יום חמישי, 18 בפברואר 2010

אופציות נסגרות, אופציות נפתחות

בדיוק כשהגעתי למסקנה שהדרך היחידה שלי למצוא איזשהו מרצה שיסכים להנחות אותי לתזה זה לשכב איתו, קיבלתי דואל מדיקן לימודי הסמכה: תקנות בנושא - איסור קיום יחסים אינטימיים בין בעלי קשרי סמכות וכפיפות בטכניון. בקיצור, אסור לקיים יחסים אינטימיים בין בעלי קשרי סמכות  וכפיפות. קשר סטודנט ומנחה נכלל בהגדרת קשר סמכות. באסה, הלכה הדרך הזו. גם קשר סטודנט-מתרגל נכלל בהגדרת קשר סמכות. ז"א הלכה האופציה לשכב עם מתרגל בשביל ציון. אין ברירה, נצטרך להשקיע בלימודים.


אבל, כמו שאומרים, כשאלוהים סוגר דלת הוא פותח חלון (כי אחרת נהיה לו מחניק). קיבלתי בסקייפ את ההודעה הבאה:


There are thousands of unhappy married women and men in every city, but they DO NOT want to leave their spouse. They want to stay married, but they want to have an affair without ever being caught. Our dating community is extremely popular!


Having an affair can be stressful because you never know if the other person involved is going to get attached to you. You just want to have an intimate encounter and nothing else.


A great thing about this Discreet Dating Community For Married People is that there is no cost to join. You can check it out, see if you like it, and then begin contacting married people for secret intimate encounters.


Press here if you want to have an affair with a married person:
http://www.treatyourselftonight.com


בקיצור- הזמנה להצטרף לקהילת אנשים נשואים שמעוניינים לשכב עם אחרים באופן דיסקרטי ובלי רגשות מעורבים (לא מחקתי את הקישור, למעוניינים). עכשיו אני יכולה להתחתן בראש שקט. אני יודעת שאם אני רוצה יש לי את האופציה להצטרף לקהילה בלי כל הכאב ראש הכלול בבגידות בד"כ. מעניין אם שני אנשים בקשר סמכות וכפיפות בטכניון יכולים להשתייך לקהילה ביחד ואם כן, האם בעל הסמכות צריך לדווח על כך לממונה עליו.



9 תגובות:

  1. כמה מעניין שרוב הנשים מחפשות דווקא נשים ולא גברים.
    (אז אולי תחשבי על מתרגלת או על מרצה )

    השבמחק
  2. שאלת תם: אם תבטיחי (בחוזה כתוב כמובן) לשכב עם המרצה "לאחר קבלת תואר", זה עדיין יחשב עבירה על התקנות?

    השבמחק
  3. מקריאה חוזרת של המכתב, אני חושבת שעלית על פירצה. כל הכבוד , אז אולי לא הכל אבוד

    השבמחק
  4. נכנסתי לאתר, ודפדפתי. ויש טבלה שם שממנה אפשר ללמוד שרוב הנשים מחפשות דווקא נשים ולא גברים.

    השבמחק
  5. שמחתי לעזור... מקווה שתזרקי גם לי איזו עצם...

    השבמחק
  6. זה רק עניין של זמן עד שזוג ימצא אחד את השני באתר הזה, ואז באמת יהיה מעניין.

    השבמחק
  7. בעיקר אם הזוג הזה ביחסי מרות כפיפות בטכניון

    השבמחק
  8. למה אני קיבלתי את המייל על איסור קיום יחסים אינטימיים בין בעלי כפיפות מהטכניון רק היום?!

    האם הם רואים בך סיכון יותר גבוה אז הם מיהרו להעביר לך את המסר..?

    השבמחק