יום שבת, 16 בדצמבר 2017

בית חדש

עברתי מדינה, מה זה בשבילי לעבור אתר. 

כמו במעבר מדינה, גם פה אני כנראה אאבד כמה חברים שישארו מאחור. אולי אני אמצא חברים חדשים, אולי לא. אני לא טובה בלשמור על קשרים, אני לא טובה בליצור קשרים. אבל לפחות למחשבות שלי יש בית.

ארזתי את כל הפוסטים להרבה מזוודות קטנות ולקחתי אותם למסע עם קונקשן בוורדפרס. חלק מהמזוודות הלכו לאיבוד בדרך והגעתי לפה בלי השנים הראשונות של הפוסט. לא נורא, כל מעבר הוא הזדמנות לנקות ולהפטר מחפצים ישנים.

לא עשיתי מסיבת פרידה עם פוסט סיכום מרגש, אני לא אוהבת לסכם דברים. אני לא טיפוס רגשני, אני איש פח (כדברי אחד הפוסטים שהלכו לאיבוד במעבר). מה שנגמר נגמר ומה שמתחיל מתחיל, כל הדברים נעים במסלולם, לא יוכל איש לדבר וכו.

ייקח קצת זמן להכיר את המקום החדש. בינתיים הספקתי לעצב את הבית ולסדר אותו שיהיה ראוי לאירוח. לכל המבקרים ישנים וחדשים ברוכים הבאים. 

15 תגובות:

  1. שיהיה המון בהצלחה בבלוג החדש :)

    השבמחק
  2. ממשיכה לעקוב. שיהיה בהצלחה.
    תיאו.

    השבמחק
  3. ברוכה הבאה :) איזה כייף שעברת והמשכת! ומאוד אהבתי את הפוסט... העמוד שלך חורפי ונעים מחכה לעדכונים

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף שלא באמת נפרדים :) טוב לראות גם אותך כאן

      מחק
  4. תתחדשי ובהצלחה בביתך החדש.
    נרשמתי

    השבמחק
  5. אחד הבלוגים שחיכיתי שיעברו, בתור פלאו אמריקן

    השבמחק