יום חמישי, 25 בפברואר 2010

my food is out there

כרגיל נגמר לי האוכל במקרר. אז הלכתי לקניות. לא יודעת איך אבל יצאתי הפעם עם הרבה שקיות. אני מקווה שלפחות זה יחזיק מעמד הרבה זמן ואני לא אחזור לסופר עוד 3 שבועות לפחות. בכל מקרה, איך שהגעתי הביתה התחיל גשם של חתולים וכלבים. והמטריה נשארה בבית.אז בחוסר נאמנות מוחלט נטשתי את שקיות הסופר על האוכל שהכילו בתוך האוטו ורצתי הביתה. עכשיו אני רעבה ומחכה שיפסק הגשם כדי ללכת לשחרר את האוכל.


אפרוחים מסכנים. אני כרגע רואה דרך האוכל בערוץ 8 ובפרק הזה הוא עוסק בעוף. אז מגיש התוכנית הלך לבית גידול לשניצלים. מראים איך לוקחים את הפולקע לעתיד כשהם עוד קטנים וצהובים ומעבירים אותם את כל התהליכים. זורקים אותם ומעיפים אותם בפס יצור כמו כדורי טניס קטנים שלא מרגישים כאב. עושה רע לראות את זה. איל שני שואל את המגדל בלול "איזה חלק מהלול הולך למרק עוף ואיזה חלק לשניצלים?". חזק. מסתבר שאפשר לאלף תרנגולות. תרנגולות שגדלות בלול הן מטומטמות אבל כאלה שגדלות בחצר יש להן סיכוי לקצת אינטילגנציה. דיון על שניצלים בצורת דינוזאורים. איזה חלק של הדינוזאור הילד נותן ביס ראשון? בראש כנראה, נותן לו הרגשה של כוח.


בכלל לאחרונה בערוץ 8 יש כמה דברים טובים. עדיין יש שידורים חוזרים של בריניאקס, שבעונות האחרונות מאד התדרדרו לטעמי, אבל בנוסף יש הלינק עם גורי אלפי ויש דרך האוכל ודיבור חדיש. אני מוצאת את עצמי יותר ויותר נשארת על הערוץ הזה. חוז מזה, דוד שלי מופיע באחד התוכניות של דרך האוכל. כבוד.


הבוס החדש של התחום שלי (שאני מכירה כבר הרבה זמן, מה שחדש זה העובדה שהוא בוס) החליט עם כניסתו לתפקיד להכיל מפגשי צוות שבועיים בני כ-3 שעות בהם כל אחד מהצוות יעביר מתשהו איזושהיא הרצאה על נושא שהוא מכיר על מנת לשתף ידע בין אנשים. רעיון ממש יפה אבל 3 שעות שבועיות זה המון זמן לאנשים שגם ככה תמיד לחוצים בעבודה. לא משנה למה אבל הוא החליט שאני בנאדם כנה ולכן מצא לנכון לשאול אותי מה דעתי. מאחר והוא שאל עניתי לו שלדעתי יותר נכון לעשות פגישות פעם בשבועיים ולא כל שבוע. אז היום הוא הודיע שהפגישות הלימודיות יהיו פעם בשבועיים ובשבועות שאין לימוד תהיה פגישה קצרה של חצי שעה + עוגה. יותר מדי עוגות בעבודה, לא בריא. יאלץ אותי לעלות במינון של החדר כושר. בכל מקרה, אנשים בתחום ניסו להבין מה גרם לו לשנות את דעתו. לא סיפרתי שזה רעיון שלי, בכל זאת, דיסקרטיות והכל, אבל עכשיו יש לי תחושה של מגניב לי, הבוס מתייעץ איתי בקשר לניהול.


אני לא החלטתי אם כנות זו תכונה חיובית. זאת אומרת, הבוס שאל מה דעתי אז מצד אחד מי אני שאגיד לו מה לעשות, מצד שני הוא שאל דוקא אותי כי הוא יודע שאני אגיד לו באמת מה שאני חושבת. בדיוק השבוע הטפתי למישהי שעובדת איתי שלא נעים זה לא שיקול, אם יש משהו שמפריע לה היא צריכה לדבר עם האחראי ולא להגיד לעצמה שלא נורא וגם ככה אפשר להסתדר. מצד שני, כבר אמרו לי שאני טיפוס ביקורתי ולא תמיד נכון להביע את הביקורת כלפי האדם המבוקר, בעיקר אם היא לא יכולה להועיל. 


