יום שישי, 4 ביוני 2010

אדם צובר ארגזים כמו נמלים בחודשי הקיץ

וזה מיאש


יש לי בית קטן בכוונה כדי שאני לא אצבור יותר מדי דברים ועדין, הארגזים ממשיכים להערם. לדחוף את כל החיים לארגזים ולכתוב על כל ארגז מאיפה הוא בא. רק אחרי שסגרתי את הארגז עם כלי הכתיבה נזכרתי שגם כדאי לכתוב עליו משהו. התעצלתי לפתוח אותו שוב אז אני אני מתמשת באיזה עט פושט שנשאר מאחור. לכתוב הפוך כי הארגז על הרצפה ואין לי כוח להרים אותו.


יום אחרון בדירה הזו וכמה צפוי- אין אינטרנט. אז גם הפעם הקטע הזה נשמר על המחשב ויפורסם מאוחר יותר.


די נמאס לי מהדירה הזו. אני לא יכולה להגיד בדיוק למה. לכלבים בחוץ כבר התרגלתי ואני לא שומעת אותם בבוקר. נראה לי החוסר אונים. שנעלם לי האינטרנט לסופשבוע שלם כי בעלת הדירה לא מרגישה צורך לקנות ראוטר נורמלי כי היא לא צריכה, יש לה נטסטיק. ופתאום להיות שבוע שלם בלי מים חמים כי יש רק אדם אחד שמטפל במים החמים בכל חיפה והיא לא מוצאת את הטלפון שלו. תגובתה: מזל שקיץ עכשיו. גם הממיר התחיל לגמגם. אני לא מרגישה שהדירה באמת שלי. אני לא מרגישה בבית. מצד שני אני לא זוכרת מתי בפעם האחרונה כן הרגשתי בבית. יש לי הרבה פעמים חלומות על מעבר דירה, רובם בדירות בקיבוץ, כל פעם זה במקום משונה אחר וכל פעם אני מתעוררת ומנסה להזכר איפה אני גרה באמת. בדירה שהיתה לי בקיבוץ גרתי 5 שנים. כשחזרתי מחופשה של חודש היא נראתה לי זרה. התעוררתי באמצע הלילה ושוב תהיתי איפה אני. אולי עכשיו בדירה שאני עוברת אליה אני אצליח לגרום לה להיות שלי.


מסתבר שבעלת הדירה החדשה לא רוצה שאני אכניס לשם חתול. אני גם לא בטוחה שאני רוצה חתול. מסכן, מה הוא יעשה כל היום כשאני לא אהיה בבית. אני לא אוכל לתת לו לשוטט כי הוא לא יוכל להכנס הביתה אח"כ לקומה חמישית. אולי אני אקנה לי תוכי.



לא מצאתי מישהו שיקח את הדירה הישנה במקומי. זאת אומרת, מצאתי מישהו שרוצה אותה ל- 3 חודשים. אבל כסיפרתי עליו לבעלת הדירה היא שאלה איך קוראים לו. אמרתי לה את השם שלו. היא היססה לרגע... ערבי? כן. ואני שומעת בטלפון איך היא מחפשת תירוץ לצאת מזה. בערב היא הודיעה לי באושר רב שהיא ניהלה כינוס משפחתי והחליטה להשכיר את הדירה לעוד שנה. אז עכשיו אני צריכה למצוא לה מישהו שיכנס לשנה ו-3 חודשים, היא מעדיפה סטודנטית. אני מתחילה להרגיש שאין לי כוח אליה ואני מוכנה פשוט לשלם על העוד 3 חודשים האלו ושהיא אח"כ תחנק עם חיפוש דייר חדש. בינתיים אני יכולה לארח פה אנשים כי המיטה והמקרר נשארים ויש גם טלויזיה. אז אם מישהו מגיע לחיפה ב-3 חודשים הקרובים וצריך דירת אירוח אפשר לפנות אלי.



 


עדכון שישי בבוקר- יש אינטרנט!!!. יש עוד ארגזים. סיבוב אחרון של פרידה מהבית.


 


בהשראתו:


רעיון טוב- להביא למפגש צוות השבועי עוגת גבינה עם פירות יער


רעיון רע - לבוא בחולצה לבנה באותו יום.



מתוך דיון ארוך מאד ומאד מיותר שהתקיים היום:


-אני לא מבין מה אני רואה בגרפים.


-אתה רוצה לראות שהגרף הכחול מגיע לאדום.


-אבל הוא לא


-נכון. האדום זה מצב אופטימאלי, לא תמיד אפשר להגיע אליו.


-אז מה אני רואה פה?


-שהגרף הכחול מתקרב לאדום.


2 תגובות:

  1. באיזה רחוב הדירה? שאני אדע ממה חהיזהר בחיפושי הדירה שלי בחיפה

    השבמחק
  2. בשביל דירה זמנית היא לא כזו רעה. סתם ליכלכתי עליה כי בעלת הדירה מעצבנת אותי. אולי את מעוניינת?

    השבמחק