הסתבר שמה שריססתי לא ממש הרג את כולן.
    בא המדביר, ריסס משהו, זרק איזו אבקה ואסר עלי להכנס לבית  לכמה שעות. וזהו. נגמר הסיפור באופן מיידי.

    השבמחק
  4. אני מניחה שמהשכונה. מאיפה צרעות מגיעות בדרך כלל?

    השבמחק
  5. אין רחמים כלפי מחבלים וצרעות. 

    השבמחק
  6. תנסי להסביר את זה לגבר. הם חייבים לפתור את כל הבעיות בעצמם. 

    השבמחק
  7. אם הן היו בודדות, הן יכולות לבוא מכל מקום
    כשהן באות בקבוצה סביר להניח שיש להן קן ממש במקום קרוב

    השבמחק
  8. לפי איך שזה נראה יש להן קן בתוך הקופסה של התריס

    השבמחק
  9. זה קורה לפעמים במיוחד אם יש לכם חלונות מהסוג שנכנסים ל"כיס" שיש בתוך הקיר

    השבמחק
  10. שמעתי פעם על סיפור דומה, אבל עם סוף רע- שנגמר במיון.
    אני לא חושבת שזה שווה את הסיכון!!!

    השבמחק
  11. סיוט "מצורע" ! אבל קראתי בתגובות שזה עבר בשלום
    כל הכבוד ללוחם האמיץ "האחד"!!!! וברוך שובו הביתה

    השבמחק
  12. מה כל הכבוד? זה צרעות, זה לא פרפרים. זה היה יכול להגמר כל כך יותר גרוע.
    למה להיות גיבור?

    השבמחק
  13. נכון. עמדתי להזהיר אתכם מפני הסכנה אבל ראיתי שזה כבר עבר בשלום

    השבמחק
  14. ברוך השב בשלום
    כן, צרעות

    השבמחק
  15. שב בשלום להלחם בצרעות. 
    לפחות פה אפשר להגיד שהעסק נגמר בשלום

    השבמחק
  16. לא עלינו כאלה צר(ע)ות.. 
    לחסל עם להביור נשמע כמו מישהו שראה יותר מדי יוטיוב (-:
    על ג’וקים אין מה לדבר בכלל, אני בטוח שהג’וק הוא תוצאה של אסון צ’רנוביל או משהו כזה.

    השבמחק
  17. הקטע של הדאודורנט ואש קיים עוד לפני שהמציאו את יוטיוב, הוא רק היה צריך אימון מילואים כדי לתרגל אותו. 
    ג’וקים לפחות תרמו לאנושות בכך שעזרו לנו לפתח נשק כימי יעיל במיוחד. אלמלא הפחד שלי מג’וקים לא היה לנו k-300 בהישג יד ואז מצבנו היה יותר גרוע

    השבמחק