יום רביעי, 11 במאי 2011

יומן דייטים 314159265

אז השיטה היא פשוט לא לצפות לכלום חוץ מערב בבית קפה. סך הכל אני אוהבת לשבת בבית קפה ואני אוהבת לדבר עם אנשים שאני לא מכירה. את הציפיות נשאיר לכריות, אני פשוט באה להעביר ערב בחוץ במקום להשאר בבית. אז אני לא משתדלת, לא מנסה לשדר עניין, פשוט נותנת לשיחה לזרום ובהפסקות נותנת ביס גדול בסנדויץ'. אז שיחשוב שאני שמנה, כאילו זה מה שיהרוס. אז כן, היה נחמד. הבחור קצת לחוץ אבל מעניין. לא משהו מיוחד. נשמע איש טוב. אינטיליגנט במידה מספקת. נראה לא רע. סטנדרטי כזה. מתאים לי סטנדרטי כזה. קצת דומה לי. אולי יהיה המשך, אולי לא. זה יכול להיות בעיה, שניים כמוני. אני לא חושבת שאני יכולה להסתדר עם מישהו כמוני. נקווה שהוא לא דומה לי. קפה תות בכיכר ספר- לא. קפה קר לא משהו, טוסט שמנוני. שני מטר ליד יש גרג. אמנם יש משהו לא אישי ברשת, אבל מצד שני זה גם בטוח. אני לא מבינה איך יש כל כך הרבה בתי קפה ועדיין כולם מצליחים להתקיים. כנראה נהינו עם הקפה. עכשיו עשיתי לי חשק לקפה.


 


 


אני די בטוחה שהחתולה מנסה להרוג אותי. היא קופצת לפני בחושך כשאני נכנסת לחדר שינה, היא מנסה לחתוך לי את הוורידים ואני בטוחה שאתמול בלילה היא כיבתה לי את השעון המעורר. טוב נו, אולי האחרון זה הייתי אני. אבל היא התחילה לטעום אותי בזמן האחרון. היא בטח רוצה לדעת כמה זמן היא תשרוד על הבשר שלי לפני שמישהו ימצא אותי ויאמץ אותה. חתולה אנטי ציונית. היא מפחדת מהדגל שתליתי במרפסת. איזה כיף זה שיש לי מרפסת לתלות עליה דגל. כבר המון שנים אני רוצה לתלות דגל ביום העצמאות ורק השנה היה לי איפה.


כמה זמן אחרי יום העצמאות צריך להוריד את הדגל מהמרפסת? ומהאוטו? 


 

17 תגובות:

  1. עניין הדגל הוא תמיד בעייתי. אני רואה אנשים שלא מורידים אותו עד אחרי החגים (אוקטובר בערך, זאת אומרת). אמא שלי, לעומת זאת, מורידה אותו בצאת יום העצמאות.
    ובעניין הדייט - נשמע סטנדרטי-אך-סביר-למדי, במיוחד בשביל דייט ראשון. דייט ראשון הוא יותר סלקציה מאשר דייט. כל עוד הספקתם קצת לדבר וגיליתם שאתם אפילו בערך-מתאימים - זו סיבה טובה להמשיך לדייט שני.

    השבמחק
  2. אחלה גישה, קפה זה יאמי.
    חמודה החתולה שלך, מבוהלת

    השבמחק
  3. נשמע כמו דייט סביר (;
    הייתי אומרת שתתני לזה עוד צ’אנס

    השבמחק
  4. אצל ההורים שלי מחליפים דגל פעם בשנה (:
    אחת מנקודות הציון החשובות של היחסים שלי ושל מיצי היא כשהכרתי לה את האוכל הרטוב, ואת האפשרות לקבל מתישהו בעתיד עוד אוכל רטוב. איך שהיא מתחנפת! אין דברים כאלה! אולי כדאי לנסות.
    דייט יכול להיות גם סתם נחמד ולא מרגש- זה באמת עדיף לפעמים על סתם ערב מבאס בבית (אם כי לא תמיד). ומדי פעם, הוא גם יכול להיות הזוי ומגוחך- כך תספקי לחברותייך ולעצמך חומרים לצחוק עליהם לשנים ארוכות.

    השבמחק
  5. נראה לי שאני אוריד את הדגל בסוף השבוע. קצת גאווה, מה קרה?

    השבמחק
  6. כן, חתולה חמודה. מנסה להסתיר את המבט הזומם בעיניים.

    השבמחק
  7. מבחינתי סבבה לתת עוד צ’אנס. חבל שזה לא תלוי רק בי.

    השבמחק
  8. זה בהחלט נראה כמו משהו שלאסי יכולה לכתוב

    השבמחק
  9. באמת תהיתי, אני יודעת שהיא ממש אוהבת את האוכל הרטוב ואני יודעת שזה לא ממש בריא לה, אז אני שומרת את זה למתי שממש בא לי לפנק אותה, אבל אני לא ממש יודעת איזה הזדמנות מתאימה לזה. ככה סתם ביומיום יש לי חטיפים שהיא אוהבת אז אני נותנת לה מדי פעם. אבל מה מצדיק קופסה של אוכל רטוב?
    משום מה אין לי דייטים הזויים, רק רגילים או משעממים בטירוף.

    השבמחק
  10. אחלה פוסט כל כך נכון זו הגישה!!!

    השבמחק
  11. את יכולה גם להשאיר אותו כל השנה - כל עוד זה לא דגל ארה"ב (אף פעם לא הבנתי את העניין הזה).

    השבמחק
  12. את בגישה טובה אז די בטוח שזה יצליח בהזדמנות זו או אחרת.
    בקשר לחתולה, אין יותר מתאים <a target=_blank href="מזהhttp://www.catswhothrowupgrass.com/kill.php">מזה</a>.

    השבמחק
  13. טוב, הדגל הוסר. החתולה יכולה לצאת החוצה בשקט

    השבמחק
  14. הא. ידעתי. 83% סיכוי שהיא באמת מנסה להרוג אותי

    השבמחק
  15. הפעם הראשונה שלנו היתה כפיצוי על הוטרינר. הפעם השניה- שהיא הנוכחית (גם אני לא בעד האוכל-קופסת-שימורים הזה) בגלל שאני עובדת הרבה שעות. ולה כלום לא משנה, רמת ההתחנפות פה עלתה במאות אחוזים, אם אבקש קפה היא תכין לי.
    בקיצור, תפתיעי אותה. זה מספיק לכמה ימים (הקופסאות הגדולות ולא הפיצפוניות), שבהם היא תהפוך לנופת צופים, ולאחריהם היא תשקול היטב את צעדיה כי תחשוב שיש עוד מאיפה שזה בא.

    השבמחק
  16. ובדיוק אתמול ראיתי איזה תשדיר כזה בטלויזיה של "עבר יום העצמאות, אתם יכולים להוריד את הדגל". אני לא יודע מטעם מי הדבר הזה היה, אבל זה היה משעשע למדי.

    השבמחק