יום שישי, 8 במאי 2015

רווקות נהנות יותר?

תשמעו, אני מאמינה שיש בנות שאין להן בעיה להיות לבד. אני לא מבינה אותן אבל אני מאמינה שמה שלא מתאים לי יכול להתאים למישהי אחרת. אבל כשמישהי כותבת טור בואינט שבו היא מפרטת את כל הקלישאות השחוקות על למה שווה להיות רווקה כל מה שאני רואה זה מישהי שמנסה לשכנע את עצמה ולא בהצלחה יתרה. 


אז למה לדעת נטלי שווה להיות רווקה?


1. להיעלם בלי לעשות חשבון


כשגרתי לבד יצא לי כמה פעמים לחשוב, אם אני עכשיו נופלת ולא יכולה לזוז אפילו לא לטלפון, כמה זמן יקח עד שמישהו יבוא לכאן ויעזור לי? כמה זמן יקח עד שמישהו יחשוב שאולי משהו לא בסדר, יצליח למצוא דרך להכנס לדירה שלי ולחפש אותי? התשובה לא היתה אופטימית.


אז נכון, היום אני מדווחת לאחד אם אני יוצאת בערב עם חברות ואני שואלת אותו מתי הוא מגיע הביתה. זה לא מעיק וזה לא משעמם, זה נחמד שלמישהו ממש אכפת איפה אני. 


2. לישון באלכסון


באמת? מישהו ממש ישן באלכסון? או שזה פשוט הפרסומת של ספפה (מיטה וחצי, אפשר לישון באלכסון) שגרמה לאלפי ישראלים להאמין שזה משאת לילותיו של כל אדם באשר הוא- לישון באלכסון. העיקר שאת מאמינה לעצמך. 


3. לא ישות משותפת, אדם אחד ומלא


גם אני. אין לזה שום קשר למצב רומנטי, רק לאיך שבחורה רואה את עצמה. 


4. אני יכולה לעשות מה שבא לי


מה כל כך בא לך לעשות שאת לא יכולה לעשות כשאת בזוגיות? דוגמה אחת בבקשה.


5. אני כל הזמן מכירה אנשים חדשים


"כשחייתי בזוג, לרוב מצאתי את עצמי עם אותם האנשים, עושים את אותם הדברים באותם המקומות." אותה שאלה כמו בסעיף קודם- מה בדיוק את עושה היום שלא יכלת לעשות כשחיית בזוג?


"ואולי פשוט לא התחשק לי להכיר אף אחד חדש כי לא חשבתי שיש טעם". כלומר באנשים חדשים את מתכוונת לגברים שאולי תסיימי איתם במיטה? אחרת למה שלא יהיה טעם להכיר אותם?


6. יש לי יותר זמן לחברות


טוב נו, אני מודה, אין לי חברות :(


7. ללכת עד הסוף


בוא ניקח אוסף של קלישאות הגשמה עצמית בלי שום תוכן מאחריהן. 


8. רק מתי שבאמת מתחשק לי


טוב, אם את בזוגיות עם מישהו שלא בא לך עליו, חבל. 


9. אני אוכלת פחות


כשאני חייתי לבד חייתי על ג'אנק, אוכל מהמקפיא בסופר למיקרוגל. לבד פשוט אין טעם לבשל ואין טעם לצאת לאכול. אולי אני אוכלת יותר אבל אני גם נהנית מהאוכל ולא אוכלת כדי לשרוד


10. הכל פתוח


היתרון שבלהיות רווקה זה שכל יום יש את התקווה שהיום אני אפגוש את האחד שיהיה לבעלי. ללא ספק, רק בשביל התקווה הזו לפגוש את האחד, שווה להיות רווקה

15 תגובות:

  1. כן, הטור נשמע כמו the lady doth protest too much methink. כל האפולוגטיקה הזו נועדה כדי להצדיק מצב קיים. וכל מה שאמרת :)
    (למה אין לך חברות? חבל)

    השבמחק
  2. אני מודה שהלכתי לויקיפדיה לבדוק את משמעות המשפט הזה וממש התרשמתי מהשימוש 
    הקטע עם החברות זה סוג של הומור עצמי. התכוונתי לכתוב שהחברות שלי לא דורשות כל כך הרבה יחס (אולי כי הן לא רווקות) וערב חברות פעם בשבוע- שבועיים זה לא משהו שבשבילו שווה להיות רווקה, אבל אז חשבתי שהמתנגדים יכולים להאשים אותי שזה לא נחשב חברות אז מראש ירדתי על עצמי. 

    השבמחק
  3. אהבתי את הדיאלוג הקצרצר בינך לבין מניפה 
    לפחות דבר אחד אומר לטובת כותבת הטור הנכבדה: היא מודה שהיא רווקה כי זה מה שהיא רוצה. ישנם הרבה אנשים שטוענים שרוצים זוגיות, ובפועל הם לבד כי לא מוכנים להשקיע את מה שנדרש כדי להיות בזוגיות. לא מוכנים להתפשר על כלום, לתת לאף אחד מעצמם, לקבל אהבה....אז לפחות היא במקום שהיא רוצה להיות, לכאורה לפחות. אין ספק שהזוגיות כפי שמשתמעת מדבריה אינה הזוגיות שהייתי מאחלת לאף אחת - ואין לה שום קשר עם הזוגיות שאני מכירה וחיה. או שאת מכירה וחיה. אז לפחות עבורה, מזל שהיא רווקה. 

