יום שבת, 23 באוגוסט 2014

ראו כותרת הבלוג

אני חושבת שמותר כבר להכתיר את העניין כהרגל. התחלנו לרוץ. כן כן. הפעילות הסדיסטית הזו שאנשים נורמלים לא עושים אם אף אחד לא רודף אחריהם. למה, אתם שואלים? כי לי נמאס מהחדר כושר הנוכחי ואין לי כוח לחפש אחד אחר ואני ממש צריכה פעילות גופנית. מה הבעיה שלו? אין לי מושג אבל אם הוא נותן לי מוטיבציה לרוץ אז מה רע. אני רק רוצה לציין שהרעיון שלו, אני סתם נגררת. בכל מקרה, כבר פעם רביעית, השבוע אפילו רצנו פעמיים. רצים בים, מתחילים במכשירים שבאמצע, רצים לצד אחד, חזרה לצד השני, הוא עד הסוף, אני חותכת באמצע, וחוזרים למכשירים. ואחר כך ים. הכי כיף ים כשיש כבר חושך. אפשר לעשות דברים שאי אפשר לעשות כשיש אור קול


 


עדכון- אנחנו נוסעים לניו יורק. הוא נוסע מהלימודים שלו לעשות מחקר, אני מצטרפת באמצע, שבוע אני אטייל לבד בזמן שהוא עובד, שבוע נטייל יחד. הצעות ורעיונות לטיולים לבד וביחד יתקבלו בברכה. 


 


קניתי ללאסי עכבר צעצוע חדש. בהתחלה היא פחדה ממנו ולא רצתה להיות באותו חדר ביחד איתו. אחר כך היא הסכימה להתקרב אליו וגם נשכבה עליו. עכשיו היא מוכנה לשחק איתו, אבל לא יותר מדי. החתולה הזו צריכה פסיכותול. 


 


נהייתי ממש בחורה בזמן האחרון, אני מתחילה לנהל שיחות על עוגות עם הבנות האחרות. זה נראה לכם אולי סתמי, אבל בקרב חבורת מהנדסות זה בדרך כלל לא נושא שיחה נפוץ. אנחנו תותחיות בהנדסה, אבל להכין עוגה, זה לא פשוט. אז אחת החברות השיגה מתכון של עוגה טעימה בטירוף ולא פשוטה בכלל. אחרי שהיא פתחה קבוצת וואטסאפ ושיתפה בכל תהליך ההכנה כדי לקבל תמיכה נפשית החלטתי שגם אני יכולה. להלן תיעוד התהליך:


בצק פריך


 
 


מלית יוגורט ופודינג וניל 



  


תפוחים פרוסים דק דק




שכבות- בצק, תפוחים, מלית, תפוחים, קינמון ולתנור



  


קרם טופי עם פקאנים קלויים- זה התהליך הכי קשה, הכל צריך להיות מיידי, אין זמן לתמונות באמצע



 


 


ממש נהייתי פוסט אפיה :)


 


ואם כבר אנחנו בענייני תמונות, מישהו יכול להסביר לי איך בדיוק זה קרה:




הסבר- יש עציץ. ליד העציץ השארנוזנחנו שק אדמה שהיה מיועד לעציץ אחר. העציץ שלך ענפיםשלוחותאיך שלא קוראים להם לתוך השק, מצא או עשה בו חור והצמיח שורשים בפנים. איך הוא הצליח לעשות את זה? העציץ הזה יותר חכם מהחתולה שלי. לדעתי זו הוכחה ניצחת שגם צמחים רוצים לחיות ויש להם שאיפות ולכן צמחונות היא טעות! עם הצמחונים הסליחה.


 

6 תגובות:

  1. ריצה וזה, בחום הזה?
    האמת אני שונאת לרוץ, אף פעם לא אהבתי

    אני הולכת להתחיל להתאמן עם TRX
    רצועות כאלה שאפשר לחבר לכל מקום (לדלת בבית למשל) ולעשות עם זה תרגילי ספורט כאלה ואחרים
    כמו חדר כושר נייד שלא עולה יותר מדיי כסף

    אני כמעט ולא אופה עוגות כי אני אלרגית לגלוטן אבל הנה עוגת גבינה קלה ומוצלחת (ובלי גלוטן):

    השבמחק
  2. המצרכים במיקסר לפי הסדר הרשום:
    4 ביצים גדולות (בטמפ’ החדר)
    1/4 1 כוסות סוכר
    2 שקיות סוכר וניל
    להקציף במהירות גבוהה 3 דקות

    להנמיך למהירות נמוכה ולהוסיף:
    750 גרם גבינה לבנה 5%
    250 מ"ל שמנת מתוקה 38%
    4 כפות מלאות קורנפלור בזו אחר זו
    להקציף במהירות קטנה בינונית עד שמתקבלת בלילה קרמית.
    לצקת לתבנית משומנת
    לאפות בין 50 דקות לשעה בחום 180 מעלות .

    מתאים לתבנית מרובעת 27X27 או מלבנית 27X29

    השבמחק
  3. בטיילת לא כזה חם ויש רוח נעימה. יש בטיילת אנשים עם רצועות כאלה, זה קצת מצחיק, נראה כאילו המדריך קשר אותם שם ועכשיו הם מנסים ללכת

    השבמחק
  4. אני לא יודעת מה הבעיה של התמונות, חבל, יצאו יפות.

    השבמחק
  5. גם אצלי התמונות לא נפתחות.....באסה
    כל הכבוד לכם שאתם רצים
    התקופה היחידה בחיי שהצלחתי לרוץ היתה בקורס קצינות וקצת בשנה שאחריו....זה עבר לי מהר מאד
    היום גם ללכת זו בעייה - בגלל הגב. אני עושה אופניים ואליפטי, זה טוב לי לגב ולברכיים וחוסך את הכאבים בגב. 
    מזל טוב על הכניסה לחוג האפייה.....גם למהנדסות מותר 

    השבמחק