יום שישי, 9 ביולי 2010

בבוקר כשאני נוסעת לעבודה חלק גדול מהדרך הוא בכבישים עירוניים. באחד הצמתים יש מעבר חציה בין מדרכות והמדרכות מגודרות. יום אחד שמתי לב שאחת הגדרות מקומטת בקצה (לא יודעת אם היא היתה ככה תמיד) ותלוי עליה זר פרחים כזה ששמים על קברים. למחרת האטתי קצת כשעברתי ליד הזר שעדין היה שם וראיתי גם מודעת אבל תלויה לידו. סיפור שמספר את עצמו. הזר נשאר שם. הוא כבר יבש לגמרי אבל מדי פעם מישהו שם עליו איזה פרח טרי. עכשיו נוספו עליו כמה פרחי פלסטיק. עדות למישהו שלר רוצה שישכחו מה שקרה. כל פעם שאני עוברת לידו אני מאיטה קצת. אתמול כשעברתי לידו חשבתי לעצמי שאני מקווה שעוד אנשים רואים אותו וגם הם מאיטים. כשהמשכתי לנסוע ראיתי שיש פקק רציני לכיוון השני. ישר ידעתי- עוד תאונה. עדכוני התנועה ברדיו אישרו את המסקנה שלי. חשבתי לעצמי, אולי עכשיו גם אלו שנוסעים לכיוון השני יאטו.  



הדירה לאט לאט הגיעה למצב יציב. לא קניתי כל מה שרציתי, יש עוד מנורה שלא תליתי אבל כל הדברים כבר מרגישים במקום וכבר לא בא לי להזיז אותם. ביום ראשון עשיתי חנוכת בית. רציתי להזמין חברים אבל אין לי חברים אז הזמנתי כמה אנשים מהעבודה. אבא שלי הכין לי המון אוכל, מתוקים, מלוחים, כל מה שצריך כדי לארח (אני ממש גרועה באוכל). כמעט כולם דפקו איחור אופנתי של כמעט שעה אבל בסוף הבית התמלא בדיוק עד למצב שכבר אי אפשר היה להושיב עוד מישהו. פעם ראשונה שאני מארחת אנשים בעצמי. בדירה הקודמת לא יכלתי לארח כי לא באמת היה מקום ליותר מ-3 אנשים בו זמנית וחוץ מזה, לא היה לי את מי לארח. עכשיו יש לי מקום, אולי אני גם אמצא אנשים. if you build is he will come. חוץ מזה, המקום קיבל אופי. יש ג'ירפות מודבקות מאחורי הספה.  יש גם אורחים לא רצויים שתי יונים שממש מתעקשות להקים משפחה אצלי במרפסת. פעם שניה שמצאתי ביצים שהם הטילו. השבוע הן גם נכנסו פנימה לתוך הדירה ונראה לי שתכננו לבנות שם קן. היום בבוקר אחת מהן ניסתה לפתוח את החלון. מניאקית.



ביום שלישי יש לי יומולדת וזה מבאס אותי. עוד שנה עברה וכלום. אני עדיין באותו מצב. באמצע תואר שני שכרגע די נמאס לי ממנו. שוקלת לעשות הפסקה. לא באמת. אולי כן. חברתית ורומנטית באותו מצב עגום. בא לי  לדלג על השבוע הזה ולעבור ישר לאח"כ. אני הוכלת לישון, תעירו אותי כשאני אהיה בת 28 וחצי.


8 תגובות:

  1. לי אף פעם לא היה אומץ להזמין אנשים מהעבודה. בכל חמש השנים שעבדתי בְּמשרד, היו אצלי רק שניים ואחד היה רק לחמש דקות, כי הוא נורא רצה לראות את הבית.. וברכות לבביות ליום הולדתך :-).

    השבמחק
  2. הא! את גדולה ממני ביום (ושלוש שנים)!
    אם תמצאי דרך לדלג על שבוע ולעבור ישר לזה שאחריו אני יותר מאשמח אם תשתפי.

    האמת שמה שהצעת יכול להיות רעיון די חכם למניעת תאונות דרכים - לשים בצידי הדרך כל מיני זרים שאנשים יחשבו שמתקשרות לתאונות שארעו ואז זה יהיה בתודעה תמיד ואנשים יאטו (או לא יעקפו בצורה מסוכנת או כל דבר אחר שיכול לגרום לתאונות).

    השבמחק
  3. הי, אנחנו כמעט תאומות.
    האמת שיש לי רעיון- בואי נטוס שתינו לאנשהו ולא נספר לאף אחד על זה ונחזור עוד שבוע

    השבמחק
  4. אלה האנשים שאני מבלה איתם את רוב היום ככה שזה לא כזה מוזר לראות אותם גם בערב.

    השבמחק
  5. בדיוק התכוונתי לנזוף במגבת שככה בקלות מוכנה ואף רוצה לוותר על שבוע שלם מהחיים שלה, אבל אז את הגעת עם הרעיון שלך- והוא באמת פיתרון מעולה. תודיעו לי- אני אצטרף

    השבמחק
  6. טוב, ניסיתי להעלם לשבוע אבל לא הלך.

    השבמחק
  7. מזל טוב ליום הולדתך

    השבמחק