יום חמישי, 30 ביולי 2015

למה שהכל יעבור חלק?

אז לתומי חשבתי שאם אני אלך לשגרירות ארצות הברית ואגיד שלום, זה בעלי והוא נוסע לפוסט-דוק ואני רוצה להצתרף אליו יגידו לי סבבה, סעי עם בעלך. אז חשבתי. 


הקונסול היה מאוד אדיב, עבר על כל המסמכים שלנו וזרק את הדרכון של בעלי לערמת הדרכונים המאושרים (תרתי משמע). ואז שלף דף ירוק ממדף שכתוב עליו מסמכים חסרים ונתן לי אותו ביחד עם הדרכון. בחיוך הוא הסביר שאין שום בעיה, אני רק צריכה לשלוח 2 טפסים ולחכות, כנראה יקח 2-3 שבועות.


הגעתי הביתה, בדקתי קצת בגוגל והבנתי שאני בבעיה. דבר ראשון, לכולם אומרים 2-3 שבועות וזה יכול לקחת הרבה יותר. מה שאומר שיש סיכוי שבאוקטובר הוא טס בלעדי. דבר שני, עכשיו כל פעם שאני ארצה לחדש את הויזה הולכים לעשות לי בעיות. מה שאומר שבעצם ברגע שתיגמר הויזה עדיף לי לא לצאת מארצות הברית (זה חוקי, השהיה שלי שם חוקית כל עוד יש לו אישור לימודים, הויזה דרושה רק כדי להכנס). ולמה כל זה מגיע לי? כי אני עובדת בחברה הלא נכונה. ידעתי לפני שנה שהייתי צריכה למצוא מקום עבודה אחר.


 


 

6 תגובות:

  1. באמת שאי שם בשלהי הסיפורים שלך על התוכניות שלכם לרילוקיישן תהיתי אם מקום העבודה שלך יהווה בעייה
    חשבתי שלא....בימינו, זה לא מה שהיה פעם וכולי. 
    איזה באסה!

    השבמחק
  2. ידעתי שיכולה להיות בעיה אבל חשבתי שיהיה בסדר. מצד שני אני בדרך כלל חושבת שיהיה בסדר, למה שלא יהיה בסדר? למה שיעשו לי בעיות? למה שאני לא אצליח להכנס להריון? בזמן האחרון מסתבר שלרוב אני טועה.
    אולי עדיף להיות פסימים, ככה לפחות אי אפשר להתאכזב

    השבמחק
  3. מה הבעיה במקום עבודה שלך?

    השבמחק
  4. להלן התוצאות
    1) TAL (singer)
    2) DNA binding
    3) TAL music vidio
    4) טל גלילי "אף טכנולוגיה אינה פועלת אם לא משתמשים בה"

    זה מזכיר לי שבבדידה פעם חברה שלי חיפשה "האיבר הגדול ביותר" ובאמת ציפתה שמה שהיא תקבל זה הגדרה מתמטית של איך ניתן למצוא את האיבר הגדול ביותר בקבוצה של איברים.

    השבמחק
  5.  מסכנה החברה
    האמת שגם לי לקח קצת זמן למצוא
    Technology Alert List 

    השבמחק