יום שלישי, 18 באוגוסט 2015

סוף סוף משהו מסתדר

אישרו לי את הויזה. אחרי שכל מי שדיברתי איתו אמר בין חודש לחודשיים וכבר התחלתי להתרגל לרעיון שהאחד יסע לבד ואני אצטרף אליו אחרי כמה שבועות (מה שדווקא יכול להיות נוח אם נתעלם מהעובדה שבזמן הזה שאני אגור אצל אמא שלי). אפשר סוף סוף לחפש דירה ולהזמין כרטיס טיסה. מי מכיר אזורים מומלצים בשיקגו?


 


כמובן שאי אפשר שהכל יסתדר. כחלק מהתהליך המסתכל של זריקותבדיקות דםאולטרסאונד עוד בדיקות וחוזר חלילה, הרופא היקר (תרתי משמע) רוצה שאני אעשה בדיקת דם מחר בבוקר. אממה, בכללית אין בדיקות דם ביום רביעי. למה? כובע. אין. ביקשתי מהרופאה הפניה למחר היא ענתה- מחר יום רביעי. בטון שאומר שברור שאני לא אמצא בשום מקום מעבדה שתעשה לי בדיקות דם. את הרופא זה לא מעניין, לטענתו אני יכולה להגיע למרפאה שבה הוא עובד, הם יעשו בדיקה. באתר שלהם כתוב שהם לא עושים בדיקות מעבדה, רק למטופלות במרפאת הפוריות, רק בין 7 ל7:55 ורק עם קביעת תור מראש עם המזכירה. מה שאומר שמחר בבוקר אני אגיע למרפאה ואתחנן בפני המזכירה שתיתן לי לעשות בדיקת דם למרות שבפירוש כתוב שלא. למרות שלפי התוצאות היום די בטוח שמחר אני אגיע אליו בכל מקרה. ועם המזל שלנו בכל התהליך הזה שוב נגיע לטיפול עצמו ביום שבת. 


בכלל אני לוקחת רע הפעם את כל העניין של ההורמונים. יש לי בחילה כל פעם שאני חושבת על ארוחת צהרים, וזה לא שהאוכל התדרדר, הוא תמיד היה גרוע אבל עד עכשיו היתי רגילה. הפנים שלי נראות כמו כשהייתי בת 17 ולא במובן הטוב. יצא לי פצע הרפס. תפסתי אותו בזמן והוא נעלם מהר, אבל אז יצא עוד אחד והפעם הסווה את עצמו כחצ'קון (מה שאומר שהוא פשוט נראה כמו שאר הפנים שלי). אין לי כוח לזוז. אתמול הלכתי לחדר כושר ונשברתי אחרי חצי שעה, חזרתי הביתה ולא יכלתי לזוז. אני כל כך רוצה שיעבור כבר. חוץ מזה, בעקבות ההורמונים יש 3 זקיקים ולא אחד, מה שאומר שבעצם כל התהליך הזה מקדם לי את גיל הבלות ב3 חודשים במקום בחודש. אני מאוד מקווה שגם הסיכויים גדלים בהתאם אחרת זה פשוט בזבוז של ביציות.  


 

7 תגובות:

  1. מזל טוב על הויזה!
    לפחות זה מסתדר לכיוון הנכון

    הטיפולים האלה נשמעים כמו משהו ממש לא...
    מה תעשי כשתעברו לחו"ל, תמשיכי בזה שם?

    השבמחק
  2. מזל טוב ענק על קבלת הויזה :) לגבי אזורים מומלצים בשיקגו אני יכולה לשאול את בן דודי אבל תצטרכי להיות יותר ספציפית לגבי מה אתם מחפשים - איפה תעבדו/תלמדו, למשל, איזה גודל דירה, האם חשוב לכם קרוב למרכז העיר או שדווקא מעדיפים באזורים שקטים יותר או אפילו באיזה פרבר ליד שיקגו, מה התקציב בערך, מס חדרים וכו

    לגבי ההריון - לבי לבי לבי יוצא אליך! זה כמו מקומם שהגוף בוגד - גם בעצם הצורך בטיפולים הורמונליים וגם בתגובה אליהם. יכולה רק לאחל לך שכמו רבות אחרות בבת אחת הכל יסתיים - עם הריון מוצלח ותקין - וכמו ש"שוכחים" את כאבי הלידה (לא באמת אבל עובדה שיולדים אחר כך שוב) כך "תשכחי" את התקופה החשוכה המעצבנת הזאת!

    השבמחק
  3. אין לי מושג מה נעשה בחו"ל. אני מניחה שננסה כמה חודשים לבד ואז נבדוק מה הביטוח של האוניברסיטה מאפשר

    השבמחק
  4. אנחנו רוצים קרוב לאוניברסיטת שיקגו, עדיף אזור שקט אבל בטוח להסתובב בלילה. אני מניחה שאפשר להתחיל עם 2 חדרים בתקווה שבקרוב נצטרך 3

    עם כל הלחץ שסביב המחזור טיפול הזה אני קשה לי להאמין שמשהו יצא מזה. אני מתחילה לחשוב שזה היה טעות לעשות את זה עכשיו בלחץ

    השבמחק
  5. אוקיי אז בן דוד שלי שואל אם הכוונה ל-
    chicago university
    או
    university of chicago
    לא היה לי מושג שיש שתיים......

    השבמחק
  6. באמת, יש 2 אוניברסיטאות של שיקגו? לא מקוריים החברה שם.
    הוא יהיה בשניה university of chicago

    השבמחק
  7. טוב אז אם כך באמת מדובר באוניברסיטה שהיא מבודדת מהעיר, נמצאת בדרום העיר באיזור שלא נחשב אזור טוב פרט לאותה שכונה שממש צמודה לקמפוס עצמו, שם באמת חיים הרבה סטודנטים ומרצים. ממש נחמד שם ולא צריך לנסוע כדי להגיע ללימודים, אבל מצד שני צריך תמיד לנסוע כדי להגיע למרכז שיקגו - אז השאלה מה אתם מעדיפים. כי מי שצריך להגיע לאוניברסיטה מהמרכז על בסיס יום יומי צריך רכבת - גם זמן נסיעה וגם הליכה ברגל מהתחנה ואליה (לפעמים בשלג) או רכב (ובעיות קשות של חניה). מצד שני אם צריך יום יום את מרכז העיר וגרים צמוד לקמפוס - אותה חווייה אבל הפוך. 

    השבמחק