יום חמישי, 6 במרץ 2014

בדיחה לא מוצלחת

אז הדפסתי הזמנות והתחלנו לחלק למשפחה. על ההזמנות יש ציור של זוג עגורים יפניים עפים שהבאתי מאיזה אתר שמוכר ציורי קיר ובטח לא יאהב את זה שלחתי לו את הציור אבל לא נורא. כנראה שהציור לא כזה מוצלח או שאנשים, בעיקר צעירים, לא ממש מבדילים בין ציפורים ויצא שכמה אנשים שאלו אותי אם זה אווזי בר ואיפה נילס. אז החלטתי שיהיה מצחיק ליצור גרסה מעודכנת עם נילס ואוגי רוכבים על אחד האגורים. הכנתי גרסה אלקטרונית והראיתי למיועד שחשב גם שזה מצחיק וביקש לשלוח לו. מכיוון שאמא שלי עזרה לי בכל התהליך של הכנת ההזמנות החלטתי לשלוח גם לה גרסה, לשעשע גם אותה. 


יום למחרת אני מקבלת הודעה בוואטסאפ (לצערי ההודעה התקבלה שעות ספורות לפני שהטלחכם שלי עבר איפוס ולכן לא גובתה ואני לא יכולה להביא העתק שלה כהוכחה)


אמא- ג'אסי? זה מה שאני חושבת???


אני- (מנסה להבין עם עצמי מה לעזאזל היא חושבת)  אני לא יודעת מה את חושבת. 


אמא- זה ציפור שמביאה ילדון?


אני- (דופקת לעצמי כאפה לראש בתוספת WTF) ממש לא! איך הראש שלך עובד? 


אמא- אז סתם צחקת עלי. לא יפה. 


 


מה?? אני יודעת שזה אמא ויש ציפיות והכל, אבל באמת?? מילא שזה האסוציאציה שעולה לה (מנילס??) אבל באמת היא חושבת שככה אני אבשר לה על דבר כזה?
 


למען שפיות נפשי בדקתי עם עוד אנשים האם הם גם חושבים על האסוצאציה הזו ומסתבר שלא רק אמא שלי חושבת ככה. המיועד רוצה להפיץ את הגרסה בקרב חבריו לשעשע אותם אבל אני הולכת לגנוז אותה. 


אנשים לא שפויים. זה היה אמור להיות מצחיק עצבני 


 

10 תגובות:

  1. אוי איך קלקלו לכם את הקריצה! ועד שהצלחתם להכניס קצת הומור לתקופה כל כך טעונה ורצינית!!!
    טוב, לא נורא
    אמהות זה אמהות! לא יעזור!
    כשאנחנו כבר היינו נשואים כמה חודשים (בדירה שכורה) והתחלנו לדבר על זה שאנחנו מחפשים לקנות דירה, הוריו של T החליטו שזה אומר שאני בהריון (או שאנחנו עובדים על זה)...זימנו את הורי לשיחה (ככה זה הלך אז, הורי תמיד זומנו אליהם לשיחות) וסיפרו להם שאנחנו מתכננים או כבר בהריון. תארי לעצמך את התחושה של הורי שהם חשבו שהם מקבלים הודעה כזאת מהוריו של החתן שלהם....ברור שזה הכל היה בפנטזיה שלהם 

    השבמחק
  2. דווקא מצחיק :)))
    אוף עם אנשים שהורסים בדיחות!

    השבמחק
  3. היה מצחיק. עכשיו זה מבאס :(

    השבמחק
  4. אוקי, זה כבר נשמע הרבה יותר גרוע, אני משתדלת שלהורים שלנו לא יהיה יותר מדי תקשורת אחד עם השני כדי למנוע מקרים כאלו. 

    השבמחק
  5. וטוב שכך. כל עוד את מצליחה לשלוט בזה, אשרייך וטוב לך

    השבמחק
  6. אתם יכולים לייצר סוג אחד של הזמנה רק לצעירים/חברים/אלה שיודעים מי זה נילס, וסוג אחר לאלה שלא יבינו מה אתם רוצים מהם. כשגיסתי התחתנה, היתה הזמנה אחת מכובדת-עד-מאוד, ואחת שנראתה כמו טופס ברירת קנס.

    השבמחק