יום רביעי, 20 באוגוסט 2014

מכירים את זה?

מכירים את זה שיש לכם נקטרינה על השולחן מאז ארוחת צהרים והיא נראית ממש טוב, אדומה ורכה במידה הנכונה ואתם מחכים לרגע המתאים לאכול אותה ואז כשמגיע הרגע אתם לוקחים אותה אליכם ושמים לב שהגלעין שלה נבקע לשניים וחושבים לעצמכם שאולי זה לא אומר כלום אבל אז אתם נותנים ביס והטעם פשוט גועלי? איזה באסה


 


מכירים את זה שאתם רואים שהמשקפיים שלכם עומדות להשבר וחושבים לעצמכם שצריך משקפיים חדשות ועד אז כדאי שמאוד תיזהרו, אבל מעניין אם אני אעשה ככה... כן, זה נשבר :(. קרה לי ביום ראשון. קרה לאחד ביום שלישי. אנחנו כל כך דומים שזה מדהים. לפחות באופטיקנה זה 1+1 כמעט חינם. 


 


מכירים את זה שאתם מורידים את סיקרט כי כולם מדברים עליה אבל האפליקציה טוענת שיש לכם רק 3 חברים אז היא לא מוכנה להגיד לכם איזה מהסודות חברים שלכם פרסמו? או שזה רק אצלי שאין לי חברים :(


 


מכירים את זה שהאדם שחי איתכם פתאום מבואס כבר כמה ימים ולא מוכן להגיד למה, סתם מתעלם ותוקע את הראש במשחק מחשב המטופש שלו ואז טוען שאני עושה ברוגז?


 

8 תגובות:

  1. מכירה את אניש קאפור וזהו אבל עכשיו הכרתי עוד דברים.

    השבמחק
  2. משום מה בשנים האחרונות הנקטרינות כבר לא מה שהיו פעם...

    השבמחק
  3. הצחקת אותי....
    אני מכירה את זה שבן הזוג תקוע שעות על גבי שעות מול משחק מחשב ואני צריכה לעשות מאמצי על כדי שישים לב למה שאני אומרת לו....
    בעסה עם המשקפיים, אבל קורה.... ואם כבר קנית משקפיים חדשים - תתחדשי....
    אני צריכה כבר מלא זמן לקנות משקפיים חדשים כי בישנים הציפוי נשחק ואני רואה את העולם דרך כתמים קבועים כלליים כאלו.... עד כדי כך שכבר התרגלתי לראות את העולם ככה.... בקיצור חייבת כבר לקנות.
    שבת שלום,
    אור

    השבמחק
  4. תמיד טוב להכיר דברים חדשים

    השבמחק
  5. דווקא לפני שבוע קיבלתי בארוחת צהרים אחת טובה. בגללה פיתחתי תקוות. 

    השבמחק
  6. כל פעם שאני מגיעה למסקנה שצריך להחליף מספר במשקפיים אחרי שאני מחליפה אני מגלה כמה לא ברור ראיתי את העולם עד היום. פתאום העולם נראה יפה. רק בשביל זה שווה לך לקנות משקפיים חדשות

    השבמחק