יום שישי, 11 בדצמבר 2009

לא דרך להתחיל את הסופ"ש

9:20 לפנות בוקר תור למתפי האינקוייזיציה לשיננית. כי פעם בשנה מגיע לי טיפול חינם במסגרת הביטוח. מה שמבטל את התירוץ של אני לא הולכת לשיננית כי אני קמצנית (נניח לרגע בצד את העובדה שאי אפשר להגיע לרופא בלי לשלם משהו). הם גם מתקשרים להזכיר לי שעברה שנה מאז הפעם האחרונה אז התירוץ של פשוט לא חשבתי על זה גם נפל. כשמישהו מתקשר אלי באופן אישי איכשהו להגיד לה אני פשוט שונאת שינניות לא נשמע טוב. אז הלכתי לאחת.


אני לא זוכרת בוקר שבו היה לי כל כך קשה לקום. אפילו כדי להגיע מוקדם במיוחד לעבודה אני קמה יותר בקלות.


כמובן שהטיפול התחיל בנזיפה על זה שלא הייתי אצלה כבר הרבה זמן בתוספת הערות במהלך הטיפול כולל הדגמות של הנה תראי כמה אבן הוצאתי לך. איזה כיף זה בטח לשיננית שהיא יכולה ככה לפטפט ולנזוף וכל מה שאני יכולה לעשות בתגובה זה  למלמל משהו לא ברור. לפחות פותר אותי מהצורך לענות תשובה כלשהי. "למה את לא שמה פלואור?" "אהא?" "זה שומר על השיניים" "אאה..". "בזזזז" (האחרון זה הצליל בלתי נסבל הזה שחופר בתוך האוזן).


וכמובן הנסיון למנוע מצב שבו אני אלך בלי לשלם כלום "אז לשים לך פלואור?" "מה זאת אומרת לשים לך פלואור?" "זה 60 שקלים פעם בחצי שנה, שומר על השיניים". "אני אחשוב על זה". "טוב אבל את ממש צריכה לבוא לעיתים קרובות יותר". ברור, כי כל כך נהניתי היום.


אבל אם אני כבר פה (וכאן הטעות), יש לי איזה שן מאד חדה ששורטת לי את הלשון אז שאלתי אותה אם אפשר אולי לשייף אותה. היא שלחה אותי לבקש מהרופאה. הרופאה באופן מפתיע היתה די נחמדה והסתכלה לי בפה אחרי כמה הערות על כך שמוזר שפתאום התחיל להפריע לי. לא יודעת למה רופאי שיניים לא מאמינים שמצב השיניים יכול להשתנות. הרי זה בדיוק הסיבה שממליצים לעקור שיני בינה, כי הן דוחפות אל כל שאר השיניים. ויש לי אחת שיצאה לפני שנתיים בערך, אז למה זה לא הגיוני שהיא הזיזה את כל השאר? בכל מקרה, מסתבר שאכן שום דבר לא זז, פשוט השן שבורה. אין לי מושג מתי זה קרה. פתאום קם אדם בבוקר ומגלה שהשן שבורה. נראה לי יותר הגיוני שהשן בינה אשמה. אבל לא משנה, הרופאה שלפה מכשיר ושייפה את השן וכרגע היא לא שורטת יותר. וכמובן שבמסגרת המאמצים לא לתת לי לצאת בלי לשלם, במקרה לגמרי היא ראתה משהו שחשוד לה כחור. אז עכשיו קיבלתי הפנייה לצילום שיניים שעולה (עם הנחה כי שילמתי שם) 80 שקלים. עכשיו, אחרי ששילמתי משהו היתי יכולה ללכת הביתה. ולחזור עוד שבועיים עם הצילום.



מקווה שהמשך הסופ"ש יהיה פחות מתעלל


ושיהיה לכולם שבוע מוצלח



13 תגובות:

  1. חחחח שיהיה לך סוף שבוע טוב.

    השבמחק
  2. הם התקשרו אלי כמה פעמים ובסוף הברזתי להם כי שכחתי. במקרה שלי אני גם צריך לנסוע לחיפה בשביל השיננית ואין לי כוח לזה.

    אני פעם שברתי שן תוך כדי חלום (בינתיים זה החלום הכי יקר שלי והוא עלה לי 500 ש"ח עד כה).

    חג שמח

    השבמחק
  3. אוך הזכרת לי שגם אני מזמן לא הייתי אצל שיננית או רופא שיניים ואני ממש לא בטוחה שהעלות של הטיפולים שלי יסתכמו ב 80 שח על צילום, אין לי מזל כזה עם שיניים.

    אני אגב, מאוד אוהבת ללכת לשיננית בתיאוריה, כי אני מאוד אוהבת את מה שזה עושה לשיניים. אבל זה רק בתיאוריה, בפועל כבר שנים (שנתיים וחצי) שרגלי לא דרכה במרפאת שיניים.

    השבמחק
  4. לא נורא. באמת לא נורא. נשאר הרבה מהסופ"ש. תתפרעי

    השבמחק
  5. נששמע כמו חלום ממש מטריד. על מה חלמת?

    השבמחק
  6. הצילום זה רק השלב הראשון. אני עוד לא יודעת כמה יעלה הטיפול בעקבות תוצאות הצילום
    לשיננית בתיאוריה לא הייתי מתנגדת ללכת. הבעיה היא עם מה שקורה בפועל.

    השבמחק
  7. את האמת אני לא זוכר כעת.

    השבמחק
  8. לדעתי, שיננית זה יותר כואב מטיפול שורש, כי ט"ש הוא בהרדמה. אבל אני מגלה לך את זה, רק בגלל שאת אחרי..

    השבמחק
  9. אואואו למה לנסוע עד חיפה!?!?
    יש <a title="רופא שיניים" href="http://www.dr-tzohar.co.il&quot;>רופא שיניים מצויין בחולון שיכול לטפל בך...

    השבמחק
  10. לטפל בי או בשיניים שלי???

    השבמחק
  11. זה לא כואב אבל זה לא נעים ברמות

    השבמחק