יום ראשון, 9 באוגוסט 2015

מתחילים עוד סיבוב

אני שוב נכנסת לסחסחורת הזו של זריקות ומצבי רוח. אני לא יודעת אם יש בזה טעם, אומרים שלחץ מפריע להכנס להריון ואנחנו עכשיו בשיא הלחץ. ובנוסף לזה כל שבוע אנחנו רבים ונראה שכל יומיים הוא מוצא סיבה חדשה להתעצבן עלי, היום זה כי אכלתי את כל הכרובית. בשיא הרצינות, הוא התעצבן כי אכלתי את כל הכרובית ולא השארתי לו קצת. ולדעתו הסיבה היחידה שהוא רואה לא להתחיל עוד סיבוב היא חוסר נוחות. באמת? חוסר נוחות? ככה זה נראה לך? בפעם הקודמת הוא התבאס כל פעם שהוא רצה לצאת ואני אמרתי שצריך להיות בבית ב10 לזריקה, והוא קורא לזה חוסר נוחות? אני הייתי מפוצצת הורמונים, לא היה לי חשק לעשות כלום, לא היה לי כוח לכלום והוא כל פעם התבאס ממני שאני לא רוצה ללכת איתו לטייל. חוסר נוחות? אני רוצה, באמת שאני רוצה. אבל איך אני אצליח לעשות את זה? איך אני אעמוד בזה אם הוא ימשיך כמו שהוא עכשיו. באמת בחודש האחרון אני מרגישה כאילו שום דבר שאני עושה לא בסדר והכל מעליב אותו וחס וחלילה שאני אבקש ממנו התחשבות במשהו, הוא לא מוכן שאני אציב דרישות. כן, לבקש התחשבות זה נקרא דרישות. 


 


כמובן ששום דבר לא סגור. סליחה, אצלי שום דבר לא סגור. לו יש ויזה. העיקר שהיה לו דחוף לקחת את הדרכון מהדואר. עד עכשיו שום דבר לא היה דחוף אבל זה כן. לבקש את הטפסים לויזה ולמלא בקשה לא היה דחוף. לבקש מעונות גם לא היה דחוף עד עכשיו ועכשיו פתאום מסתבר שכשמבקשים ברגע האחרון אז אין. 


 


איך? תגידו לי, איך אני אכנס להריון ככה?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה