יום שבת, 11 בנובמבר 2017

אפשר לישון באלכסון

אחרי ששלחתי את האורחים לחדר השינה שלנו פרשתי לי את המזרן המתקפל בחדר העבודה, כיביתי את האור ונכנסתי מתחת לשמיכה ופתאום חשבתי לי שאני בצד של הspause. זאת אומרת בצד שהוא בדרך כלל ישן בו בחדר אורחים, במיטה שלנו הצדדים הפוכים. ניסיתי להזכר למה זה הצד שלו ונזכרתי שבצד הזה אין מקום על הרצפה לשים את השעון, ובכלל שכחתי לשים את השעון לידי. אז לקחתי את השעון ועברתי לצד שלי ואז שמתי לב שאני משתדלת להשאר בצד אחד וחשבתי על זה שבעצם כל המזרן שלי, אני יכולה לישון איך שבא לי, פאק יה, אני יכולה לישון באלכסון. התפרשתי לי באלכסון כמו שכל המגזינים המטופשים טוענים שכל אחד חולם לישון אבל אחרי בערך דקה זה הרגיש לי ממש מוזר לישון ככה, פשוט זה לא הסתדר. למה לעזאזל שמישהו ירצה לישון ככה? התיישרתי חזרה ורק בשביל העיקרון התגלגתי לאמצע המזרן. יאללה בלאגן, מהיום ועד שהנוסף יחזור אני ישנה באמצע. כשהוא יחזור אולי נפנה לו מקום בצד שלו. 

13 תגובות:

  1. תיאודורה ג’יימס11 בנובמבר 2017 בשעה 23:19

    ככה דיקטטורות מתחילות.

    השבמחק
  2. נהדרת את 💚 שכבי איך שנוח לך. כשהוא יחזור יצטרך לזכות בזכויות שלו בחזרה... 

    השבמחק
  3. מה אני אגיד לך, אני ישנה כבר כמעט חמש עשרה שנה לבד (מתה על זה) ולא ישנה באלכסון, ואפילו מעדיפה צד מסויים במיטה. לא נוח לי לישון באמצע כי זה רחוק לי משידת הלילה, אז אני ישנה בצד אחד. אבל אני מתפרשת לי איפה שנוח לי בלי להתחשב באף אחד, תודה לאל.

    השבמחק
  4. רדיקלית חופשייה12 בנובמבר 2017 בשעה 1:31

    טוב אצלנו זה שתי מיטות צמודות בעצם אז זה לא נוח לישון על החיבור ביניהן >_<"

    השבמחק
  5. פאק יה!
    אני סביבון במיטה, כך שמתי שמתאפשר גם אם נרדמתי בצד אחד של המיטה אני כמה בבוקר ומגלה אלכסון מפואר.

    השבמחק
  6. היש על החופש הזה??? איזה כייף תשני איפה שנוח וכייף לך!

    השבמחק
  7. לפחות 10 שנים ישנתי לבד במיטה גדולה ולא נראה לי שאי פעם ישנתי באלכסון אבל זה נחשב משהו כל כך חופשי שהייתי חייבת לנסות.
    במשך המון שנים היה לי נמר ענק בצד אחד של המיטה. בתקופה מסויימת חלקתי מיטה עם חתולה בחרדות שהיתה תוקפת אותי באמצע הלילה עד שהתגברה על טראומת המעבר ועברה לנצל את הלילות לטיולים בסלון בלי שאני מפריעה לה. 

    השבמחק
  8. האמת שכשחולקים מיטה נראה לי ששתי מיטות זה עדיף כי זה קובע גבול מאוד ברור ואין ויכוחים של מי דוחף את מי (למען הסר ספק החוצפן הוא שדוחף אותי ואז מתלונן שאני אזוז קצת).

    השבמחק
  9. אני חייבת להודות שיותר כיף ונוח במיטה שלנו, אבל אם כבר לישון על הרצפה, לפחות יש את החופש לישון איפה שבא לי.

    השבמחק
  10. רדיקלית חופשייה13 בנובמבר 2017 בשעה 5:38

    יש לנו גם מיטת תינוקת שצמודה למיטה שלי והיא זולגת למיטה שלי בלילה אז אני זולגת למיטה שלו בלילה ואנחנו מצטופפים.
    אני גם צריכה להרחיק ממנה את הכרית שלי. בינתיים עוד לא קרה ששמתי לו כרית על הראש, אבל זה היה קרוב.

    השבמחק
  11. הנה זה שם, ראית?

    אני מקטרת על ה" צרות" של בנזוג במיטה, את משווה ומעלה בתינוקת. אני יכולה להשוות ולהעלות עם קלף של טיפולי פוריות אבל אז אני יוצאת כבדה ומה, סה"כ צחקנו. אני יכולה לשחק את המשחק, להגיד חה חה, מזל שאין לי גם תינוק, ולנשוך את השפה מבפנים. אני יכולה לזרוק את הקלפים, להגיד ניצחת, את שוקעת יותר כי יש לך תינוקת, ולפרוש מהמשחק. בדרך כלל אני בוחרת באופציה האחרונה, אבל זה הבלוג שלי אז אני אכתוב מה שאני חושבת. 

    השבמחק