יום שני, 18 באוגוסט 2014

למה ביל גייטס מניאק?

בשבת רציתי לכתוב פוסט. חשבתי מה תהיה הכותרת והגעתי לתשובה הבנאלית "עוד שבוע עבר" אבל אז הבנתי שכבר השתמשתי בכותרת הזו מספיק פעמים כדי להפוך אותה לקבועה. 


אז אם כבר החלפתי כותרת רציתי להחליף תמונה לתמונה מהנייד. חיברתי את הנייד למחשב ואין... לא מגיב. לא מכיר, לא שמע, מתעלם. מה קרה? עשיתי עדכון לווינדוס, זה מה קרה. אני בנאדם נחמד, יש לי חלונות חוקי (בא עם המחשב), אם המחשב רוצה להתעדכן אני נותנת לו. ומה אני מקבלת בתמורה? ברוגז עם הטלפון. מניאק. 


כל הערב חפרתי בגוגל, צריך לכבות פה, למצוא שם, באיזה שלב עשיתי לטלפון שלי דברים שאסור לי לעשות לו מסיבות אלו ואחרות וגם זה לא עזר. מצאתי הסבר פשוט שאומר שזה בעיה בדריבר. הסרתי את הדרייבר לפי ההוראות. חיברתי את הנייד. הדרייבר התקין את עצמו שוב. נסיתי כמה פעמים. הסרתי, חיברתי, ניתקתי מהר לפני שהדרייבר יתקין את עצמו שוב. הצלחתי להגיע לתפריט של הנייד שלא כולל את הדרייבר הדפוק, אמרתי לו להתקין דרייבר אחר, התקין שוב את הדפוק. כתוב לבדוק שיש דרייבר מעודכן של גוגל, הורדתי דרייבר מעודכן של גוגל, ניסיתי להתקין, המחשב הודיע לי שכבר מותקן. בסוף בסוף, כשכבר רציתי לשבור משהו מצאתי במקום מסתור הגדרה של המכשיר ותחת ההגדרה תת הגדרה של דרייבר ושם תחת עוד לשונית הצלחתי לשנות לו את הדרייבר. 


תחושה קטנה של נצחון. אחריה תחושה של עצבים. ערב שלם הלך לי על הדבר הדפוק הזה. למה, למה לעשות את העולם כל כך מסובך? למה לעדכן דברים סתם? 


 


 



לאסי קיבלה קופסת נעלים והתאהבה בה. אני לא מבינה אותה. כל היום יושבת בקופסה, ישנה בקופסה, מקטרת בקופסה. מה יש לחתולים וקופסאות?


 


 

8 תגובות:

  1. חתולים הם ’דרמה קווין’ מלידה. לגמרי מודעים לעצמם, הם מחפשים מסגרת שבתוכה הם ייראו נפלאים, כמו שמגיע להם. החתולה שלי היתה יושבת על אדן החלון, במקום שבו היה מאוד לא נוח לשבת, אבל היא ידעה כמה זה מחמיא לה ואיך קרני השמש המרצדות על הפרווה שלה מחזירות אור. 

    השבמחק
  2. כמה שחתולים אוהבים קופסאות
    הייתה להורים שלי פעם בסלון סלסילה כזאת שהיינו שמים בה פירות
    יום אחד החתולה החליטה שזה המקום שלה ותפסה בעלות על הסלסילה
    כל דבר שנותן להם תחושה מחבקת הם ילכו עליו

    השבמחק
  3. שאלת תם טכנית - לא יכולת לשלוח לעצמך את הקובץ במייל מהנייד, ואז להיכנס אליו שוב מהמחשב? לא פתרון לטווח ארוך מן הסתם, אבל אם הקובץ לא גדול מדי אז אולי זה היה עובד.
    וחוצמזה דרייברים זה השטן. כל הפואנטה של חיבורי USB היתה שלא צריך להתעסק עם זה יותר. אם אנחנו חוזרים לימי וינדוס 95 אז יש עוד כמה דברים שאשמח לקבל מהתקופה ההיא.

    השבמחק
  4. אבל היא בכלל לא נראית נפלא בקופסא. היא סתם נראית כמו חתולה מפגרת שתקועה בקופסא.

    השבמחק
  5. סלסלה זה נוח וחמוד. קופסת נעליים זה סתם מגוחך

    השבמחק
  6. יכלתי. יכלתי גם להעלות לגוגל דרייב או לדרופבוקס. אבל זה לא הכוונה. הטלפון משמש אותי גם כדיסקאוןקי והוא צריך ממשק נוח למחשב. אם הייתי רוצה ממשק מסובך הייתי קונה אייפון

    השבמחק
  7. אוי כל כך מזדהה! כמה פעמים קיללתי את ביל גייטס במהלך כל השנים....במיוחד מאז ה-windows 8 דרך אגב, אותו אני מסרבת כמובן להתקין על המחשב הנייד שלי אבל בעלי קיבל את שלו כבר עם 8 מותקן וגם עשינו שטות ושדרגנו את המחשב המדיה שבסלון ל-8 וזה סיוט שלא ברא השטן!
    בכל אופן שמחה שהסתדר בסוף אבל ראבק, איזה בזבוז של זמן, אנרגיה ועצבים!

    לגבי לאסי זה ידוע שחתולים אוהבים להיכנס למקומות מוגדרים. הם מרגישים נינוחים שם, מוגנים, מחובקים. קופסת נעליים, מגירה (והכי גרוע - להיכנס מאחורי המגירה ואז אני חייבת להרוס את הגב כאשר אני מוציאה את כל המגירה מהמסילה כדי לשחרר אותם משם), מזוודות בשלבי האריזה, סלסלת הכביסה....

    השבמחק
  8. זה מדהים איך שבהתחלה חלונות היתה מערכת ההפעלה עם הממשק משתמש הכי ידידותי והיום נראה שכל גרסה פחות ידידותית מהקודמת. 

    ולאסי באמת אוהבת מזוודות, בעיקר כאלה שהאחד עדיין לא רוקן כבר שבועיים אחרי שהוא חזר מטיסה, יש להם גם את הריח של הבגדים המלוכלכים שלו. 

    השבמחק