יום שני, 30 במאי 2011

למה

למה בהמלצות בתחתית הבלוג שלי, האלה שאמורות להמליץ על קטעים דומים, יש המלצה לבלוג של אונרקסית? ישרא מנסה לרמוז לי משהו?


 


קורה לי יותר מדי פעמים לאחרונה שאני מנסה למצוא את הנייד שלי ולא מצליחה ובטוחה שהשארתי אותו בבית שוב ואז נזכרת שחיברתי אותו לרמקולים והמוזיקה שאני שומעת עכשיו באה ממנו. זה הבעיה עם המכשירים האלה שהם הכל. מי חשב שזה רעיון טוב לאחד את כל המכשירים למכשיר אחד?


 


אתמול בלילה חלמתי שאני חולה. בבוקר לא הייתי בטוחה שאני לא באמת חולה. כל היום הרגשתי חולשה, אני לא יודעת אם זה בגלל החלום או בגלל שזה יום ראשון.


 


 

2 תגובות:

  1. לישרא פתרונים על ה"המלצות" שדרך אגב אני לא רואה אותן בכלל בסוף הדף הנוכחי בבלוג
    זה רעיון טוב לאחד את המכשירים. עכשיו לא צריך לסחוב נייד וגם נגן כשנמצאים מחוץ לבית.
    לבית תקני לך נגן פשוט שאותו תחברי לרמקולים לשמוע את המוזיקה שאהובה עלייך. (מה את אוהבת לשמוע?)
    איחולים להמשך יומקסים לך

    השבמחק
  2. בבית אני שומעת מוזיקה במחשב. בעבודה אני בד"כ שומעת רדיו אבל לפעמים יש לי crave למוזיקה מסויימת ואז אני מחברת את הנגן. בד"כ כשאני רוצה לשמוע משהו מסויים זה רוק למגינת ליבה של השותפה שלי לחדר.

    תודה על האיחולים. יום מקסים גם לך

    השבמחק