יום שלישי, 19 בדצמבר 2017

חנוכיה לי יש

וגם אשוח קטן, כי בא לי


13 תגובות:

  1. מקסים 😍 חג/ים שמח/ים 🙂

    השבמחק
  2. רעיון חמוד לעץ אשוח: כמה שיותר אור, יותר טוב. חג שמח!

    השבמחק
    תשובות
    1. כל העצים ברחובות מכוסים כרגע בהרבה יותר אורות מזה, הוא מסתכל לרחוב ומקנא בהם

      מחק
  3. יווו נראה שמח וחגיגי!!! מאחלת לך המון אור וניסים קטנים וגדולים!!!

    השבמחק
  4. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  5. זה כלכך הסיגנון שאמרתי שאגדל את הילדים שלי.
    אומנם אנחנו יהודים אבל אני חושבת שכריסמס זה חג מהמם והמהות שלו יפייפיה
    שאפוו..וחג שמח ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. נ.ב - מחקתי את התגובה הקודמת כי היתה לי טעות במילה אחת

      מחק
  6. האשוח הפצפון מהמם !

    השבמחק
  7. נפרדתי מבעלי לפני שלוש שנים. לא הייתה תקשורת בינינו. יעצו לי על ידי משפחות וחברים לשחרר ולשכוח מהנישואים ולהמשיך הלאה בחיי. לא רציתי להתחתן עם מישהו אחר כי עמוק בפנים אני עדיין אוהב את בעלי. כל כך סבלתי מכאבים ובלבול שקראתי המלצה באינטרנט על איך ד"ר אלאבה איחד מחדש נישואים שבורים בעזרת כוחותיו הרוחניים. המשכתי לקרוא כל כך הרבה המלצות על איך הוא עזר לשים קץ לגירושים ולשקם את אהוביהם לשעבר של אנשים ואמונתי התחדשה. אני יוצר קשר עם ד"ר אלאבה מיד כעבור כמה דקות הוא ענה לי ונתן לי הנחיות מה לעשות, לאחר שעמדתי בדרישה הנדרשת יומיים לאחר הטקס, הכישוף שינה את חיי סביב בעלי כי מינון לא מדבר אליי. יומיים הוא התקשר אלי באמצע הלילה בוכה ומתנצל שזו עבודת השדים, אז אני עדיין נדהם מהנס הזה אז אני סולח לו. עכשיו הנישואים שלי מאוזנים. טקס ד"ר אלאבה עבד מצוין והנישואים שלי חזקים יותר מבעבר, ושום דבר לא יכול להפריד בינינו שוב. ביקרתי בכל כך הרבה אתרים שחיפשתי עזרה, זה היה חסר סיכוי עד שהתחברתי לד"ר אלאבה, הגבר האמיתי שעזר לי לשחזר את הנישואים השבורים שלי אם יש לך בעיה דומה בנישואיך, אתה רוצה שבעלך או אשתך יאהבו אותך שוב. , יש לך מישהו שאתה אוהב ואתה רוצה שהוא יאהב אותך בתמורה, יש לך אתגר בחיים שלך, תבנית הלחש של ד"ר אלאבה היא הפתרון והתשובה לבעיה שלך, וואטסאפ / ויבר עם מספר הטלפון שלו: +1(425) 477-2744, צור איתו קשר עוד היום על ידי שליחת אימייל אל dralaba3000@gmail.com. אל תיתן לאף אחד לקחת את בן/בת הזוג שלך ממך.

    השבמחק