יום שלישי, 21 בנובמבר 2017

ככה מתחיל יום רע

קמה הפוכה מהמיטה אחרי לילה גרוע. כנראה לא הייתי צריכה לאכול אתמול את הפסטה שנשארה מיום שישי. קמה לאט ולוקחת את הזמן. האחד יוצא לעבוד ואני מתחילה להתארגן. באמצע האחד מתקשר מעוצבן שהיה צריך לקנות כיבוד לפגישה ובמאפיה האשראי לא עובד והוא צריך מזומן, תוהה אם אני יוצאת ואם כן אם אני יכולה להביא לו מזומן. בינתיים ראש הצוות שולח הודעות על משהו חדש שהוא רוצה לעשות. עד שאני מסיימת להתארגן הוא כבר מגיע ואנחנו נפגשים במעלית. נותנת לו מזומן והולכת לאוטובוס, תוך כדי הסתמסות חצי מודעת עם ראש הצוות. 


עולה לאוטובוס תוך כדי שיחה בהודעות, מתישבת רגל על רגל, משהו מרגיש מוזר, אני בדרך כלל לא יושבת ככה באוטובוס, ממשיכה להתכתב. אין פקקים היום, סיכוי שאני לא אגיע מאוחר מדי למרות שעת היציאה המאוחרת. באה לרדת מהאוטובוס ורואה שיש גשם בחוץ. תוהה אם המטריה בתיק עם המחשב. פאק! איפה התיק??? מנסה להזכר אם היה לי תיק באיזה שלב. בגלל זה ישבתי רגל על רגל, כי לא היה לי תיק. לוקחת אוטובוס חזרה. לוקחת אובר לעבודה. מגיעה מאוד מאוחר.


המחשב לא היה בתיק וגם לא המטריה. וכשהאחד חזר למאפיה עם מזומן הם כבר תיקנו את האשראי. 

6 תגובות:

  1. יש ימים כאלה, מבאס! מקווה שבהמשך זה השתפר. מאחלת יום נהדר 

    השבמחק
  2. השאלה היא איך יום כזה מסתיים?

    השבמחק
  3. הסתיים כשיצאתי מאוחר מהעבודה כי הרגשתי לא נעים שהגעתי ממש מאוחר, ועד שיצאתי הטמפ’ צנחו מתחת לאפס ולא הייתי מוכנה לזה כי בבוקר היה 7 מעלות אז קפאתי מקור כל הדרך שהתעקשתי ללכת ברגל ולא לקחת רכבת. ואז האחד והשכנים רצו ללכת לפאב עם איזה פוסט ישראלי שמבקר באוניברסיטה ובגלל שלפני יומיים הברזתי הרגשתי לא נעים להבריז שוב אז יצאתי איתם ושתיתי קוקטייל שנשמע טוב על הנייר אבל היה סתם מתוק ויקר עם חתיכת בננה.
    העיקר שהוא נגמר בסוף

    השבמחק
  4. כן יש ימים שהעיקר שנגמרו :)

    השבמחק
  5. יקירתי האם ראית שסוגרים את ישראבלוג? 
    לא בטוחה אם קראת אצל אחרים או שנכנסת במקרה לעמוד הראשי לאחרונה.
    ממליצים לכולם לגבות את הבלוג שלהם כולל התגובות.....
    מספרים שהספריה הלאומית (שאין לי מושג מה זה בדיוק) לקחה על עצמה לאפסן את ישראבלוג כולו כארכיון אצלה, כך שכל התכנים יישמרו ויהיו נגישים - אבל אין לי מושג איך זה יעבור......
    בכל מקרה חשבתי שתרצי לדעת
    סופשבוע נעים!

    השבמחק