יום חמישי, 16 בנובמבר 2017

הולך להיות צפוף

היום בערב נושא הויזה הראשי יחזור סופסוף עם הויזה החדשה שלו. אמא ובנזוגה עדיין פה ויהיו עד יום שני. הערב אני כבר לא אוכל להתפרש באמצע המזרון. 


האורחים כשלעצמם לא תופסים הרבה מקום ( כמובן מעבר לעובדה שכל חדר השינה שלהם) אבל יש התדרדרות מסויימת. בימים הראשונים, עדיין עם ג'ט לג הם היו הולכים לישון בתשע בערב, מה שהשאיר לי כ3 שעות לעצמי לבד. אבל השעון הסתדר להם ואתמול ברבע לאחת עשרה הייתי צריכה לרמוז לאמא שלי שתלך לישון והיא בתגובה החליטה שזה הזמן לשיחה אמיתית לפני שהספאוז יחזור ולא נהיה לבד יותר.


בימים הם עצמאיים לגמרי, אני מכינה להם מסגרת כללית לטיול והולכת לעבודה בראש שקט וידיעה שהם יסתדרו. בערב נחמד לי שאני לא חוזרת לבית ריק (בדרך כלל הספאוז מגיע אחרי) ויש לי משהו לאכול, שאריות מארוחת הצהריים שלהם באיזה מסעדה. הבית גם נשאר מסודר, אני שוטפת כלים מיד אחרי השימוש ומסדרת אחרי והם בהתאם משאירים מסודר אחריהם ויום אחד גם החליטו לטאטא כי לטענתם הם הביאו לכלוך.


בינתיים אני לא מרגישה שצפוף ואני רוצה את המקום שלי חזרה, אבל כאמור הערב יהיה צפוף יותר, הספאוז יתפוס הרבה מקום, ישאיר את המזוודה שלו זרוקה באמצע החדר ואת הבאלגן אחריו והצפיפות תורגש במלואה. 

8 תגובות:

  1. מעניין השימוש שלך במונח ספאוז. פותר הרבה בעיות שבעברית צריך לעשות סלטות באוויר כדי לעקוף אותן, וזה יוצא בסוף ממילא עקום לגמרי. 

    השבמחק
  2. שמתי לב שהאמריקאים משתמשים במושג הזה בעיקר בזוגיות חד מינית, מעין דרך לציין בשיחה מזדמנת את האדם שחי איתי מבלי לציין את המין שלו/ה. זה גם המונח שמופיע בכל הטפסים הרשמיים וכאילו בא להגיד אנחנו רוצים לדעת מי האדם שקשור אליך, אבל לא מניחים שום הנחות או שואלים שאלות לגבי העדפות מיניות כי זה חדירה לפרטיות.
    ניסיתי להשתמש בקביעות בנושא הויזה הראשי, אבל זה מסורבל מידי וספאוז די אומר משהו דומה

    השבמחק
  3. ואי לקח לי חודשים להבין מה זה הספאוז הזה כשהגענו לגרמניה :)
    בדיוק חשבתי עלייך, יש איזו קב’ נחמדה בפייס אולי את כבר שם
    <a href=https://www.facebook.com/groups/1676978205945303/?multi_permalinks=1714865275489929&notif_id=1510683461944024&notif_t=group_activityhttps://www.facebook.com/groups/1676978205945303/?multi_permalinks=1714865275489929&notif_id=1510683461944024&notif_t=group_activity<br />

    השבמחק
  4. אני בהתחלה הבנתי שאני ספאוז של עמית מחקר. בכל הטפסים שלו אני הופעתי כספאוז. רק כשהתחלתי למלא טפסים משלי הבנתי שגם הוא יכול להיות ספאוז שלי וזו בעצם הדרך פוליטיקלי קורקט של האמריקאים לשאול על בנבתזוג מבלי להכנס לשאלת העדפות מיניות

    השבמחק
  5. כהרגלי ביומיים איחור לפחות (להגנתי הייתי בצד שלך כשכתבת). מקווה שהצפיפות עדיין לא עולה על גדותיה.

    השבמחק
  6. מתחילה לעלות. בעיקר באזור המטבח

    השבמחק
  7. איזור שאני משתדלת לבלות בו רק בהיעדר המארחים :) לפחות לא בחדר כפי שצפית.

    השבמחק
  8. משום מה לא קיבלת עדכון על הפוסט הזה.....מזל שראיתי אותו
    איך באמת השפיעה חזרתו של האיש על מאזן הכוחות בבית? 

    השבמחק