יום ראשון, 24 בדצמבר 2017

החורף פה.












תזכורת לעצמי- לא לנסות לצלם בזמן שהולכים בפארק מכוסה שלג בעובי כמה סנטימטרים כשלא ברור בדיוק איפה נגמר הבטון ומתחיל הדשא. למרבה המזל השלג היה מספיק קר והבגדים נשארו יבשים. הטלפון מצד שני לא לקח את העניין יפה ולכמה זמן הייתי בטוחה שהוא הלך סופית. בסוף המכשיר התגבר ברגע שהגיע למטען ורק פספסתי כמה תמונות ממש מוצלחות כשהאחד הבהיל להקת אווזים. הוא מצידו תפס תמונה משגעת.

לא כתבתי על השלג הראשון שהיה לנו השנה. ביום שאמא שלי ובנזוגה נחתו פה הם זכו לקבלת פנים של 7- מעלות. יום למחרת היה שלג, בדיוק בשבילם לפי הזמנה. שלג יפה, לא שלג מבאס של 0 מעלות, שלג קפוא עם פתיתים יפים שגם כיף לדרוך בתוכו. ואז התחמם ובשאר הביקור היה להם כמה מעלות טובות מעל האפס (5-6 ככה) ושמש יפייה. אחרי שהזהרתי אותם שממש קפוא ולא נעים היה בכלל לא נורא. עכשיו לכי תשכנעי אותם שזה לא מזג אויר טיפוסי ובדרך כלל בכלל לא נעים פה.

12 תגובות:

  1. אני יודעת שקר נורא אבל....איזה יופי 🙂 ואיזה אמיצים וחמודים אתם שיצאתם וצילמתם עבורנו.
    ודווקא טוב שזה מזג האוויר החורפי שקיבל את פניה של אמך, כך היא תסכים לבוא לבקר שוב ושוב........."חגים שמחים" לך ג'אסט יקרה

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת שהיום היה הרבה יותר יפה (או לפחות נראה יפה מהחלון) אבל היה כל כך קר שלא בא בחשבון לצאת לצלם

      מחק
  2. שנים לא ראיתי שלג במו עיניי או נגעתי בו. החזרת לי את הגעגוע לקור.

    השבמחק
  3. ואו איזה תמונות מהממות!אני ממש אוהבת שלג זה מראה והרגשה שלא ניתן לתאר! מדהים!
    אנחנו הספקנו לתפוס רק את זה של ה-0 מעלות אבל זאת הייתה לגמרי תכנית לפי בקשתך והשתוללתי כמו ילדה! תהנו, תצלמו, אלו זכרונות מדהימים!

    השבמחק
    תשובות
    1. היתרון של שלג ב0 מעלות הוא שלא קר בטירוף אז אפשר גם לשחק ולא רק להתכווץ במעיל. תמונות לא יחסרו לי

      מחק
  4. נראה מקסים, איפה זה? התאהבתי בשלג.

    השבמחק
  5. שלא יחשבו שחס וחלילה יש רגעים נחמדים וכיפים.
    תמונות מקסימות.
    תיאו

    השבמחק
    תשובות
    1. חס וחלילה, את יודעת כמה קר פה כרגע? לא מעיזה להוציא את האף

      מחק
  6. תמונת האווזים המתעופפים מקסימה
    רון

    השבמחק