    השבמחק
  4. אני חייבת להוסיף שהגברת מתארת זוגיות מאוד לא בריאה.
    זוגיות שמוחקת אותך, מנתקת מהסביבה התומכת, משעבדת לעבודות הבית, מונעת ממך הגשמה עצמית וכוללת מין בהסכמה אך לא מרצון. 
    ואצלי העובדה שאני חיה עם בן זוג דווקא כן מאפשרת להעלם בלי לדפוק חשבון, או לפחות לו"ז גמיש יותר. הכלבה צריכה לצאת כל 8 שעות, ונחמד שיש לי גיבוי מדי פעם ^^

    השבמחק
  5. זה טור של רווקה מיואשת שמנסה למצוא סיבות וצידוקים לעצם השארותה בודדה

    השבמחק
  6. איכשהו לא נראה לי שהיא רווקה כי זה מה שהיא רוצה, נראה לי שהסיבות האחרות שנתת יותר נכונות והיא פשוט מתרצת לעצמה את המצב.
    מישהי שבאמת מרוצה מהמצב שלה פשוט תגיד טוב לי ככה. מי שצריכה למצוא סיבות ללמה היא מרוצה כנראה לא באמת מרוצה

    השבמחק
  7. האמת שכלבה זה יותר כובל מזוגיות :)
    עשיתי לעצמי עכשיו תרגיל מחשבתי- החלפתי את הכותרת ב10 סיבות למה לא לגדל כלב. יצא מוצלח

    השבמחק
  8. כמו כל טור שני בוואינט יחסים. אין לי באמת תירוץ למה אני ממשיכה לקרוא את זה. 

    השבמחק
  9. אני יכולה לכתוב לך 10 סיבות למה כן לגדל כלב, וזה יצא הרבה יותר מפתה.
    ואני לא מצליחה להבין איך כלב גורם לך לעשות סקס כשלא מתחשק לך, ומונע להכיר אנשים חדשים (אם כבר אז הפוך, אגב), לאכול פחות ולהגשים את עצמך

    השבמחק
  10. בוא נראה...
    מונע להכיר אנשים חדשים כי אי אפשר להזמין אליך אנשים שאלרגים לכלבים (בעיה עם החתולה שלי, גיסתי כל פעם שבאה לבקר לוקחת אנטי-היסטמינים)
    לאכול יותר- כי מה, תתני לכלב לאכול לבד? לא מנומס
    להגשים את עצמך- לא יודעת, אם גבר מונע ממישהי להגשים את עצמה אז כנראה שגם כלב יעשה את זה. (לא) הגיוני באותה מידה. 
    בקשר לסקס, אני מעדיפה לא להכנס לזה...

    השבמחק
  11. אני לבד כי אני מעדיפה להיות לבד מאשר להיות עם מישהו שלא מתאים לי
    כשמוצאים את הבן אדם המתאים, להיות ביחד זה הכי כייף שיש

    השבמחק
  12. לגמרי מסכימה עם הגישה שלך. 

    השבמחק
  13. כתבת יפה, אבל לא עם הכל אני מסכים.
    דווקא מנקודת מבט של מישהו שנמצא בזוגיות טובה, חזקה וכיפית, שבה אני נהנה ברוב הזמן, ועומד להתחתן עוד 3 חודשים, אני יכול להבין לפחות חלק מהטיעונים שלה ולנסות להסביר.

    אני לא יודע אם זו הזוגיות עצמה, או שנטילת האחריות והמחוייבות היא זו ש"כובלת". איך שאני לא אצייר את זה, אני דופק היום חשבון. אני מעדכן כמעט בכל פרט, אני מודיע, ואין אפילו רגע אחד שאני חושב אך ורק על עצמי.

    זה אנוכי, בגדול. אבל לפעמים בא לך, אפילו שעה אחת, לשים זין על כולם ולעשות מה שבא לך. ללא דיווחים. זה לא ברמה של לבגוד או משהו כזה, פשוט לא לקחת אחריות, לא להתחייב, ולו לשעה. 

    אגב, הלישון באלכסון תופס.

    עם שאר הדברים אני די מסכים איתך.

    השבמחק
  14. טוב, אני קצת יכולה להבין את הטיעון הזה כשאתה מתאר אותו ככה. 
    כנראה שאני כל כך שמחה מזה שלמישהו בכלל אכפת ממני שאני פשוט שמחה לדפוק חשבון. 

    ברצינות? אתה ישן באלכסון? גם כשגרתי לבד היה לי נמר שתפס לי חצי מיטה כי לא רציתי את כולה. 

    השבמחק
  15. אני גונב רגעים כאלה כשהיא מעבירה לילה אצל ההורים שלה או אצל חברות. לעתים מאוד רחוקות. אחד הדברים שלמדתי להסתדר בלעדיהם. 

    חוצמזה, שגם אני סוג של נמר.

    השבמחק