יום ראשון, 6 ביוני 2010

על ארגזים פרק ג' - או שוב לא מצליחה לישון

אז אני שוב כותבת כי לפעמים זה מרדים אותי.


קטן עלי לחיות בבית שמכל החפצים שלי מה שנשאר בו זה שני ארגזים וכמה שקיות בגדים. גם ככה את רוב הדברים שלי אני לא באמת צריכה. אני חושבת שאני הולכת לעשות מבחן: כל מה שלא יחסר לי  בשבוע הזה אני אזרוק ברגע שאני אעבור. חוץ מהדברים היפים. הם סתם עושים אווירה נעימה. רשימה של דברים שלא יזרקו בינתיים: סיר לפסטה, פסטה, סיר קטן למרק. צלחת אחת, שתי כוסות (אני לא יכולה להסביר את זה אבל אני תמיד משתמשת ב-2 כוסות בו זמנית). מחשב.


זה כיף לתכנן את הדירה החדשה ומה אני הולכת לעשות בה. בעיקר המחשבה על כל הדברים שאני יכולה לקנות עכשיו כשנכנסתי לדירה ריקה ומרווחת שאני יכולה לעשות בה מה שאני רוצה. קניה ראשונה- כיריים- done. ראש גז בודד. הוזמן במרשתת (אינטרנט בלעז). קניות במרשתת זה דבר נפלא (אני מקדמת קמפיין להחדרת המילה מרשתת לשפת הדיבור).


צריך לקנות:


שולחן עבודה. כזה עם מדפים מעליו. אבל בלי גב כדי שלא יחסום את הקיר.


מדף למטבח שעליו אני אשים את הכיריים. ואת המיקרו והטוטסר. זה צריך להיות כזה עם כמה תאים שיכנס במקום התנור הישן והמעפן שאני צריכה לזרוק.


ארון למקלחת. או שאני פשוט אזרוק את כל הדברים על המכונת כביסה.


שלט לטלויזיה. כי הקודם השאיר טלויזיה בחדר כי לא בא לו לסחוב אותה אבל אין לה שלט. והגיע הזמן שאני אחזיר את הטלויזיה שלי לקיבוץ, 3 שנים אחרי שעזבתי.  


אני רוצה לקנות:


מדבקות לקיר. ראיתי את זה פעם אחת בחנות ואז חיפשתי באינטרנט ומסתבר שזה סוג של האופנה האחרונה בעיצוב. בכל מקרה יש כמה כאלה ממש יפות. בעיקרון יהיה יותר מרשים אם אני אקנה צבע ואדפיס את התמונות שאני רוצה ואצור מהן שבלונות לצבע, אבל עם הכישרון שלי זה בטח יתפספס וסתם ימרח וחבל.


שעון יפה כזה גדול שתופס חצי קיר ומורכב רק מספרות, בלי לוח שעון. כי יש לי הרבה קיר לשים עליו דברים.


צמחים. כאלה שאוהבים שמש כי יש לי הרבה.


דגים כאלה שמדביקים באמבטיה, כי יש לי אמבטיה.  



לכתוב את כל זה די העביר לי את הבאסה שלא נתנה לי לישון אבל אני עדיין לא עיפה.


נראה לי ששמו לי משהו בקפה. היתה לי הרצאה באמצע היום ולפני ההפסקה הרגשתי שאני עוד רגע נרדמת. אז קניתי קפה הפוך בגרג. מזמן לא שתיתי קפה הפוך טוב באמצע היום, מאז שהעובדת בקפיטריה עברה לקפיטריה אחרת בשטח המפעל ובמקומה הביאו כמה עובדות שהורסות את הקפה באופן שיטתי. בכל מקרה, אחרי ההפסקה, בהמשך ההרצאה ובהמשך כל היום היתי קופצנית. אני עדיין מרגישה קופצנית. אם אני לא אלך לישון בקרוב אני כל כך הולכת להרדם מחר בעבודה. מישהו יכול להמליץ על מכונת קפה טובה?



8 תגובות:

  1. נשמע מרגש לחשוב על דברים לקנות לדירה החדשה, אני קיבלתי את כל שלי בירושה אז לא הייתה לי הזדמנות לחוות את זה ולהשפיע על נראות הדירה שלי וזה מרגיש כמו פספוס. תהני מהחופש הזה להחליט מה לזרוק, מה לשמור, מה לקנות ואיפה הכל יעמוד, נשמע לי כיף חיים!

    אני ממליצה על קפה שחור, זה תמיד מעיר (ולא דורש הוצאה כספית גדולה כמו מכונת קפה).

    השבמחק
  2. קפה שחור זה יותר מדי הארד קור, אני מנסה לשמור על מינונים נמוכים.

    גם אני קיבלתיהרבה דברים בירושה אבל איפשהו במעבר בין דירות הצלחתי להפטר מחלק

    השבמחק
  3. אם כבר מדבקות לקיר אז רק אלה הזוהרות בלילה המגניבות בצורת כוכבים וירח.
    בהצלחה במעבר

    השבמחק
  4. די, מדבקות כוכבים זה כל כך ’90 שאפילו אני יודעת שזה 90’. וחוץ מזה שאם כבר כוכבים הם צריכים להיות על התקרה

    השבמחק
  5. נו, עולם קטן, אני בדיוק נוטש את דירתי וחוזר (זמנית!) להורים. רוצה לעשות סיבוב ליד הבית שלי ולצעוק אלטע זעכן?

    השבמחק
  6. אני מעדיפה צליל של אוטוגלידה.

    אז זה אומר שעכשיו אתה נמצא קרוב לאיקאה? (אהמ אהמ ראה פוסט ארגזים)

    השבמחק
  7. האמת שעכשיו אני ממש על ארגזים, אבל למזלי היה לי שכל לרכוש רק דברים שנכנסים לאוטו, וגם ככה הרוב זה סתם פיצ’פקעס לא רציניים (לא יהיה פוסט בנושא, הקוראים ימותו משיעמום).

    וכן, מטר מאיקאה, צריכה משהו? שרפרף? מברשת כלים? ארונית??

    השבמחק