אוי גוואלד. עכשיו רואים לול עם תרנגולות בלי נוצות. זן מוזר שנוצר בקליפורניה, שבגלל שאין להם נוצות לא חם להם. הורידו את החולצה. עוף עם כרבולת שמסתובב ומקרקר. המגדל שלהם הוא סוג של חוקר שמנסה לשווק את הזן הזה וממש מסביר את כל היתרונות של גידול תרנגולות בלי נוצות. אני כבר לא רעבה.


אני חייבת לראש צוות שלי גלידה. התערבנו על משהו והוא צדק. אני כבר שבוע אומרת לו בוא אני אקנה לך את הגלידה שאני חייבת לך. התשובה שלו היא "אבל אז אני לא אוכל להזכיר לך שאת חייבת לי גלידה כי אני צדקתי ואת לא". גבר כלבבי.  



אה כן, כמעט שכחתי. פורים שמח


7 תגובות:

  1. ערוץ 8 הוא נפלא - חוץ מזה שיש בו המון שידורים חוזרים (למשל, של "הלינק" ושל "Brainiacs"). אייל שני גאון. מהסוג המטורף, אבל גאון. העדפתי לראות אותו יותר מבשל, כמו ב - "דרך האוכל", אבל גם ככה לראות אותו זה משעשע.
    "דיבור חדיש", לעומת זאת, משעממת אותי. לא התפעלתי. זו גם שעה די מאוחרת בשביל ההתפלספויות שם, ואין לי כוח אליהם.
    כנות זו תכונה חשובה - אבל צריך לדעת מתי לכבות אותה. אם שואלים אותך שאלה ישירה, ניחא - אבל אני בדרך-כלל מעדיף תשובות יותר דיפלומטיות.

    השבמחק
  2. לדעתי השעה של דיבור חדיש רק מוסיפה לו. בשעה כזאת המוח כבר נרדם ואז נחמד לשמוע את הרעיונות שלהם.
    אני אף פעם לא היתי טובה בדיפלומטיות. לפעמים אני מעדיפה פשוט לא להגיד כלום.

    השבמחק
  3. ערוץ 8??? פששש... תזהרי, אנשים עוד עלולים לחשוב שיש להם עסק עם חנונית רצינית!!!

    (...אמר מי שמכור לכל הענתיקות ב-BBC).

    פורים רטוב ושמח גם לך!!!

    השבמחק
  4. אני הייתי מחוברת בוריד לערוץ 8 בעבר, אבל זה בעיקר בגלל שהייתה לו תקופה שהוא שידר המון תוכניות על גידול ילדים (שזה סוג של פטיש עבורי) ומאז הוא רק ממחזר וזה באסה. רציתי לצפות בדיבור חדיש, אבל איכשהו, אני תמיד מפספסת את זה. וגם את התוכנית של איל שני רציתי לראות, אחרי ההופעות אורח שלו במחוברות, שם הדהימה אותי הגישה שלו לאוכל.

    מגניב שהבוס לוקח ממך עצות, זה טוב שלא אמרת שהשינוי היה בזכותך, אבל תיזהרי מכך שהוא יחפור במוחך ויקח ממך רעיונות בנושאים קצת יותר חשובים, יחד עם קרדיט שמגיע לך.

    פורים שמח!

    השבמחק
  5. חנונית? אני? אין סיכוי שמישהו יחשוב ככה.
    זה מרושע לחשוב שגשם בפורים זה כיף?

    השבמחק
  6. איל שני הופיע במחוברות? איך פספסתי את זה?
    בתוכניות של גידול ילדים אף פעם לא צפיתי, נראה יותר מדי כסרט אימה על כל הדברים שיכולים להשתבש.

    השבמחק
  7. כן כן, איכות היא לא מילה גסה. ח נ ו נ י ת!!!


    מה איכפת מה אנשים חושבים? כשאני רואה גשם אני מתחיל לשיר!

    השבמחק