יום חמישי, 6 באוגוסט 2015

מקומות בהם השם משפחה הישן שלי עדיין רשום

1. מרפאת שיניים. כי פעם אחרונה לפני היום שהיתי אצל שיננית היתה לפני החתונה. בגלל זה הם גם לא מצאו את התיק שלי אז היום היה צריך לפתוח חדש אז כבר רשמתי את השם המעודכן, לא שזה משנה, כנראה שאני כבר לא אחזור אליהם. כשהגעתי השיננית היתה ב25 דקות איחור. יצאתי רק ב10 דקות איחור. השיננית פשוט תיקתקה אנשים. לא שאני מתלוננת על החוויה המקוצרת. דרך אגב, מישהו אי פעם פגש שינן? 


2. אופיקה הלפרין. כי חוץ מפעם אחת אני באופן קבוע קונה כבר שנים באופטיקנה. תמיד חשבתי שבשביל איכות שווה לשלם אפילו שהמחירים שלהם ממש גבוהים. הבעיה היא שבזמן האחרון אני כבר לא בטוחה בקשר לאיכות. למסגרת אחת נשברה הידית, קניתי חדשה, אחרי חודשיים הצבע התחיל להתקלף, החליפו אותה, אחרי שנה הצבע התחיל לדהות. למשקפי שמש נשברה המסגרת בזמן שהם היו בתוך התיק שלהם. המוכרת הסבירה את זה "עייפות החומר, זה מסגרת מלפני שנתיים, קורה". אז אם בכל מקרה "קורה" וצריך להחליף מסגרת כל שנה- שנתיים עדיף שתהיה זולה. מה שאני אוהבת באופטיקה הלפרין - בחרתי מסגרת שלפי התג שלה עולה 800 שקל. שאלתי כמה זה עולה עם עדשות, המוכרת תקתקה במחשב ואמרה 500. איך הכל יחד עולה 500 עם המסגרת עולה 800? יש מבצע. מסתרי המבצע. נראה לי שכשנהיה בארצות הברית אני אקנה באינטרנט.


 


השבוע סוף סוף היה נעים להיות בים. המדוזות הלכו, הזרמים נעימים ולא מנסים להטביע. הימים ארוכים וחמים אז אפשר ללכת בערב אחרי שהמציל הולך, ככה אפשר להתרחץ בחוף מסודר בלי לשמוע צעקות "אתה עם הבגד ים- צא מהמיים". ים זה הסיבה היחידה לא לשנוא את הקיץ. השקיעה הרבה יותר יפה כשרואים אותה מתוך המים. 


 

2 תגובות:

  1. גם לי יצא להיות בים השבוע, היה כיף ממש.
    אני זוכרת שכשהתחתנתי היה לי נורא חשוב לדנות את השם בכל מקום אפשרי. דווקא בדור שלכם מכירה הרבה שזה לא משנה להם והם ממשיכים (ממשיכות) עם השם הקודם

    השבמחק
  2. יש לי כמה וכמה חברים שקונים את משקפי השמש שלהם בחו"ל כולל מולטי פוקאל שבארץ עולה הון תועפות
    הם פשוט מעבירים לאתר את המרשם של מה שהם צריכים, והיתר זה להזמין מסגרת שאהבת וזהו

    זה הזוי אגב שבארץ דבר כזה בסיסי, כמו משקפיים עולה כל כך הרבה כסף

    יש מקצועות מסויימים שרואים בהם בעיקר נשים
    כמו גננות (לגני ילדים) למשל, יש גם גננים אבל כמה כאלה באמת ראית?
    אז אותו הדבר עם שיננית, כנראה

    השבמחק